Když jsem vztala šla jsem se převléknout a nasnídat pak jsem si vzala červené šaty a lodičky namalovala jsem se a šla jsem do školy .Na dnešek jsem se těšila a taky aby ne je vysvědčení a pak začínají velké prázdniny ..Když jsem došla do školy stalo se něco co jsem nečekala Marcus přisel ke mě a políbil mě a pak se mě zeptal tak co už víš odpověď ? A já jsem mu řekla "Víš Macu věděla jsem ji už včera" načež se na mě udiveně a tázavě podívala no tak jaká je řekl Marcus ..No víš Macu ano mám tě ráda ,ale bála jsem se ti to říct .Víš Rebeco já nejsem takoví jak se občas chovám nejsem děvkař jak si o mě většina myslí já jsem je jen opatrný od té chvíle co se se mnou rozešla moje bývalá holka ..A tak sem teď prostě takhle opatrný a chovám se tak jak se chovám a proto ..Chtěl něco říct ,ale já ho umlčela polibkem ..Pak mě chytl za ruku a šli jsme do třídy .Za nás si sedla Hedli s Martinusem a ty hned začali sondovat teda spis Hedli Tinusovi jsem to musela vyklopit už před tím takže všechno věděl ..Ten se jen smál a povídal s Macem ..Hedli nebyla nějak překvapená tvrdila ,že si to myslela a ,že jí už před tím naznačil něco Tinus. Pak zazvonila a přišla učitelka ta nám rozdala vysvědčení já mě sami jedničky a jednu dvojku ..Je to vtipný ,ale už čtyři roky máme s Hedli stejné vysvědčení .Mac měl dvojky dvě a Tinus taky akorát z jiných předmětů .. Když jsme šli domů Hedli šla ke mě dneska u mě spí ,aby jsme zahájili začátek prázdnin a měli ke mě přijít i kluci ..Takže jsme došli domů koukali na film a pak se nám po domě rozezněl zvuk zvonku ..Seběhly jsme dolů a klukům otevřeli Hedli s Tinusem šli hned na horu a mi tam chvíli s Macem jen tak stali a pak se mi přisál na rty byl to nádherný pocit cítit jeho měkké polštářky na těch mích a navíc mnou zase začalo lítat ty výbojky elektřiny pak jsem se od něj odtáhla a šli jsme za nima nahoru tam jsme koukali na Zhasni a Zemřeš a já se jednou tak lekla ,že jsem se úplně přitiskla na Marcuse a on se na ně umsmál bože on je tak nádherný ty jeho vlasy a čokoládové oči ..Když film skončil šli jsme si lehnout Hedli s Tinusem do pokoje pro hosty a se mnou spal Mac na posteli ,protože ji mám dost velkou tak jsme se na ni vešli oba ..Lehla jsem si a pak jsem cítila mohutné telplé ruce jak se obmotali kolem mích boku a přitiskli mě na Marcus v obětí jsme oba usnuli a probudili jsme se v úplně opačné poloze já objímala Marcuse ..
Ten ještě spal chtěla jsem vztát ,ale pak mě Marcus přitáhl zpátky k němu .A políbil mě na líčko a já mu to oplatila..
ČTEŠ
Marcus a Martinus (Trust me)
Teen FictionChtěla ho💎 On ji ne💎 Chtěl ji 💎 Byli spolu 💎 Udělal chybu💎 Odjela mu 💎 Litoval toho 💎 Potkal ji znovu 💎 Odpustila 👑 Šťastná byla 👑 A on taky 👑