COOL KIDS DON'T CRY !☺

154 5 0
                                    

~Είμαι η εβελίναα και είμαι 15 χρονών , Έχω ζήσει αρκετά στη ζωή μου και έχω πάρει αρκετά μαθήματα,και έχω μάθει να εκτιμώ το κάθε λεπτό της ζωής....Και για αυτό αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου με λίγη φαντασία αλλά ταυτόχρονα βασισμένο σε αληθινά γεγονότα~

~Ήταν ένα κορίτσι γελαστό, κοινωνικό, καλόκαρδο με το χαμόγελο ως τα αυτιά, ανεξαρτητα με τα προβλήματα που αντιμετώπιζε προσπαθούσε να τα τοποθετεί στην άκρη του μυαλού της και να βλέπει τα θετικά της ζωής , τους αγαπημένους γονείς της , την αγαπημένη αδερφή της Εμμέλια, και τον σκύλο της Rockie ήταν πολύ ευτυχισμένη που είχε κοντά της τέτοιους υπέροχους ανθρώπους να την στηρίζουν στα δύσκολα και στα εύκολα ...Το κορίτσι ήταν κλειστή στον εαυτό της δεν μίλαγε πολύ πάρα μόνο στην κολλητή της την Ελπίδα..Στο σχολείο αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα με τους συμμαθητές της διότι δεν την αποδεχόντουσαν έτσι όπως είναι, την κορόιδευαν, την γελοιοποιουσαν με τον πιο αισχρό τρόπο αλλά δεν μιλαγε έκρυβε πολλά πράγματα από την κολλητή της την ελπιδα διότι δεν ήθελε να την στεναχώρει..Κάθε μέρα πέρναγε πολλά, τα δάκρυα κοιλουσαν ποτάμι, η καρδιά της έτρεμε, παρόλα αυτά σε όλους έδειχνε το υπέροχο χαμόγελο της που πίσω έκρυβε θλίψη και στεναχωρια. Την ημέρα χαμόγελουσε και το βράδυ έλεγε το πόνο της στο αγαπημένο της αρκουδάκι και κοιλουσαν δακρυα πάνω σε αυτό πολλά δακρυα!
Μετά από μήνες το κορίτσι όλο στεναχωριοταν για την συμπεριφορά των συμμαθητων της απέναντι της , το αγόρι που ήταν ερωτευμένη την κοροιδευε την έκραζε μπροστά στα μάτια της , πάνω στη τσάντα της είχε γράψει το όνομά του τον είχε ζωγραφίσει στο εσωτερικό της τσάντας παντού υπήρχε το όνομα του στα τετράδια της , στα χέρια της ΠΑΝΤΟΥ! Το αγόρι ενώ το ήξερε συνέχιζε να της συμπεριφερόταν με αισχρό τρόπο καταδικάζωντας την καρδιά της.
Το όνομα του αγοριού που της αρέσε ήταν " ΣΤΑΥΡΟΣ"....Η ελπίδα η κολλητή της την συμβουλεψε και της είπε να πάει να του μιλήσει με ήρεμο και γλυκό τρόπο και να του εκφράσει όλα όσα είχε μέσα της και της είπε να βρει θάρρος αλλιώς δεν θα γίνει κάτι πότε! .....Την Άλλη μέρα το κορίτσι αποφάσισε να πάει να του μιλήσει και να του πει όλα όσα έκρυβε τόσο καιρό μέσα της....Τον φώναξε και του τα είπε όλα το αγόρι αρχήσε να χασκογελαει ..Το κορίτσι έφυγε κλαίγοντας με τα δάκρυα ποτάμι. Ο Σταύρος το είπε στο φίλο του και διεδωσε τα λόγια του κοριτσιού σχεδόν σε όλο το γυμνάσιο. Την άλλη μέρα το κορίτσι ήρθε στο σχολείο και όλα τα παιδιά την κοροιδευαν και της έλεγαν τα λόγια τα οποία είχε εμπιστευτει στο Σταυρό και αυτός την προδωσε. Η ελπίδα μόλις έμαθε τα μαντατα αμέσως έτρεξε να την πάρει αγκαλιά να την συμβουλέψει και να την καθησυχάσει όμως το κορίτσι πληγώθηκε αρκετά και δεν αισθανόταν καθόλου καλά είχε ζαλάδες και έτρεξε ξαφνικό αίμα από τη μύτη και έτσι τηλεφώνησε στους γονείς της να έρθουν να την πάρουν.Μολις έφτασε σπίτι εκλεγε με λυγμούς και σπαρταραγε η αθώα καρδούλα της, κλείστηκε στο δωμάτιο έβαλε τα ακούστηκα της με το αγαπημενο της τραγουδι που ειχε γραψει και τραγουδησει η ίδια αφιερωμένο στον σταυρό , και έκλεισε τα μάτια της για να ξεκουραστεί από όλα. Μόλις ξύπνησε ξαφνικά είδε πάλι να τρέχει αίμα από τη μύτη και λίγο από τα αυτιά της ,δεν είπε τίποτα στη μαμά της για να μην την ανυσυχησει έπλυνε τα αίματα και ετοιμάστηκε για το σχολείο. Την πρώτη ώρα έγραφε διαγώνισμα βιολογία μόλις πήγε να γράψει τα χέρια της έτρεμαν όπως και η μύτη άρχισε να πάλι να βγάζει αίμα και έτσι επέστρεψε πάλι στο σπίτι καλώντας τους γονείς της να την πάρουν. ΜΌΛΙΣ επέστρεψε στο σπίτι μια έκπληξη την περίμενε.Μολις άνοιξε το κινητό της αντικρησε ένα μήνυμα από το σταυρό που έλεγε :"Σου ζητώ συγγνώμη για αυτή τη συμπεριφορά που είχα προχθές σέβομαι τα συναισθηματα σου για μένα ..Περαστικά κορίτσι μου" Μόλις το έιδε χοροπηδαγε τραγουδούσε αγκαλιάζε την μαμά της στα ξαφνικά φύλαγε το μπαμπά της μες στην τρελή χαρά😀😊☺😁.......Μετά από μια τρελή διασκέδαση απάντησε και στο μυνημα του σταυρου.Αμεσως πήρε την ελπίδα τηλεφωνο να της πει τα νέα τα ευχάριστα, η ελπίδα χάρηκε πάρα πολύ μόλις της το είπε....Την επόμενη εβδομάδα ένα άσχημο και δυσάρεστο νέο θα συγκλονιζε την οικογένεια κατά πολύ! .........................
"ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ " 😆😊😊❤💕💋

COOL KIDS DON'T CRY Where stories live. Discover now