Hst 49❤️

1.1K 50 3
                                    

10 stemmen???

"Ik denk dat het voor jou wel bedtijd is" zegt hij kalm en loopt naar mij toe. Wtf gaat hij doen. Hij aait over mijn haar. "Wtf kill (doe moest er is sorry Hahah) raak mij niet aan" zegt ik. En voor dat ik het weet zit er een injectie Naald in mijn nek en word alles weer donker.........

Perspectief Hayat

2 dagen later

Ik word wakker in een kamer. Oww ja ik heb ontvoerd door Adam. Ik moet hier echt weg komen. Ik sta op en verken de kamer.

Ik loop naar de raam en probeer de raam open te maken. Kut hij zit op slot. Plots hoor ik voetstappen. Ik loop snel maar zachtjes terug in het ben de. Doe net als of ik net ben opgestaan.

De deur gaat open en ik zie Adam met ontbijt voor de deur staan. "Goedemorgen lekkerding ben je eindelijk wakker na 2 dagen" zegt hij lachend. "Slechtemorgen oruspu cocuk" scheld ik hem uit. "Oohhh Hayat je raakt me echt he" zegt hij terwijl hij zehma gekwetst zijn hand Oo zijn hart zet.

"Hier ik heb ontbijt voor je"zegt hij en licht het ontbijt op een bureau. "Ik hoef je eten niet" zeg ik bitchie. "Bang dat ik er iets in hebt gedaan?" Vraagt hij. "Nee eerder bang dat jou handen het eten hebben aangeraakt. Alles wat jij aanraakt krijgt bacterie" zeg ik.

" doe net zo kinderachtig" zegt hij. "Ik? Kinderachtig? Jij bent kinderachtig. Iemand ontvoeren omdat jij haar niet kan krijgen" vuur ik terug.

"Ik laat je wel alleen. Als ik terug ben wil ik dat je het op hebt" zegt hij. " en ik wil dat jij dood gaat maar dat gaat ook niet. Oww en as je terug bent neem maandverband en chocolade mee" zeg ik.

"Alles wat ik aanraakte kreeg toch bacterie"zegt hij. "Ja maar chocolade en maandverband hebben een pakket er om heen. Yallah flikker nu op. ik ben nu misselijk door jou kop" zeg ik.

Als hij weg ik ga ik meteen met mijn hand in mijn bh. Jullie denken zeker wtf. Maar ik bedenk me nu dat ik mijn telefoon in mijn bh had gedaan.

Ik pak mij telefoon en zet mijn mobiele data aan. Ik stuur Achraf snel mij locatie en een klein berichtje dat Adam mij heeft ontvoerd.

Dan doe ik snel mijn mobiele data uit en doe ik mij tel weer teug in mijn bh. Echt een sukkel. Hij kijkt niet eens of ik een telefoon bij me heb. Als je iemand ontvoerd doe het dan goed. Maar ja is wel in mijn voordeel.

Perspectief Achraf

Hayat is nu 2 dagen ontvoerd. Ik heb mijn vriend Farid die bij de politie werkt geïnformeerd. Zij zijn haar nu overal aan het zoeken. Jullie denken zeker dat ik niks doe. Maar ik doe wel iets. Ik ben de camerabeelden van die dag aan hacken. Zo dat ik kan zien wie haar heeft ontvoerd.

Het kan eigelijk iedereen zijn. Zo'n grote bedrijf heeft zeker veel concurrentie. Maar eerlijk denk ik dat het Adam is. Tfoe krijg al kots neiging als ik aan het denk vieze zemel.

Opeens krijg ik en berichtje. Ik kijk op mijn tellie en zie dat het van Hayat is. Ik ga snel naar het berichtje toe en zie dat het haar locatie is.
Verder heeft ze geschreven dat ze is ontvoerd door zie zemel Adam. Tfoe ik ga heb vermoorden maat.

Ik bel snel Farid en vertel hem over het berichtje.

Perspectief Hayat

Ik zit hier levenloos naar de plafond te staren. Ik heb me nog nooit erg verveeld. De deur gaat open en ik zie die zemel weer.

Hier zegt hij en gooit iets. Ik kijk wat het is en zie dat het chocolade is en een doosje tampons.

"KIFESH TAMPONS?! DENK JIJ IK GA ME ONTMAAGDEN MET DEZE TAMPONS!??! IK DOUW DADELIJK DEZE TAMPONS IN JOU KONTGAT VIEZE ZEMMEL!! GA MAANDVERBAND HALEN VOOR MIJ EN NOG MEER CHOCOLADE. DENK JIJ ÉÉN PAKJE CHOCOLADE IS GENOEG VOOR MIJ HE! WOLLAH MEH IS GENOEG DIE IS AL BINNEN EEN MINUUT OP YALLAH GA WEG!!! " Flip ik op hem.

Whahahah als jij zijn hoofd ziet op dit moment jij gaat denken dat hij stik Whahaha lekker voor hem.

DIT IS DE POLITIE KOM NAAR BUITEN EN DIE JE HANDEN OP HOOG!

Oh dat is snel.

Hij kijkt mij boos aan. " wat heb je gedaan" zegt hij boos. "Ik? Iets doen? Hoe dan? Ik was heel de tijd in deze kamer opgesloten" Zeg ik onschuldig. Opeens horen we beneden de deur open breken.

Adam pakt mij vast en drukt Ee  geweer tegen mijn hooft aan. De politie en Achraf komt de Kamer binnen.

"Kom niet dichterbij of ik schiet der dood" zegt Adam kill.........

Oeee wat gaat er gebeuren denk je ???

803 woorden

Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu