20.BÖLÜM
Bilgi toplamak...
Mesleğime başladığım ilk günden beri aklımda ki tek şey, bana hayatımı kabusa çevirenlerden intikamımı almaktı. Bunun için babamın, Nasip'in ve o zincirli adamın hayatını araştırmaya başladım. O mekanlardan tanıdığım bazı tanıdıklarım vardı tabii. Eninde sonunda bir açıklarını bulacak ve onlarla hesaplaşacaktım. Babam ara sıra kumar oynuyordu. Zaten Nasip ile kumar oynarken tanıştıklarını biliyordum. Amacım yasak olduğu halde o kumar oynatılan mekanda onları yakalatmak ve yargılanmalarını sağlamaktı. Sonra sıra zincirli o adama gelecekti. O da sonradan öğrendiğime göre çek senet işleri, tefecilik işleri yapıyormuş. Tabii aylarca o adama otel odalarında hizmet vermiştim. Yani hayatımda ki üç erkek de hep pis işlerle uğraşıyorlardı. Belaya bulaşmamaları imkansızdı. Ama tek sorun bizim İzmir'de olmamız onların ise İstanbul'da olmalarıydı.Staj yaptığım yerdeki avukat Harun abi yılların avukatıydı. Ona ara sıra sorular soruyordum aldığım cevapları da birleştirmeye çalışıyordum. Bir gün bana, iyi avukatlığın birinci şartı dolambaçlı soramadığını açıkça soracaksın kızım demişti. Yani avukat dediğin uyanık olur cevap alamazsa taktik değiştirir sorusunu başka daldan sorar. Yani ne yapar eder cevabını alır. Gelelim sana. Belli ki sen de bir şey var. Senle burada iki günlük değiliz ben yaşadığım sürece daha çok beraber çalışacağız. Benim için neyin nerede olduğu önemli değil her yerde meslektaşlarımız arkadaşlarımız var. Emniyette de tanıdıklarımız var deyince anlattım kafamdakileri. Bütün isimleri mekanları yaptıkları kirli işleri söyledim. Senin yapacağın şeyler değil kızım pişmen gerek. Zaman gerekiyor kızım demişti. Yılların tecrübesiyle anlattı bana yapacaklarını. Tam üç ay uğraştı benim bu davamla. Bana bu konuyu bitirmeden soru sormayacaksın dediği için sormamıştım. Bugüne kadar hiçbir davayı kaybetmemiş biriydi. Bekledim sabırla. Biliyordum halledeceğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAVAT'A GIRAVAT
Mystery / ThrillerERKEK ERKEKTİR. SADECE BİR CİNSİYET! KADININ KADIN OLDUĞU GİBİ...İNSANI İNSAN YAPAN İSE, KARAKTERİDİR KRAVATI DEĞİL...(Bu hikayede küçük yaşta ailesi zoruyla yaşça büyük ve zengin bir adamla evlendirilen bir kadının yıllarca çektiği işkenceden sonra...