Încă o noapte,acelaşi vis..devine straniu şi nimic nu se leagă..
Mya dispăruse 2 zile. Unde? Nici noi nu ştim,dar s-a întors foarte ciudată.. Mănâncă foarte mult şi vomita.. Ceva s-a întâmplat cu ea de când a venit aşa speriată la conac,dar nu ne spune nimic şi când o întrebăm ce are se uită ciudat şi spune că nimic.. Cu magia să presupunem că am învățat cât de cât .. Până acum am folosit magie albă ce nu poate răni...Azi..încerc o alta vrajă...un blestem...O să blestem un vânător pe care il cunosc şi nu ştie ce e să aibă dureri groaznice de cap şi să nu îi treacă decât după o săptămână.. Vraja fiind una puternică am avut nevoie de destulă magie,iar in noaptea asta e lună plină..La noapte,în inima pădurii e un loc minunat pentru a arunca un blestem..
Între timp,pe Terra totul era ok..Flori era mai ok..Nu îmi mai facea rău şi eu cu Mya ne prefăceam că nu e o persoana ce ne poate face rău fără să clipească şi să aibă vreun regret .. Totul era cât se poate de normal până când aflu că diseară îşi serbează ziua...Uitasem complet....O întreb la cât începe,la care ea spune că la 00:00... Ma pus pe gânduri pentru că exact la ora aia e lună plină şi trebuie să fac vraja.. O să fac vraja şi mă duc la ziua ei..Altceva nu am ce să fac..
Ca să fiu cât se poate de ascunsă de vânătorii şi să nu mă mai găsească chiar atât de repede mi-am ascuns aura...Aura mea de yin-yang .. Dețin puterile supreme ale luminii şi întunericului .. Aura asta nu ai cum să nu o simți dacă eşti vânător aşa că sunt mai în siguranță cu ea ascunsă..
Când ajung în fața uşii casei mele văd un copil fix in uşă ce îmi spune "Ai grijă copile",o întreb cu ce să am grijă la care ea spune că voi vedea...Îmi spune că numele ei este Stela şi pleacă...
Cine era copilul? De ce mi-ar spune să am grijă? De ce îmi suna cunoscut numele ei? Ce se petrece iar? ...Nici nu am apucat să stau mult să mă gândesc că mă sună Mya să îmi spună că vine la mine..Am făcut puțină curățenie şi am aşteptat-o..
A venit şi mi-a propus să ne uităm la un film ca să ne mai destindem şi să părem şi noi nişte oameni normali,dar nu am putut să fiu atentă la film..Tot îmi aduceam aminte de fetiță,o simțeam,o vedeam,era foarte ciudată senzația ce a fost întreruptă de Mya ce vomita... M-am dus la ea să văd ce se întâmplă şi o văd plină de sânge la gură.. În acel moment m-am speriat şi am sunat la salvare...
Odată ajunse la spital o duc pe Mya într-un salon şi o internează pentru a îi face niste investigații .. Era ora 22:55,nu mai e mult până la luna plină,trebuia să mă grăbesc să ajung în Lumea de Dincolo unde ma aşteaptă Amia .. O las pe Mya în grija doctorilor şi plec..
La ora 23:15 eram acolo,mă pregăteam de vraja,dar în același timp îmi era şi frică că poate nu îmi iese sau decurge urat... Mai erau 5 min până la luna plină aşa că m-am aşezat în locul în care se propagă lumina lunii şi incep blestemul."Pămant,Apă,Aer,Foc uniți-vă pentru a mă ajuta cu acest blestem
Ajutați-mă să îl blestem pe vânător să îl doară capul până îl tratez eu..
Vânătorule,te blestem să ai o durere de cap şi să nu scapi de ea fără ajutorul meu"Trebuia să repet asta de 3 ori,am repetat-o de 2 ori simțind atât de multă putere prin vene şi canalizând puterea elementelor. A treia oara când am vrut să repet l-am văzut pe bărbatul misterios din acea viziune în care distrugea Terra,l-am simțit preț de câteva minute după care pierd controlul asupra vraji...Încep să sângerez şi totul devine negru..
CITEȘTI
Jurnalul Unui Inger Decazut
Teen FictionBună.Numele meu este Jafaria,am 16 ani şi sunt elevă într-un liceu plin cu persoane arogante şi pline de ele. Viața mea?Viața mea e una cât se poate de palpitantă,trăiesc în 2 lumi diferite şi asta e ceva uimitor. Când mă plictisesc de Terra îmi cau...