GAVAT'A GIRAVAT/ 21. BÖLÜM

103 16 0
                                    



21.BÖLÜM

İstanbul'a dönüş...

Sabaha kadar heyecandan uyumamıştım. Defalarca okudum elimde ki dosyayı. Her satırını ezberlemiştim. Avukat Harun abi bana bu davayı kazanmak ve onları ömür boyu ceza almaları için nelerin gerektiğini nelere dikkat çekmemi anlatmıştı. Her detayı her ihtimali araştırmıştım. Tek korkum bu davadan onların hüküm almadan kurtulmalarıydı. Bunca yıl çektiğim çile karşılıksız kalmamalıydı çünkü ben bu an için yaşamış bu günlere gelmiştim. Harun abi benim hayatımı kabusa çevirenler hakkında gerçekten oldukça ilginç bilgiler bulmuştu. Yani ben o zamanlar sadece çek, senet kumar işleriyle ilgili olduklarını biliyordum. Ama Harun abi uyuşturucuyla ilgilide bağlantılarını bulmuştu. Hatta istersen bu davaya ben gireyim demişti ama istememiştim. Bu benim için çok önemliydi. Kaybetsem de ki hiç böyle bir ihtimali düşünmüyordum ama kaybetsem de mücadele etmek yılların hesabını sormak istiyordum. Artık karşılarında güçsüz zayıf biri yoktu.

Bana yarın İstanbul'a gideceksin hazırlan demişti. Ama neden olduğunu son ana kadar söylemeyeceğim sakın ısrar etme dediği için soramamıştım. Ama çıldıracaktım. Bana okumam için hazırladığı dosyada onları mahvedecek bilgiler vardı bana söylemediği asıl bombası ne olabilirdi ki? sabaha kadar Mihriban ile neler olabileceği hakkında konuşmuş ama halen netleşememiştik. Bu gizliliğin yanı sıra beni İstanbul'a gidecek olmam çok germişti. Çünkü ben neredeyse haritadan bile İstanbul'u silmiştim. İstanbul'da telefonun açık olsun sana ne yapacağını söyleyeceğim demişti.

GAVAT'A GIRAVATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin