Nowa Szkoła część 1

6 3 2
                                    

- Mamusiu. wykrzyknęłam kiedy znalazłam coś co było bardzo dziwne.

Były to papiery rozwodowe. Nie wiedziałam co się działo. Kiedy mama przyszła musiałam ją o to bardzo dokładnie wypytać. Bałam się że rodzice się rozstaną. Bo mój tata chodził codziennie do pracy a ja zostawałam razem z mamą.

- Mamo co to jest ? zapytałam.

- No Julciu to jest.......... mmm no. powiedziała mama jąkając się przy tym.

- Powiedz. Chcesz się rozwieść ? zapytałam.

- No tak  przykro mi że w taki sposób się o tym dowiedziałaś Julciu. zapytała mama.

- Kiedy rozwiedziecie się ? zapytałam.

- Juto. odpowiedziała mi mama.

- Kiedy miałaś zamiar mi to powiedzieć co ? zapytałam ze złościom.

- Dzisiaj wieczorem żebyś miała czas sobie to przemyśleć. powiedziała delikatnie mama.

Trzasnęłam drzwiami i poszłam do pokoju. Musiałam sobie to przemyśleć na spokojnie.

Potem zadzwoniłam do taty.

Dzyń dzyń dzwonie do taty.

- Halo Tato ? zapytałam.

- Cześć Julciu jak tam po szkole. pytał się tata.

- Dobrze nawet a tato ? chciałam delikatnie dopytać o te papiery czy tata o tym wie.

- Mów. powiedział zdecydowanym głosem. 

- Chodzi o papiery rozwodowe które znalazłam  w waszej szafce. Wiedziałeś o nich ? zapytałam nie pewnie.

- Niestety tak ale ........ no. znowu usłyszałam jąkanie.

- Co ale proszę powiedz. prosiłam i prosiłam.

- To nie był mój pomysł tylko mamy. wytłumaczył tata.

W tym momencie rozłączyłam się i łzy napływały mi do oczu.

2 tygodnie po rozwodzie przeprowadziliśmy się do bloku rwna ul. Św Antoniego 69 numer bloku.

Domu numer 12 wiem dziwnie. Musiałam zmienić szkołę dla  tego jutro pójdę do niej pierwszy raz. Boje się !


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Okropna szkołaWhere stories live. Discover now