#44 Look into my eyes

1.2K 40 15
                                    


Harry Pov.

Louis is nu helemaal naakt en ligt nu al hijgend op bed. Ik heb amper iets gedaan, maar hij heeft nu al een stijve. Ik kijk naar boven als ik mijn hoofd bij zijn V-Line heb. Louis heeft zijn ogen genietend gesloten,maar doet ze open als hij merkt dat ik aan het wachten ben.

'I need you..' hijgt hij. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht.

'Waar w-wacht je op?' Vraagt hij.

'Nergens..' Grinnik ik.

'W-Waarom stop je?' Vraagt hij als hij me aankijkt.

'Ik hou van het uitzicht..' Teas ik.

'Mmhm.. Hazz, I need you so bad.
Please, maak af waar je mee bezig
was baby.. Pl-'

Ik onderbreek hem door hem in mijn mond te nemen. Louis hapt naar adem en duwt zijn heupen omhoog, waardoor ik kokhals. Hij legt snel zijn heupen weer op het bed.

'S-Sorry..' Hijgt hij.
Ik trek terug en leg mijn vinger op zijn lippen.

'Shh, baby. Geniet.' Fluister ik.

'Maar i-' Ik onderbreek hem weer door hem in mijn mond te nemen.
Een harde kreun vult de kamer.

Als ik langzaam mijn hoofd naar beneden en weer terug omhoog beweeg, volgen er meerdere kreunen.
Niet alleen van Louis, maar ook van mij. He tastes so good..

Louis legt mijn hand in mijn haar en trekt er voorzichtig aan, zodat hij de controle heeft. Een zachte kreun verlaat mijn mond en Louis volgt.

Ik merk dat Louis al bijna op zijn hoogtepunt is dus trek ik terug.

'N-Nee.. Please..' Hijgt Louis. Ik krijg een grijns op mijn gezicht. Ik buig over hem heen en kijk hem aan.

'Sorry, baby.. Ik ging je nog teasen weet je nog?' Grijns ik. Louis zucht.

'Harry, alsjeblieft..' Zegt Louis met een pruillip. Ik druk mijn lippen op die van hem en verdiep de zoen. Nog een kreun verlaat Louis' mond. Ik trek snel terug, zodat hij niet klaar komt.

'H-Hazz.. Dit is gemeen..' Hijgt Louis.
Ik begin een beetje te twijfelen of ik het zal afmaken of om hem nogsteeds te teasen. Ik blijf uiteindelijk bij dezelfde gedachte en blijf hem teasen.

'Dit moet je zelf oplossen, baby..'
Grijns ik als ik zachtjes mijn hand over zijn harde glijd. Er volgt alweer een kreun, maar ik negeer het en ga naast hem liggen. Louis is nogsteeds aan het hijgen en ik kan er alleen maar trots op zijn. Hij hijgt om mij.
OM MIJ! Harry Edward Styles..

Louis wil opstaan om naar de badkamer te lopen, maar ik hou hem tegen.

'Blijf, schatje..' Mompel ik.

'Ik moet dit nog oplossen..' zegt hij wanneer hij naar beneden wijst.

'Ik wil dat je dat hier doet..' Beveel ik.
Louis kijkt me vragend aan.

'H-Hoezo?' Vraagt hij.

'Ik wil je zien als je klaarkomt.' Fluister ik. Ik zie Louis slikken.

'M-Maar i-is dat niet raa-'

'Baby, het is okay..' Fluister ik als ik mijn gezicht steeds dichter bij zijn hoofd breng.

'Raak jezelf aan, babe..' Fluister ik tegen zijn lippen aan. Louis haalt diep adem en glijd zachtjes met zijn vinger over zijn geslachtsdeel. Een zachte kreun verlaat Louis' mond.
Hij gaat verder als hij zijn hand er omheen wikkelt. Langzaam houd hij een ritme aan: Boven-Beneden.. En zo de heletijd door.

Louis sluit genietend zijn ogen, maar ik hou hem tegen.

'Kijk me aan.'
Louis doet moeite om zijn ogen open te doen.

'Kijk me aan.' Herhaal ik. Louis opent eindelijk zijn ogen en ontmoet die van mij. Louis gaat nogsteeds door. Ik bijt hard op mijn lip. Louis merkt het en begint harder te kreunen.

'Good boy..' Mompel ik.

Louis is bijna op zijn hoogtepunt en sluit weer zijn ogen.

'Look into my eyes..' zing ik zachtjes.
Dat laat Louis zijn ogen weer openen.
Luide kreunen vullen de kamer.
Louis blijft me aankijken en komt klaar.

Het beste uitzicht ooit.

Louis knijpt zijn ogen weer dicht en hijgt na. Ik streel langzaam met mijn hand over zijn wang.

'Such a good boy..' Fluister ik tegen zijn lippen. Ik connect onze lippen samen en we smelten in elkaars aanraking. Louis hijgt nog zachtjes.

Ik trek terug en kijk naar zijn geslachtsdeel.

'Je moet dat maar schoonmaken, lieverd.' Grinnik ik. Louis zucht en wil weer opstaan, maar ik hou hem alweer tegen.

'Ik doe het wel.. Je verdient het.' Glimlach ik. Ik loop naar de badkamer en pak een doekje. Als ik terugloop in de slaapkamer zie ik Louis met zijn rug op het bed en zijn benen gesprijt op het bed liggen. Perfecte houding om hem meteen te nemen, maar ik hou mezelf tegen. Daar zijn we nog niet klaar voor en dat weten we allebij.

Ik ga op Louis' heupen zitten en verschoon de rommel. Louis houd zich stil en is nog aan het bijkomen.
Als ik klaar ben, ga ik naast Louis liggen. Louis legt meteen zijn hoofd op mijn borst en wrijft er zachtjes met zijn kleine hand over.

'Dankje, Hazz..' Fluistert Louis.

'Alles voor mijn kleine baby..' zeg ik als ik een klein kusje geef op zijn kruin.

We vallen uiteindelijk in een diepe slaap.

Morgen de dag..
De dag van de rechtspraak.


SMUT SMUT SMUT!

Vergeet niet te stemmen
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu