Το επόμενο πρωί
Υ: Θα σε σφαλιαρίσω, φύγε αμέσως τώρα από πάνω μου.
Δεν μου πήρε πολύ ώρα για να καταλάβω ότι κάποιο από τα βλαμμένα και κυρίως από τα μικρά της παρέας βρίσκονταν πάνω στον Yoongi και τον διέκοπταν από τον ήρεμο ύπνο του.
Αυτός μπορεί να κοιμήθηκε ήρεμα.
Εμένα όμως με ρώτησε κανείς;;;
Που άκουγα όλο σπλατς και σπλουτς από δίπλα μου;;;
"Ναι, το καταλάβαμε, ο Tae φασωνόταν με την Ονόρα."
Ξαφνικά, ένιωσα και εγώ με τη σειρά μου ένα βάρος - μα τι βάρος - πάνω μου.
Η: Σήκω βόδι.
Ε: Εσύ είσαι βόδι. Πόσο βάρυνες ρε;Την ρώτησα κοιμισμένη και έτριψα τα μάτια μου για να δω καλύτερα τι κατάσταση επικρατούσε γύρω μας. Ήταν όλα σχεδόν ένα χάλι.
Υπνόσακοι παντού, κουτάκια μπύρας πεταμένα στο πάτωμα...
Έλεος, για το περιβάλλον δεν σας μίλησαν στο σχολείο;;
"Σε ταράτσα βρίσκεσαι..."
ΚΑΙ ΠΆΛΙ
Η: Ναι το ξέρω, πήρα λίγα κιλάκια...
Παραδέχτηκε και ο Jin, ο οποίος βρισκόταν μερικά μέτρα μακριά μας, ξερόβηξε.
Ε: Τι έπαθε πάλι αυτός;
Η: Δεν ξέρω.Την κοίταξα με ένα δύσπιστο αλλά ταυτόχρονα κοιμισμένο βλέμμα και σηκώθηκε από πάνω μου. Πλέον είχα πλήρες οπτικό πεδίο και είδα δίπλα μου τον Jimin να κάθεται πάνω στον Yoongi και να--
ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ, ΤΙ ΚΆΝΕΙ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΤΏΣΕΙ ΘΈΛΕΙ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ;;;;;
Το βλαμμένο όχι μόνο δεν τον άφηνε να χαρεί έστω και λίγα ακόμα λεπτά ύπνου, αλλά και κουνιόταν πάνω του σαν...
Σαν.
Μπορεί να είναι μεθυσμένος ακόμα...
Μπορεί να είχε κάτι ο χυμός που του έδωσε να πιει ο Jin
Όχι, αφού μπύρα ήπιε
Πόσα κουτάκια μπύρας κατανάλωσε;!;Υ: Φύγε γαμωτο από πάνω μου, δεν βλέπεις ότι κοιμάμαι;!;!;
J: Έλα σηκωθείτε, πρέπει να ετοιμαστούμε για να φύγουμεεεεΦώναξε ο Jin καθώς μάζευε τους υπνόσακους και ο Yoongi άφησε έναν αναστεναγμό απογοήτευσης.
Υ: Γίνεται να με αφήσετε εδώ για να κοιμηθώ όσο θέλω;
Μουρμούρισε καθώς είχε χωμένο το πρόσωπό του μέσα στον υπνόσακο. Δεν δέχτηκε απάντηση καθώς κάποιος είχε την φαεινή ιδέα να σύρει τον υπνόσακο του Yoongi μαζί με τον Yoongi μέχρι την πόρτα της ταράτσας. Μόνο που δεν τα κατάφερε γιατί την τελευταία στιγμή άπλωσα εγώ το χέρι μου και άρχισε να τραβάει και εμένα μαζί.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας με την πρώτη πάσα || myg√
Fanfic[Completed] Κάθισα στη θέση μου και τον πλησίασα περισσότερο σέρνοντας τον πισινό μου πάνω στον καναπέ. Βρισκόταν τόσο κοντά μου ώστε αναστατώνονταν όλο μου το σώμα. Δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί από στιγμή σε στιγμή. Πιέζω τον εαυτό μου να μην τρ...