Születésnap

90 4 0
                                    

 Reggel van ez a hármadik napom a suliba. Ez a 3 nap nagyon érdekes volt.                                           Meg ismertem Három  jófej srácok . Egy szuper menő lányt Emmak . És három libák is .               Dominika,Nikol,Natasa ők nagyon az agyamra menek.                                                                                   No, mindegy. Már csak 10 nap és felépésünk. Olyan más énekelni miotta nincs anyu és apu. De ezt az ő emlékütre fogom énekelni remélem büszkét rám akar hol is vannak  a mennybe.             Rá néztem az órára és csak 6.45 van. Gyorsan le zuhanyoztam ki vasáltam a hajam. Hideg van úgy hogy melegen öltöztödök fel.                                                                                                               Fel vettem a kedvenc  nádragom:Fekete bőrhatású fűzős legging, Marilyn Manson-os polók és rá a Marilyn Manson-os pulcsimat.

                                                                                                               Fel vettem a kedvenc  nádragom:Fekete bőrhatású fűzős legging, Marilyn Manson-os polók és rá a Marilyn Manson-os pulcsimat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

De régen volt ez rajtam még a másik sulimba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

De régen volt ez rajtam még a másik sulimba.De ma ez lesz még , meg kell találnom a Kanadymat és vissza tért a régi Gven. Meg csináltam a füstös sminket és el indultam a suliba.

   Amúgy nem csak azért öltöztem igy fel mert a kedvencem hanem ma van a szülinapom. Mások örülnek neki ,de én nem .De halelluja senki sem tudja a suliba. Vagy csak remélem.              Csöng..Csöng-Csöng a telefonom ez a nagypapi száma del veszem:                                                        Szia nagypapi, valámi baj történk?-Kérdeztem                                                                                              Szia drága Gven ,semmi se történk csak azt szeretem volns mondani hogy BOLDOG SZÜLETÉSNAPOK a nagyi is üzeni.És hétvévére gyere el hozant a famra.                                                      Köszönöm szépen hogy nem Köszöntökettek  és nagyon szivvesen el megyek, már rég láttalak drága nagypapi.- El kezdtem siros hangon beszélni.                                                                            Gven,tudom hogy ez az első születésnapod apád és anyád nélkül. Ha szeretnéd ma át megyünk hozád.-Mondta nagypapi.                                                                                                                    Nagypapi ez kedves ,de ma nem leszek otthon . Mert sokaig probálni fogok a suliba.Jövő hét Pénteken fel lépek a suliba . És csak este éret haza . Nagyon Sajnalom . - Egy másokpercig csend volt.                                                                                                                                                                       Semmi baj majd máskor,de jó hir hogy fel lépsz a suliba szeretnék el menni ha szeretnéd?              Persze nagyon örülnék.                                                                                                                                  Rendben akkor ott leszünk szia.-el köszönt én is el köszöntem. Le tettünk és én mentem tovább a suliba.

Meg fogtam az órá rendet hogy ma milyen órám lesz .. Ma szerda van .                                               

                                               

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

  De jó óráim lesznek ma ..-Le mentem a pincébe és körbe néztem senki se volt ott. El vittem egy gitárt elő vettem a régi zene könyvem amibe a régi dalaim voltak és ki valásztottam a NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT-t és el kezdtem gitározni és fel játszodtam a mobilomra. A pincébe nagy csend van. Mikor már a dalt is is akartam akkor valáki be jött. Félve szóltam hozá.                    K-ki van itt? H-hahó?-Hirtelen ki ugrok.Nagyon meglepet a régi sulimból jöttek a barátaim a régi bandam jobban mondva.

  Szia Hercegnőm,Boldog szülinapok.- Legjobb barátom volt az Alex gyorsan átt öleltem és olyan jó volt újra láttni ők és a többieket is.                                                                                                        Várj Hercegnőm átt adjunk az ajandékot.Remélem tetszeni fogy neked.- Ezel le ült a gitarhoz a többiek meg fogtak a hangszeretek és el kezdtek játszani a Sweet Dreams-t de, metal verzioba.Annyira tetszek hogy ki jöttek a könnyeim és bele merültem a dalba hogy észre se vettem hogy mások is állnak mellettem. Mikor vége lett a dalnak oda futottam Alexhez és a nyákaba ugortam. Mikor 3-5 másogpercig a nyákaba lógtam. Le száltam és a többieket is átöleltem.

Hiányoztok és köszönöm hogy csak miattam el jötteket ide nagyon aranyosak vagytok.- ezt mondtam.Akkor mindenki el kezdet tapsolni , én körbe néztem és Alex kezébe zuhantam nagy könnyekel.Szerintem nagyon meg ijet .És félve ezt mondta .                                                                          Minden rendben vagy Hercegnőm.Tudom hogy nehéz most ez .Nyugotan sirj én itt vagyok neked.-Ahogy ezt ki mondta hagos sirasba kezdtem. Mikor le nyugodtam meg puszilta a homlokom és le töröltr a könnyeimek .És olyan -olyan cukin rám mosolygok, mind mikor kicsik voltunk és le estem a faról és el törtem a kezem.  

Köszönöm hogy itt vagy te és a többiek. Ez a nap nagyon nehéz nekem hisz tudod.- Mikor ezt ki mondtam mindenki azt énekelte hogy BOLDOG SZÜLETÉSNAPOK. Aranyos volt . El mondtam hogy én nem tártom a szülinapom , de meg is köszöntem. Mindenki el ment . Alex és én voltunk ott . 

  Csöngetnek.El indultam ő is jött. Egész nap velem volt mert az igazgatónő meg engete.                   Már csak 3 órám volt ,azon probáltuk.

Probá közepén Alexnek el kellett mennie,( CSAK AZT FURCSALTAM HOGY NEM MONDTA HOGY HOVÁ MENT) mi még probáltunk. Mikor be fejeztünk a dalt,oda jött Max és a kezembe nyomta a születésnapi ajandékom.                                                                                                                                       Tudom hogy ma van a szülinapod, mert meg néztem a papirjaid mikkor segitettem Mr.Clarknak a papirjaid össze rensezésével. Sajnalom de szeretem volna neked venni valámit. Remélem tetszeni fog.                                                                   

Az Én Történetem/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora