Nagy Iza
Kari 4 éve találkozott Sergio Ramossal- igen a Real Madrid védőjével- ,és azóta megváltozott az élete. Nagyon jól kijönnek és jó hatással vannak egymásra. Kb. 1 éve Sese megkérte a húgom kezét. Ma lesz Barcelonában az esküvő. A helyszín volt Karina kívánsága, nagyon szereti a várost és nem utolsó sorban az én férjem a Barçánál focizik, így elég jóban vagyunk az ottaniakkal is. Én Denissel élek Barcelonában. Mikor összejöttünk kiköltöztem hozzá. A meghívottak között szerepel 2 legjobb barátnőm is: Liza és Reni. Liza Madridban lakik a férjével Crissel (aki szintúgy focista). Míg másik barinőm- Reni- ugyancsak a férjével -Shawn Mendessel- járja a világot, de amikor tehetik meglátogatnak minket. Nekik sokat kell utazniuk Shawn karrierje miatt, viszont mindketten szeretik ezt, élvezik felfedezni az új dolgokat.
Na de vissza a jelenbe. Már minden készen van. Kari tanúja a legjobb barátja, Viki lesz, míg leendő férjének Lucas Vasquez.
-Na? Kész vagy?- nyitottam be a szobába, ahol kishúgom készülődött.
-Asszem ja.- válaszolt gondolkodva.
-Hiszed vagy tudod?
-Tudom.- kaptam meg a választ.
-Akkor induljunk.
Kivezettem húgom az ajtóig, ott pedig már apunk várta, hogy oltárhoz kísérhesse kisebb lányát is. Meg egyszer, utoljára megöleltem Karit és leültem a helyemre, Reni és Denis mellé. Még eltelt pár perc. A vendégek már türelmetlenül várták, hogy a húgom megjelenjen az ajtóban. Sergio is oda-oda nézett, az egy pillanatig rám nézett és biccentettem egyet felé, hogy nyugi van. Mivel én tudtam, hogy mi történik a hatalmas ajtón túl. Én már ezt végigcsináltam. Apukánk még amíg ketten vannak elmondja, hogy rá számíthat és, hogy legyen boldog. Addig míg be nem fejezte nem jönnek be. Ezt én tudtam akkor egyedül a teremben. Vagyis nem, bocsánat. Denis is tudta, ha eszébe jutott amikor elmondtam neki ezt az esküvőnk után.
Végre kinyílt az ajtó és mindenkibegy emberként fordult hátrafelé. Minden szem a húgomat nézte aki lassan lépkedett középen, gyönyörű ruhájában, apja mellett, szerelme felé. Mikor előre értek még egyszer megölelték egymást és apum átadta karit Sesének. És kezdetét vette a szertartás.
...
-Ezennel férj és feleség vagytok.- jelentette ki mosolyogva. Ennyi kellett Ramosnak és megcsókolta Karit. A vendégsereg- köztük mi is- megtapsoltuk őket és ahogy körbe néztem mindenki mosolyogva figyelte az újdonsült párt. Még csak most vettem észre, hogy a szertartás közben megfogtam Denis kezét. Olyankor biztonságban érzem magam. Ő csak lenézett rám és csillogó szemekkel mosolygott.
Miután mindenki gratulált Karinak és Sergionak mindenkit áttereltünk az előre kibérelt terembe, ahol már várt minket a vacsora. Az étkezés is jó hangulatban telt. Nem is lehetett volna máshogy, mivel ottvoltak a mi drága focistáink és barátaik, akik mindenből hülyeséget csinálnak. Neha úgy viselkednek, mint az óvodások. A kaja után segítettem húgomnak átöltözni, mivel következett a tánc és ehhez fölösleges volt a nagy ruha. Meg amúgy is vigyázni kell rá, nehogy összetapossák.
Hajnalban értünk haza , mert akkorra sikerült rendeznünk mindent és hazajuttatni mindenkit.
Látszott Karin és Sesén is, hogy nagyon boldogok és szerelmesek egymásba. Jó volt rájuk nézni az este folyamán. Eléggé kifárasztott mindkettőnket ez a nap és az előtte való készülődés és pörgés. Otthon fáradtan dőltünk az ágyunkba és aludtunk el egymás karjai közt.2018.04.18.
♡Szisz
YOU ARE READING
Álmaim;képzelgéseim
RandomEbben a könyvben random storyk lesznek. Olyanok amiket álmodok vagy csak úgy elképzelek, kitalálok. A szereplők a másik storymból vannak, de csak névben ugyanazok.