Doğmayan Güneş

7.4K 191 32
                                    

Bir ütopyaydı ona olan aşkım. Zor olanı denemek yerine onu elde edebilmek için kalbini paramparça etmeyi seçmek ise benim hatam.

Zaten keskin kurallarla belirlenmiş ve tamamen sınıf ayrımcılığına dayanan bu dünya düzeni kalbimizin varolmasına izin vermeyen bir sistemler zinciri. Önce nerede olduğunuzu bilmek ister misiniz? Verdiğim bu bilgiler size karışık ya da saçma gelmiş olabilir diye araya giriyorum. 

Yıl 2045...

Artık bizleri sarıp sarmalayan güneş iki tane. 2018 yılında yaşanan büyük patlama sonrası ikiye ayrılan bu dev ateş parçası yüzünden iklimler yok oldu. İnsanlar nefes almak için büyük şemslerde bir arada yaşıyorlar. Bu fanus şeklindeki yerleşim alanları dışında da elbette nefes alabiliyoruz ama kaybolan iklimler sonrası ne zaman bir hortuma hedef olacağınız ya da bir yıldırım tarafından katledileceğinizi bilemezsiniz.

Elbette bahsettiğim kast sistemi de burada kendini gösteriyor en çok. En büyük şems biz Saf ırka ait. Her türlü güvenlik önlemlerinin var olduğu bu şems bizim oyun alanımız aynı zamanda.Diğerlerinin aksine... Onlar sadece buraya acı çekmek ve zevk vermek için girebilirler. 

Bu kez fantastik takılacağız ^^ Çok sevdiğim bir animeyi alt yapıda kullanacağım. Yani gösterdiği ütopik durumu kullanacağım hikaye kısmını kendim kurgulayacağım. Yeni bir yola hazır mısınız?

Doğmayan Güneş (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin