Bebújtunk a kartonok közé..
Meghallottuk a lépteiket, és síri csendben ültünk bent..
-Csókolom, nem tetszett látni elrohanni itt 2 lányt??-kérdezte hangjából ítélve Mike.
- Nem, de mivel ez egy iskola ezért sok lány sétálgat mindenfelé úgyhogy szerintem majd holnap megkeresitek őket.. -próbálta lerázni a büfés.
-Jól van..-mondta még mindig Mike..
Mike elmegy, de nem tudom vele volt-e John, de engem már csak az érdekel hogy elmehessek vissza a programomoz.
Mivel elment, megköszöntük, hogy befogadott minket a büfés bácsi és rohantunk le.
Szerencsénkre nem voltak ott, úgyhogy felkaptuk a cuccunkat és elmentünk beülni a kínaiba enni, mert ezek után nem kockáztattunk.
Olyan 5 perce hogy ehettünk (mert persze hogy beszélgetünk közbe ezért 1 órás kajálások vannak) mikor John, Mike és a kis csapatuk jelentek meg az étteremben.
Imádkoztam, hogy ne vegyenek észre de reménytelen, pofátlanul leültek mellénk...
-Szia-köszönt John.- figyelmen kívül hagyva, hogy ketten vagyunk.
-Mit akartok??-kérdeztem flegmán
- Csak kajálni-mondta félvállról Mike
-Akkor üljetek el - sóhajtottam mert ez bizony egy hosszú nap lesz...
- Nem fog menni.-panaszkodott John
- És mégis miért nem ??-kérdeztem az átlagnál lehet kicsit hangosabban.
- Hát mert azok a srácok úgy tudjak, hogy a barátnőm vagy és most mutatlak be nekik.. -mondta Mike.
- Nem-mondtam félvállról mintha totálisan nem érdekelne hogy mit mond. De érdekelt. Nem csak a mondandója, hanem õ is. Viszont a világért sem hagytam volna, hogy megtudja.
-DE -John
-Na, idefigyelj én nem leszek egy játékszer és ha nem ültök el valami tökéletes kifogással, hogy miért is nem vagyok a barátnőd akkor úgy gyomron verlek, hogy az egy nappal ezelőtti ebed is fel fog jönni belőled világos??-mondtam illesztő és fenyegető hangon meg magamat is meglepte de ahogy látom Vivi-t is..
-Bocs főnök?! -mondta Mike furán nézve rám.
Mivel megkajáltunk ki is mentünk rögtön ,és hazafelé vettük az irányt.
BẠN ĐANG ĐỌC
S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)
Lãng mạnRosszfiúk. Megváltozhatnak? Szerethetnek valakit őszintén? Vagy hazugságok hálójában ragadnak? Képtelenség...