ARKADAŞLAR HİKAYEMİ UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR.BÖLÜMLERE VOTE VERİP YORUM YAPARSANIZ ÇOOOK SEVİNİRİM.TEŞEKKÜRLER :)
Kemal abi uzun bir konuşma yaptıktan sonra yanına Beden Eğitimi hocası vee... OMG !!! Kampın ATT (Acil Tıp Teknisyeni) geldi.Uçan hindistan cevizleri aşkına !!! Üstünde ATT yazan beyaz doktor önlüğüyle bize gülümsedi.Ne kadar güzel gamzesi var.Ben hayatımda ilk defa böyle hissettim.Ne hissettiğimi anlayamıyorum.Ama sanki içimde bir şeyler kıpır kıpır oldu.Uçacakmışım gibi hissettim kendimi.Bütün kızlar ona hayranlıkla baktı.Kedinin ciğere baktığı gibi.Fakat ben yoğun duygular içerisinde olsamda onlar kadar olamadım.Sadece tebessüm ettim.
İlk olarak üstüne beyaz kısa kollu t-shirt altına da lacivert eşofman giyen Beden Eğitimi hocası bir adım öne atarak konuştu.Kemal abi konuşmasında Beden Eğitimi Hocası ve Revirde duran bir ATT olduğundan bahsetmişti.
-Evet arkadaşlar merhaba.Ben Muhhamet hocanız.Burada sizin Beden Eğitimi ve Spor hocanız olacağım.Umarım ki iyi anlaşırız
Dedi ve gülümsiyerek geri çekildi.
Ve sonra adını daha bilmediğim Revirde duran ATT konuştu
-Merhaba arkadaşlar.Ben Ercan.Burada başınıza gelen hastalıklarda imkanımız yettiğince sizi iyileştirmek için burdayım.Eğer çok acil bir durum varsa ve imkanlarımız yetmiyorsa sizi merkezdeki hastaneye götüreceğiz.İyi anlaşıcağımızı düşünüyorum
Dedi ve gülümsedi.Oleey adını öğrendim.
Bu gün ilk gün olduğu için pek bir şey yapmayacakmışız.Fakat sonraki günler denize falan girilecekmiş.Sağolasın Yeliz hocayı soru yağmuruna tuttum.Liseden gelen öğrencilerin her biri bir odadan sorumlu tutuldu.Bize gelen kişi Sümeyye.O lise son sınıfa geçmiş.Bense lise 1. Ama aramızda çok yaş farkı olmadığı için ona Sümeyye diyeceğim.
Yeliz hoca dinlenmemiz için odalarımıza geçebileceğimizi söyledi.Bizde odalarımıza geçip yataklarımıza yayıldık.Tabiki Zümra Zehra ve Sude'de Ercan hakkındaki düşüncelerini söylediler.Benle aynı fikirdeler.Sonra Sümeyye geldi ve bisiklet sürüleceğini söyledi.Bizde eşofmanlarımızı giyip çıktık.Ben en sevdiğim renkler olan beyaz ve mavili olan bisiklete bindim ve sürmeye başladım.Kamp alanı biraz küçük olduğu için hep aynı yerlerde dolaşıp durdum.Sonra düdük çaldı.Burada ne zaman düdük çalsa önemli bir şey olduğu anlamına gelir.Bu düdük yemek için çaldı.Herkes yemekhaneye doluştu.
ARKADAŞLAR MULTİMEDYA DA ERCAN VAR !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - Kamp
Подростковая литератураKamp'ta Geçen Engellerle Dolu Bir Aşk Hikayesi -Eco -Melo