1.Bölüm Deniz

213 26 10
                                    

Derin nefes al ve ver. Bu hızlı koşarken yapman gereken en önemli şey.
"Ha! Biraz geride kalmış gibi duruyorsun küçük kardeşim. O kadar kilo ile büyücüler okuluna gitmeyi düşünmüyorsun değil mi?"
"İzle ve gör seni pis hilekar! Bu kilolar gidecek ve yıl sonunda seni bu ormanda geçiyor olucam!"

Sürüdeki bağ sayesinde bende heyecanla abime cevap verdim. Şimdi diyeceksiniz ki ne sürüsü? Basit. Bir tür kurt sürüsü! Evet o duyduğunuz vampir , kurt , büyücü hikayeleri az buçuk doğru ve bende onlardan biriyim.

Tamam bazı şeylere açıklık getirmemiz gerek. Vampirler güneşte parlamıyor yada yanmaya başlamıyorlar bunu kim uydurdu bilmiyoruz! Vampirler ve kurtlar herkesin söylediği gibi düşman değiller tabi düşman olan gruplar yok değil. Kurta dönüşebilmek için belli bir yaşı yada olgunluğu diyelim geçmiş olman gerekiyor. Ve belki de duyduğum en komik şeylerden biri de kurta dönüştüğünde eşyanın parçalanmıyor denmesi! Bu nerden çıktı canım çokta güzel parçalanıyor o güzelim tişörtler.

Şimdi diyeceksiniz ki bu büyücüler ne iş? Büyücüler de bizim bu dünyamızdaki adalet bakanlığı gibiler. Bir savaş başlatmak için belli bir neden sunulması gerek ve bu nedenin sunulduğu yer konseyler. Bu konseylerde büyücüler tarafından işletiliyorlar. Şimdi asıl meseleye geldik. Ben bir kurt değilim hayır. Abim bir alpha kurt. Bense annem gibi bir büyücüyüm. Yada herkes öyle umuyor.. Nede olsa daha hiç bir şey yapmamış olmam herkesin beni biraz sıradan bir insan gibi görmesine neden oluyor. Ama o konuya sonra geliriz.

"Hadi ama daha hızlı koşmalısın! O göbeği birlikte eriticeğimize söz vermiştin!"
"Elimden geleni yapıyorum tamam mı ?! Kurta dönüşüp hayvan gibi koşan sensin!"
"Tatlım ben bir hayvanım , hayvan gibi koşmam normal.."
"Kapa çeneni ah nefes alamıyorum."

Nefes nefese kalmış bir şekilde ağaca tutunup kendimi yere attım. Hayır sırf dört bacağın var diye nasıl bu kadar hızlı koşabiliyorlar anlamıyorum. Ağaçların etraflarına göz gezdirdim belki abimi hala görebilirim. Tabi ki daha gözle görülecek bir mesafede değil kendisi.

Etrafa bakınırken üstümdeki kıyafetin ne kadar terle kaplı olduğunu hissetmeye başladım. Tabi akşam üzerine doğru ormanda hava biraz daha soğumaya başladı. Ben sırtımı ağaca yaslamış abimin beni ter kokumdan bulmasını beklerken telefonuma bir mesaj geldi.

" Deniz , eve senin adına gönderilmiş bir mektup geldi sanırım büyücüler konseyinden odana bırakıyorum bebeğim annen."

Annem hala telefonlara alışamadı tabi her mesajının sonunda annen demeyi ihmal etmiyor hiç! Ben anneme cevap yazarken tüylü birşeyin üstüme atladığını hissettim tabiki abim.
"Çekil üzerimdennn. Eww yüzümü yalamayı bırak!!!! Eve gidince babama bu yaptığını söyleyicem!" Abimin yüzüne sırtımda taşıdığım sırt çantasını fırlattığım gibi ayaklandım.
"Hadi git giyin eve geçelim hava soğuyor." Abim ona fırlattığım çantayı yüzünde garip kurtumsu bir gülüşle aldı ve ağacın arkasında giyinmeye başladı. Bende az önce yüzümü yaladığı için kalan salyaları tişörtüme sildim. İğrenç.

"Hazırım ben gidelim hadi, benim tontiş kurabiyem." Abim bir kolunu omzuma attı ve yürümeye başladık. İçimde garip bir his vardı. Sanki kötü birşey olucakmış gibi. Gerçi yeterince kötü şeyler oluyor suan sürüde. Avcılar yerimizi bulmaya başladılar ve pekte dost canlısı değiller. Duyduğum kadarıyla konseye savaş için izin istemişler neymiş efendim onların topraklarına geçmişiz el koymuşuz falan filan. Hayır canımız sıkıldı ölmek istiyoruz demiyorlarda bahane buluyorlar.

Neyse. Abimle gideceğim yatılı okuldan bahsede bahsede eve vardık. O alpha olmak konusunda ne kadar heyecanlı olduğundan ve aynı zamanda ne kadar çok korktuğundan bahsetti. Bir alpha nın korktuğundan bahsetmesi biraz olağan dışı birşeydir ama biz abimle çok yakın olduğumuz için küçüklüğümüzden beri bunu benle paylaşmasını normal buluyorum.

"Bizzz geldikk! Sürümüzün bir numaralı sultanı nerede bakalım??" Şapşal abim anneme gidip bu gün olanları anlatırken bende gidip duşa girmeye karar verdim nede olsa o koşuda tek terleyen varlık bendim. Odama girmemle yatağımın üstünde duran lüks zarfı görmem bir oldu.
"Hmm , duştan sonra bakarım. Biraz heyecanlanırım belki." kendi kendime konuşup güldüm biraz.

Üstümdeki terli atleti ve şortu kenara atıp kendimi soğuk suya attım. Mükemmel şarkılar eşliğinde duşumu aldım. Gerçi bu sesle ne kadar mükemmel çıkmıştır o şarkılar bilemiyorum. Duştan 15 dakika içinde çıktım. Acık mavi havluma kendimi sarıp saçımı taramaya başladım.
"Aman tanrım! O sanki bir köpek sanki bir kedi ölüyormuşçasına gelen sesler denizden miydi ?! Ah çok korkuttum! Ahahhah.."
"Hey kardeşinle dalga geçmeyi bırak ve bana yardım et."

Abimin odadan gelen dalga geçme seslerini duyabiliyordum. Ağ kurt kulakları!
Saçımı taradıktan sonra üstümü kurulayıp hızlı bir şekilde giyindim. Yatağımın üstünde duran zarfı aldıktan sonra masama oturdum ve yavaşça açtım.
Hmm bakalım ne varmış burada.

"Sayın Deniz K.,
................Büyücülük okuluna kabul edilmiş bulunmaktasınız..................Yurt işlemleriniz başlatılmış bulunmakta. En kısa zamanda okulumuza gelip odanızı ayarlamanızı öneriyoruz........ .................................Oda arkadaşı seçimlerinde İstek bir arkadaş kesinlikle kabul edilmemektedir lütfen danışmanlık hattını bu nedenle aramayınız. Kayıtlar 1 Eylül'de bitmektedir...........................Saf büyücü ailesinden gelenler A38 , Kurt sürüsünden gelenler B11 , vampir sürüsünden gelenler .........................................
Anlayışınız için teşekkür ediyoruz! Sizi aramızda görmek için sabırsızlanıyoruz!

Sevgiler , Büyücülük 1.Kademe Öğrenci Kurulu başkanı
Derin Lantham

Güzel yani okula gidip yerleşmeme 1 Aydan az var.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yazar konuşuyor ;

;) konuşulacak hiç bir şey yok gerçi! Lütfen bölüme yorum atın ne düşündüğünüzü merak ediyorum ! Bu kitap hazırımda var sadece sonunu getirmedim daha biraz oy verirseniz 2. Bölüm anında düşer mesela 10 beğeni çok değil bence ! Sizi seviyorum 😘 ve birde allah Tanrı artık neye inanıyorsanız yada inanmıyorsanız (gerçi Tanrı ile allah ayni anlamlılar ama anladınız siz) şu kapak yapmayı bilen birisi beni bulsun.

Büyücüler Okulu 🧙🏻‍♀️ (GİRLXGİRL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin