Zmiany

17 0 0
                                    

Era zamieszek.

Nobunaga Oda próbował podbić świat i wybić wszystkich „ninja".

***

Żyłam jako wnuczka głównego kapłana w świątyni, kiedy pewnego dnia nagle zjawiła się przede mną grupa ninja.

„A więc to Ty..."

Nieprzyjemny wzrok, podczas gdy mój podbródek jest zamknięty w mocnym uścisku.

„Jak dla mnie, to wygląda jak staroświecka i nieszczególna twarz."

Nie odwracając się zniknął, pozostawiając mnie z tymi słowami.

*Co się tutaj właśnie wydarzyło?!*

Pośpieszyłam z powrotem do świątyni, aby zapytać dziadka czy wiedział co się działo, gdy znalazłam go pochłoniętego konwersacją z gościem.

- Nobunaga próbuje zgładzić miasta Iga, Koga, Fuma... i wszystkich tamtejszych ninja.

- Wiem, Lordzie Hattori. Musimy zatrzymać Nobunagę, albo przyszłość ninja jest skazana na zagładę.

*Iga, Koga, Fuma, Hattori... przyszłość ninja?
Co się dzieje?!*

Dziadek zauważył mnie i spojrzał zaskoczony.

- Księżniczka w takim wypadku...
Iga, Koga and Fuma połączyli siły, aby pokonać Nobunagę. Zostałaś wybrana, jako symbol paktu, jako spadkobierczyni sztuki Ninjutsu.

*Ja... księżniczką ninja?!*

- Wszyscy sprzymierzeni ninja zbierają się w Iga. A Ty idziesz z nimi!

- Co?!- nie mogłam w to uwierzyć.

Nagle całe pomieszczenie było wypełnione ninja. Włączając w to tego, który wcześniej mnie obraził.

- To są najznakomitsi i najzdolniejsi ninja spośród żywych. Możesz im w pełni zaufać i pozwolić im nauczyć Cię czego tylko chcesz.

- Nie mogę trenować, aby zostać ninja!- wciąż nie docierało do mnie, co się właśnie działo.

- Księżniczko, będziesz przykuwać za dużo uwagi podróżując w dużej grupie dlatego proszę, abyś poszła do miasta Iga tylko z jednym z nich.

- Mówisz poważnie?!- niemal krzyknęłam- Chcesz abym poszła do Iga z kimś, kogo widzę na oczy po raz pierwszy?!

Co się ze mną stanie?!

Miłość w świecie ninja~💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz