2.Adevarul

101 5 1
                                    

Azi m-am trezit inaintea soarelui si am mers direct in baie ca sa fac un dus lung cu apa fierbinte pentru a imi linistii gandurile.Dupa ce am stat jumatate de ora sa sa aleg tinuta perfecta pentru intalnirea de azi mi-am pis cateva carti intr-un ghiozdan si am coborat jos sa mananc ceva , iar sora mea era deja jos desii era doar 6 dimineata si ea nu este matinala de obicei.

-Neata. i-am spus

-Hei.mi-a zambit si apoi a spus ceva ce nu credeam ca va spune nici intr-un milioni de ani.Esti bine? Adica aseara te-am vazut cam agitata si cred ca poti sa imi spui despre ce e vorba....

Nu nu pot sa ii spun despre ce e vorba pentru ca:

1.Da sfaturi ORIBILE

2.Nu stie sa tina un secret

3.Mama si tata v-or afla ca am avut un iubit secret acum 2 ani

-Sunt bine. Inafara de inceperea scoalii nu s-a intamplat ceva rau.

-Ok te cred dar daca ai o problema sa stii ca poti venii la mine.

-Ok. i-am apus si am afisat un zambet cat am putut de cald ca sa o consolez si am incercat sa nu plang cand am vazut dezamagirea de pe fata ei.... stia ca o minti-se-m chiar in fata. Ce ma fac?!

Nu am mai suportat sa o vad asa deci am fugit sus si m-am machiat. Dupa care mi-am pus o bratara si un lant si m-am incaltat. Desii era doar 7 si sunt sigura ca Riley doarme am mers la el si am aruncat cu o piatra in geamul de la balcon cum fac mereu , dar piatra nu a atins geamul a cazut pe jos, eu credeam ca a cazut in fata lui , dar cand am aruncat-o pe a doua mi-am dat seama ca geamul era deschis si ca l-a lovit pe Riley cu o piatra in cap.

-Hei ce te-ai trezit asa de devreme? m-a intrebat pe un ton mai calm decat ma asteptam.

-A inceput scoala ai uitat?!

-Ah firar chiar am uitat si lasa-ma sa spun acum ca te vad toata wow super tinuta , e pentru intalnirea te cu tipul ala?!

-Nu e o intalnire , doar vom vorbi si la final poate v-om fi impreuna... bine e o intalnire.

Am inceput amandoi sa radem si Riley mi-a facut semn sa intru ,dar eu i-am explicat ca trebuie sa ajung mai repede la scoala ca sa vad unde se aseaza el si care e dulapul lui pentru a ii lasa un biletel de multumire pe care l-am scris dupa ce am iesit din dus si pentru a ii da intalnire ca sa ii multumesc personal pentru cele intamplat , dar se v-a mai intampla si alt ceva...

Am ajuns la scoala si am stat langa dulapul meu uitanduma la biletel si apoi l-am pus in carea orei urmatoare pentru a nu se indoii.

Am intrat in clasa prima , m-am pus la locul meu din ultima banca si m-am holbat la usa asteptand ca Daniel sa intre asa de mult incat am crezut ca o voi scoate din balamale cu puterea mintii.

Cand s-a sunat de intrare cativa colegi au intrat , dar nici urma de Daniel.

Ora incepu-se iar el nu a venit , dar am continuat sa sper ca v-a venii deoarece a ramas un loc liber si putea fii al lui.

Profesoara de biologie ne povestea despre inima si nu stiu ce camarute care se deschid in altele si tot asa oricum eu am ramas fixata acum pe ceas , dar de data asta chiar a cazut de pe perete si asta m-a speriat din mai multe puncte de vedere.

Dintr-o data usa s-a deschis si un baiat cu parul brunet aranjat cu tepi si dat pe spate , a intrat in clasa si a spus:

-Scuzati-ma de intarziere , doamna profesoara , dar m-am pierdut pe aici si din greseala am intrat la clasa de exprimare libera si am vazut niste oameni cu probleme de exprimafe a furiei cum si-o exprimau pe spatele proferorului , la propriu , dade-au cu carti in el.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mai mult decat prieteniWhere stories live. Discover now