Ενώ η Μέλανι τον φιλούσε γλυκά, το δικό του μυαλό ταξίδευε στα λόγια που του είχε πει νωρίτερα ο Γιώργος. Μήπως όντως προσπαθούσε να σώσει τη Μέλανι για να εξιλεωθεί εκείνος; Ήταν σίγουρος πως μέσα του κάτι ένιωθε για εκείνη... Ή τουλάχιστον ήθελε απεγνωσμένα να είναι έτσι, και να έχει δίκιο. Σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να πληγώσει τη προστατευόμενή του.
Αφού αποχαιρετίστηκαν, ο Χρήστος ξεκίνησε αμέσως για το Τμήμα. Έφτασε μετά από λίγο, και όταν μπήκε μέσα όλοι χάρηκαν που τον είδαν και έτρεξαν να τον χαιρετίσουν, αν και είχαν παραξενευτεί με την επιστροφή του. Όλοι στο Σώμα ήξεραν πως είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα και πως ο Αρχηγός του είχε απαγορεύσει να γυρίσει στο Τμήμα πριν λήξει η διορία της διαθεσιμότητάς του. Ψίθυροι άρχισαν να απλώνονται στο χώρο, όσο ο Χρήστος κατευθυνόταν προς το γραφείο του Αρχηγού του. Όλοι αναρωτιόντουσαν για ποιο λόγο είχε έρθει και τα κουτσομπολιά είχαν ήδη ξεκινήσει.
Αφού χτύπησε την πόρτα του γραφείου του Διοικητή, περίμενε για την απάντησή του, κι ύστερα μπήκε μέσα σε αυτό. Εκείνος, ήταν ήδη καθισμένος στη θέση του, και ο Γιώργος στην καρέκλα απέναντί του, μπροστά από το γραφείο. ο Διοικητής του έκανε νόημα να κλείσει την πόρτα πίσω του, και να κάτσει κι αυτός στην άλλη καρέκλα δίπλα στο Γιώργο. Ακολούθησε τη διαταγή του κι έκατσε απέναντί του.
"Καταρχάς, πριν σας πω για ποιο λόγο σας φώναξα εδώ, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από εσένα Χρήστο. Συγγνώμη, διότι δε στάθηκα δίπλα σου όταν με χρειαζόσουν, και επειδή σου πήρα ό,τι σου είχε απομείνει όταν έχασες τους φίλους σου,τη δουλειά σου. Για μια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό πως ίσως ήσουν εσύ ο πουλημένος πράκτορας όμως το ένστικτό μου μου έδειξε την αλήθεια όπως πάντα. Δεν ήταν αυτός ο λόγος που σε έθεσα σε διαθεσιμότητα όμως. Αυτό το έκανα για να μπορέσεις να ηρεμήσεις για λίγο και να ξεπεράσεις το θάνατο των ανδρών της ομάδας σου, αλλά και για να σε βγάλω από το προσκήνιο για ένα μικρό διάστημα. Ήμουν σίγουρος πως ο Λεωνίδας θα ήθελε να πάρει εκδίκηση από εσένα, από τη στιγμή που μάθαμε πως ήσουν μπλεγμένος με μία από τις κοπέλες του. Κατά βάθος το ήξερα πως αυτός κρυβόταν πίσω από την Τζούλια και πως αυτός την είχε ρίξει στην αγκαλιά σου για να σε πλησιάσει. Απ' ό,τι φαίνεται δεν έπεσα έξω. Γι'αυτό το λόγο δεν ήθελα να είσαι στο τμήμα και να σε παρακολουθεί ο πουλημένος πράκτορας. Θα ήσουν εύκολος στόχος και ίσως ο Λεωνίδας να σχεδίαζε να σου επιτεθεί. Επίσης, έχω βάλει πράκτορες να σε φυλάνε, όπως καταλαβαίνεις για να σε κρατήσω ασφαλή. Το ξέρεις πως σε έχω σαν παιδί μου, και δε θα το άντεχα να πάθεις κάτι εξαιτίας κάποιου απρόσεκτου λάθους. Προτιμώ όλοι να νομίζουν πως εγώ πιστεύω πως εσύ είσαι ο πουλημένος πράκτορας, παρά να διακινδυνεύσω να σε χάσω. Αρκετούς άντρες χάσαμε από το Σώμα μας, καιρός να σταματήσει αυτό. Όσο για το όνομά σου, μην αγχώνεσαι, όταν έρθει η ώρα θα ξεδιαλύνουν όλα, και όλοι θα μάθουν το πραγματικό λόγο που σε έθεσα σε διαθεσιμότητα. Τώρα, αν δεν έχεις να ρωτήσεις κάτι σχετικό με αυτά που σου είπα, θα ήθελα να μπούμε στο κυρίως θέμα που σας φώναξα εδώ." εξομολογήθηκε ο Διοικητής και ο Χρήστος τον κοιτούσε δύσπιστα.
"Θα μπορούσες να μου είχες πει από την αρχή την αλήθεια κι όχι να με αφήνεις να πιστεύω πως έχασες την εμπιστοσύνη σου σε 'μένα. Και τι εννοείς έχεις βάλει πράκτορες να με φυλάνε; Από πότε;" ανταπάντησε εκείνος θυμωμένος.
"Έπρεπε να δείξεις τα πραγματικά σου αισθήματα σε όλους. Αν σου είχα πει από την αρχή την αλήθεια, όλες οι αντιδράσεις σου θα ήταν διαφορετικές. Μη ξεχνάς πως ακόμη βρίσκεται ένας πουλημένος ανάμεσά μας και δεν πρέπει να μάθει ακόμη την αλήθεια για'σένα. Όσο για τους πράκτορες σε παρακολουθούν από την πρώτη κιόλας μέρα που τέθηκες σε διαθεσιμότητα, και ενώ με χαροποιεί πολύ το γεγονός πως αυτοί κάνουν καλή δουλειά και δεν τους έχεις πάρει χαμπάρι, δεν μπορώ να μπω το ίδιο και για 'σένα. Νομίζω πως έχεις αρχίσει να χάνεις τη φόρμα σου, και πρέπει να κάνεις κάτι γι'αυτό γιατί έχω να σου αναθέσω μία πολύ σημαντική αποστολή. Και στους δυο σας!" ανακοίνωσε ο Διοικητής και οι δύο άντρες κοιτάχτηκαν μεταξύ τους πριν στρέψουν και πάλι το βλέμμα τους στον Αρχηγό.
"Ακούμε!" είπαν ταυτόχρονα εκείνοι και περίμεναν να ακούσουν την αποστολή που θα τους ανέθετε.
"Από σήμερα θα αρχίσετε παρακολούθηση. Η Τζούλια μας έδωσε ένα όνομα, το οποίο ισχυρίζεται πως είναι η αδερφή του Λεωνίδα, και ο πουλημένος μας πράκτορας. Από σήμερα θα παρακολουθείτε την Αννέτα και δε θέλω να τη χάσετε λεπτό από τα μάτια σας, καταλάβατε;" ρώτησε αυστηρά εκείνος, και οι δύο άντρες μπροστά του άνοιξαν διάπλατα τα μάτια τους και το στόμα τους στο άκουσμα του ονόματος της Αννέτας.
YOU ARE READING
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ (2ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}
ActionΟ πράκτοράς μας, βρίσκεται σε διαθεσιμότητα και ήδη έχει μπλέξει σε πολλά μπερδέματα! •Θα καταφέρει να γυρίσει πίσω στο Σώμα ως αρχηγός; •Τί θα γίνει με την Τζούλια; •Ποιος φυγάδευσε τον Λεωνίδα και τον Σκαρ; •Τί ρόλο θα παίξει η Μέλανι; •Θα απ...