Hei dette er min første bok på Wattpad, har lest mange andre bøker og tatt inspirasjon fra de, håper du vil lese boken og gjerne gi en liten kommentar på noe jeg kan gjøre bedre eller noe sånt..
The New beginning
Aaaahh, endelig er jeg fremme.... Ble litt mye styr med taxien siden tante ikke kunne kjøre meg.. men hun er faen meg som vanlig på møte.. Jeg heter forresten Amanda Mc'Carter og er 16 år, jeg har langt hår som er mørkt blondt med noen lyse striper.. Jeg har gråe øyne.. Jeg elsker å løpe, spille fotball og trene kampsport.. På fritiden ser jeg ganske mye på Netflix eller tegner og synger..
Da jeg står utenfor huset for jeg en god følelse, et nytt sted, et nytt kapittel.Det første jeg gjør når jeg kommer inn i huset er å lete etter rommet mitt.. Jeg valgte det største rommet med to store vinduer, walk-in closet og et stort bad... Jeg begynner å pakke ut og feller noen tårer samtidig... Jeg savner den ene gode vennen jeg har fra Norge... Jeg blir egentlig ganske raskt ferdig og løper ned trappene og inn på kjøkkenet..
Jeg går rett bort til kjøleskapet og ser inni "svarte og da, jeg har jeg har jo ikke mat.." Hahah sånn går det. Jeg ser bort over benken og ser en post-it lapp ligge på spisebordet. Hei vennen, håper du liker huset, det står en liten overraskelse i garasjen til deg, kos deg - Mamma."
Jeg går opp på rommet mitt og tar på meg en svart tettsittende shorts og en mørkerød magetopp.Jeg går inn i garasjen og blir dritt sjokkert, forann meg står det en skinnende hvit motorsykkel og en svart hjelm, jeg tar på meg hjelmen og kjører bort til butikken. Jeg tar en handlekurv og finner tilslutt godteriet. Bam, der ligger jeg på bakken.. "Faen man plasserer vel ikke en stolpe inne i butikken" tenker jeg, plutselig sier en litt mørk, kjekk stemme " Trenger du hjelp sunshine? " Nah, klarer meg selv, svarer jeg likegyldig. Jeg ser opp og blir møtt av en gutt som har mørkt brunt hår, brune øyne og kyssbar munn, rettere sagt hele han skriker badboy. Jeg reiser meg opp og ser att han går med en tettsittende hvit t-skjorte og skinnjakke, de digge musklene han ser man selvfølgelig igjennom t-skjorten hans. Jeg tar godteriet mitt og betaler for resten av varene og stikker hjem.
"Fakk i morgen er det skole" tenker jeg høyt... Ingeniøren for disse husene må forresten være helt dum, husene er jo bare en halv meter unna hverandre... Og vinduet mitt er tilfeldigvis rett ved naboen sitt vindu... Fakk...
NESTE MORGEN 06:30
Aaaaaahhh... Kan ikke den idiotiske alarmen gå av... riiiiinnng, riiiinng. Javel, javel jeg skal stå opp og slår av alarmen.. Jeg reiser meg opp fra sengen og går inn på badet.. jeg går inn i dusjen og spyler meg kjappt. Jeg finner frem sminken min og tar på meg maskaraen og fikser brynene.. Bruker ikke så mye sminke egentlig. Jeg går inn i walk-in closetet og finner frem en lyseblå Levi's bukse med hull i og en t-skjorte der det står "grl pwr" på. Jeg går ned på kjøkkenet og finner frem litt mat. Jeg ser på klokken og går ut i gangen og tar på meg sko og en millitærgrønn farget dongerijakke. Jeg tar på meg sykkelhjelmen og kjører til skolen. "Fy flate denne skolen er jo gigantisk.. Det er jo sikkert 500 personer her" tenker jeg for meg selv. Jeg kommer frem og går inn i korridoren og finner veien til resepsjonen .. " Er du Amanda Mc'Carter?" spør hun som sitter i resepsjonen." Ja, det er meg" "flott her er skapnummeret og koden til skapet og bøkene ligher allerede i skapet" "Oki, takk". Jeg går ut av resepsjonen og begynner å lete etter skapet mitt.. "364, 365, 366 der var det" Jeg tar frem timeplanen og ser at jeg har matte i første time, jeg finner frem bøkene og akkurat i det jeg lukker skapet kommer det en jente med brunt hå og hilser på meg. "Hei jeg er Mia og jeg går i klassen din, så jeg lurte på om jeg kunne gå med deg til timen" "Jada, selvfølgelig" sier jeg og nikker. Vi går til timen og setter oss ned.
-----------------------------------------------------------------
Vel da var første del ferdig, håper den var bra.
YOU ARE READING
The Chapter
RomanceEverybody has a chapter they don't read out loud... Denne historien handler om 16 år gamle Amanda Mc'Carter. Amanda er en typisk "goodgirl" aldri forsein, gode karakterer osv... Men noe av bakgrunnen hennes er helt forferdelig... Hun kommer opprinne...