Un adolescent de bani gata

81 4 0
                                    

          Ma numesc Pet,Pet Graham ,locuiesc in London,UK si fac parte dintr-o familie nobiliara

        

         Sunt norocos ca am parte de acesti parinti deoarece ma rasfataA!!!

De exemplu la varsta de 14 ani a avut loc cel mai mare '"party" din palatul Westminster. Am tinut foarte mult sa tin in acest palat petrecerea mea  deoarece acolo m-a nascut mama!! evident cu medicii privati ai familiei!!

       Mama mea este o fiinta superba,imi vrea tot binele deaceea imi cumpara haine de firma si ma duce la o scoala particulara!!!

     Am calatorit multa vreme si prin multe locuri,am descoperit multe locuri noi si am intalnit  foarte multe persoane care in momentul de fata unele dintre ele mi-au devenit persoane dragi mie!!!

Cat despre prieteni pot sa spun ca nu am o impresie prea buna deoarece te pot insela , cel mai bun prieten al meu este  majordomul Kevin , care imi aduce ceaiul la pat dimineata si care ascunde de parintii mei micile prostioare care le fac de ex. ca nu mananc tot din farfurie.

Al doilea cel mai bun prieten al meu defapt prietena este Mary, bucatareasa mea care imi prepara cele mai sofisticate  mancaruri mai bune decat la orce restaurant din lumea intreaga,de la mancaruri de traditie franceza pana la mancaruri de traditie turc

sper sa va placa deoarece este prima carte care o scriu pentru voi!!! iar pentru ca sunt in vacanta o sa postez un capitol in fiecare zi!!!

 

                                                                    Capitolul1 :-) Psihologul

   Mama si tata,au stat pe ganduri mult timp si au realizat ca m-au cam tinut in pantece mult timp si ca ar trebui sa ma trimita la un psiholog, pentru ai cere o parere.

   Psihologul dupa ce mi-a pus o groaza de intrebari a constatat ca nu prea comunic cu copii de varsta mea si le-au propus parintilor mei sa ma duca la o scoala de stat si sa ies cu colegii in oras!!!

  Urasc copii, mai am putin si absolvesc scoala, adica daca m-as duce la scoala as fii intr-un liceu!!!Si nu as vrea asta mai ales ca acolo o sa primesc note!!!!

   Mama i-a propus psiholoagei sa vina in fiecare zi la mine si sa imi faca niste teste!!!!

       O SA MOR CU NEBUNA ACEEA LANGA MINE!!!

     AJUTOR!!!!!

   Nu am nevoie de nici un test, eu sunt perfect asa cum sunt! Nu am nevoie de psiholog ca  sa imi revin, oricum o sa raman acelasi.

Am vorbit cu mama, i-a a spus sa ma multumesc ca nu ma duce la spital sa stau acolo si sa dorm intr-o camaruta cu 12 copii!!!

       

   

     

                                      Capitolul 2 :-) Prima zi de scoala! (oare cum va fi?:*)

        Mam trezit de la ora 6:00 nu mia fost atat de greu deoarece eu de obicei ma treziam la7:00 dar de maine o sa revin la regimul meu normal sau macar asa sper!!!

     In 10 minute mi-am facut inviorarea iar apoi am mancat, si m-am dus la biblioteca nationala si mi-am luat toate cartile!!! Am fost uimit cand am vazut cate sunt!!!!

 

Apoi m-am urcat in limuzina si am plecat spre scoala! Aveam fluturi in stomac si l-am rugat pe Kevin sa imi dea un medicament de burta dar el a spus ca nu exista medicament pentru asa ceva si ca ar trebui sa ma acomodez si ca asa li se intampla tuturor adolescentilor care vin la scoala!!!

Eu nu eram acomodata cu acesti "fluturi" !!!

   Am ajuns in fata scolii,erau o multime de elevi in aceleasi haine! Nu stiu de ce dar toti aratau cu mana catre mine!!!

    Cand m-am dat jos din limuzina ,baieti si fete au inceput sa arete cu degetul catre mine si  apoi incepeau sa rada!!!

Kevin mi-a spus sa stau relaxat si ma condus intr-o sala de clasa!!!

Acolo copii erau asezati in banci si erau cu ochii intr-o foaie si din cand in cand incercuiau ceva pe acea fisa!!!

O profesoara care statea in fata clasei ne-a rugat respectuos sa parasim sala de clasa deoarece aici se da o lucrare!!!

Kevin i-a spus ca eu sunt noul elev, profesoara si-a cerut scuze si si ma pus intr-o banca din spatele clasei si mi-a trantit o foaie pe masa!!!

Am inceput sa ma panichiez deoarece mi-a spus aa ma stradui sa fac cat mai bine pentru ca acest examen este foarte important si se trece!!

    Vreau sa imi explice cineva ce este un examen si ce vrea cuconita asta???

      Un clopotel suna!!!

    Unul dintr-e colegi mi-a soptit ca sa terminat ora!!!

  Toti copiii s-au ridicat in acel moment si au parasit sala de clas!!!!

Sper ca va placut, scuze ca nu am postat cum v-am promis dar mi s-a blocat tableta!!!

Scuzatimi greselile de ortografie!!!:****

                                                      Capitolul 3:-) Pauza??!

Am incercat sa ma tin dupa toti colegii care zici ca se impulzeau ca oile la .....,in fine am auzit aceasta chestie!!! In fine nu mai conteaza!!!!

     Vedeti??! Nici bine nu am inceput scoala si .......adica .....m-am schimbat..!!!!!

E...asta e doar in mintea mea!!!

Da stiu....prea scurt si prea pe graba dar nu am ce face!!!!:***

 

              

                                                  Capitolul 4 :-)  Waw!!!!:***

           Am iesit din clasa, o fata superba a trecut prin fata mea, avea parul blond, ochii albastri si un teanc de carti in mana!!

            Un coleg mi-a spus ca e tocilara scolii si ca este premiata la orice olimpiada la care ajunge : de mate, anatomie ,fizica, chimie, ba chear si la religie.

          Un om gras se aproprie de mine! Ma speriat!!

   -Majestatea dumneavoastra, bine ati venit la scoala!!!imi spune el pe un ton gros!!

     Eu sunt directorul acestei scoli!!

   In gandul meu era ceva degenu:

   Dm. sunteti aicia sa mancati si nu sa intretineti aceasta scoala!!!Dar asta am spuso doar in gandul meu asa ca nu m-a auzit nimeni!!

-Imi este foame!!!

   -Atunci vino dupa mine!!

L-am urmat,m-a dus intr-o sala mare si galagioasa,acolo toti copii mancau la cate o masa!!!

M-a dus la o doamna care mi-a trantit o ceva,un fel de balega__??? Apoi m-a condus la o masa !

Sper sa va placa:***

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 16, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un adolescent de bani gataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum