Poglavlje 65.

720 58 2
                                    

- Ne, kako možeš?- upitala sam ga. Sada je on ustao od stola.
- Imaš 18 godina a čekaš dijete. Još si mlada!- derao se. Krenula sam prema njemu ali Jimin me je uhvatio za ruku i privukao sebi.
- Smiri se.- rekao mi je tiho na uho. Udahnula sam.
- Bela je dobila Renesme sa 18 i ništa joj nisi rekao. A i svakako, od 18 godina, po zakonu imam pravo donositi sama odluke.- rekla sam. Pustila sam Jiminovu ruku i otrčala do sobe. Otišla sam u kupatilo u sobi i zaključala se. Sjela sam na šolju i isfrustrirano prošla rukom kroz kosu.
- Lisa?-
- Jimin idi. Trebam malo vremena sama.-
- Ne idem nigdje. Otvori.- rekao je. Ustala sam i otključala vrata. Zagrlio me je i počeo maziti po glavi.
- Smiri se. Moraš da ga razumiješ, brine se. On je otac, kao što ću i ja biti uskoro. Siguran sam da bi i ti tako reagovala sa ti ćerka saopšti da je trudna.- zagrlila sam ga jače.
- Samo želim da ti da šansu.- rekla sam. Poljubio me je u tjeme.
- Ne brini.- rekao je.
- Ono što je rekao...-
- U redu je. Nije me povrijedilo...toliko.- prekinuo me je. Blago sam se nasmijala.
- Lisa?- tata je stajao na vratima. Jimin me je poljubio u čelo.
- Ostaviću vas same.- rekao je i izašao.
Sjela sam na krevet. Gledala sam u pod. Bila sam toliko ljuta da nisam htjela imati kontakt očima sa njim.
Sjeo je do mene. Stavio je ruku na moje rame.
- Izvini, pretjerao sam. Vjerovatno sam popio previše piva.-
- Nije za sve pivo krivo.- rekla sam. Uzdahnuo je.
- Jimin je dobar momak, priznajem. Sve ovo vrijeme sam mu pokušavao naći manu ali...-
- I našao si to što sam trudna da uzmeš protiv njega.- rekla sam i pogledala ga. Oči su mi se nakupile suzama.
- Nisam mu našao manu.- rekao je.
Obrisala sam suze.
- Volim ga, prihvati to.- rekla sam.
- Znam, vidim. Vidim isto koliko on tebe voli. Način na koji te gleda...ne mogu to opisati. Samo želim najbolje za tebe.- zagrlio me je.
- A on je ono što jeste najbolje.- nastavio je.
- Tata?-
- Hm?- odvojili smo se.
- Hoćeš mi ispuniti nešto?- pomazio me je po glavi i klimnuo glavom.
- Bar mu se izvini, pohvali, nešto. Ne želim da se loše osjeća.- rekla sam. Nasmijao se.
- Ne brini.- rekao je i ustao. Izašli smo iz sobe. Jimin mi je prišao. Htio me je uhvatiti za ruku ali ga je Čarli prekinuo.
- Možemo li razgovarati?- upitao ga je. Izašli su u baštu. Sjela sam za šank i posmatrala ih.

Jiminova perspektiva
Izašli smo napolje. Osjetio sam Lisin pogled na sebi. Uzdahnuo sam.
- Slušaj.- rekao je. Usmjerio sam svu svoju pažnju prema njemu.
- Dobar si ti momak. Dobro kuvaš i lijepo se brineš o njoj. Vidim da je voliš. Tražim od tebe samo jedno.-
- Šta?- upitao sam.
- Čuvaj je. Čuvaj je jer ja više ne mogu. Ostario sam.- rekao je. Gledao je u nju sa suzama u očima. Kao da se oprašta.
- Čarli.- okrenuo je glavu prema meni i obrisao suze.
- Neću dopustiti da joj spadne dlaka s glave.- rekao sam. Nasmijao se.

Sumrak: Novi početak Où les histoires vivent. Découvrez maintenant