-Yağmur- '20.04.18' "GET WELL SOON Mİ AMOR😍"
Hey! Merhaba, ben Gary Medel'in kardeşi Yağmur Medel! Tuhaf bir giriş oldu biliyorum fakat bugün çok heyecanlıyım. Abim ile birlikte Şili Dünya Kupası'nı kazandığı için olacak kutlamalara gidiyoruz! Siz benim ismimin neden türkçe olduğunu düşünüyorsunuz siz yorulmayın söyleyeyim. Ben babamızın 2. eşinden olan çocuğuyum. Ve annemde türk. Yani ismimin olayı bu. Şimdi diğer bomba olaya geçelim. Gerçekten çok heyecanlıyım. Hem bugün Şili'de olan kutlamalar, hemde doğum günüm. Abim sanki unutmuş gibi çünkü hiçbirşey demedi ve konuşmuyor benimle. Umarım bugün güzel geçer. Hazırladığım valizimi alıp alt kata indim. Cristi, Aless ve Abim ordaydı. Sadece ben kalmışım hazırlanmayan. Deri ceketimi ve siyah botlarımı alıp giydim.
-Kombin-
Şimdilik giymiştim bunları Şili'de kalacağımız otelde, kutlama için aldığım elbiseyi giyecektim. Arabaya binmiştik. Ben kendi kendime konuşurken çoktan havaalanına gelmiştik. İndim arabadan valizimi alıp abimin özel jetine doğru gitmeye başladım. Abimler çoktan oturmuştu yerlerine. En arkaya gidip oturdum. Kulaklıklarımı taktım, LP - Lost on You şarkısını açtım. Gerçekten mükemmel bir şarkıydı. Ve bayılıyordum bu şarkıya. Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
---1.5 saat sonra---
Cristi'nin beni dürtmesi ile uyandım. Gelmiştik. Valizimi alıp jetten indim. Şili'nin havasıda bir farklıydı. Mükemmel'liğin ülke ile tanımlanmasıydı bu. Neyse. Yoldan geçen bir taksiyi tuttu abim. Valizleri bagaja koyduk ve bindik. Tabiki taksici bizimle fotoğraf çekildi. Herkes bizimle resim çekilme şansını yakalayamaz sonuçta 😉 Medel ailesiyiz sonuçta. Bu kadar ego yeterli 😂 Otelin önüne gelmiştik. Zaten burada kalacaktık ve kutlamada burada olacaktı. Valizleri alıp odalarımıza çıktık Abim - Cristi Bende Aless ile kalacaktım. Kuaförler gelmişti. Elbisemi giyip koltuğa oturdum. Saçımı dağınık topuz yaptılar. Aless'in ise fön çektiler. Aless gerçekten benden bile güzel olmuştu.İyi gözüküyorduk baya. Aless'i kucağıma aldım ve çantamı alıp odadan çıktım. Üst kattaydı kutlama. Abimlerde kapıda bekliyorlardı. Yanlarına gittik. Hep beraber en üst kata çıktık ve kutlama yerine bir kapıdan geçip girdik. Herkes oradaydı. Herkese göz gezdirip gülümsedim. Tüm gözler bize dönmüştü. Abim Alexis abinin yanına doğru gitmeye başlayınca bizde peşinden gidiyorduk. Abimle Alexis konuşmaya başladı. O arada Alexis bana döndü ve konuşmaya başladı.
Alexis S. : Naber güzellik?
Yağmur : İyidir Alexis sen?
Alexis S. : İyidir ya. Nasıl gidiyor İstanbul.
Yağmur : Mükemmel bir şehir fakat Şili kadar mükemmel değil.
Alexis S. : Bilirim. Bende İngiltere'deyken özlüyorum burayı seni anlıyorum yani.
Gülümsedim. O arada Şili Milli Takımı Teknik Direktörü konuşmasını yaptı ve herkes birbirinin yanına gitmişti çoktan bende Aless'i alıp terasa çıktım. Biri daha vardı. Aless birden kucağımdan inip
Aless : Arturo Abii!
diye bağırıp o adama koşmuştu. O da Aless'e sarılmıştı. Gülümseyerek izliyordum ikisini. Adamın saçları bi tuhaftı ama ya anlamadım.
Arturo : Merhaba?
Bana mı demişti o?
Yağmur : Bana mı dediniz?
Arturo : Alessandra'ya demedim herhalde 😂
Deyip kahkaha atmıştı.
Yağmur : Merhaba o zaman!
Arturo : Arturo, Arturo Vidal ben.
Yağmur : Yağmur Medel.
Arturo : İsmin tuhaf gibi.
Yağmur : Türküm çünkü.
Arturo : Nasıl yani?
Yağmur : Bizim abim ile babalarımız aynı sadece annemde türk.
Arturo :Anlıyorum.
Aless : Arturo abi oyun oynayalımmı?
Arturo : Sen istersen Yağmur ablan ile oyna Aless biz sonra oynarız.
Aless : Of ya gidiyorum ben!
Yağmur : Aless bekle! Ya 5 dakika oynasan ne olacaktı sanki?
Arturo : İstemiyor olabilirim belki. Kendi çocuklarım ile yeterince oynuyorum.
Yağmur : Senin çocukların mı var? 😮
Arturo : Evliyim Yağmur.
Yağmur : İyi. Ben gidiyorum. Aless'e bakmam gerekiyor.
Arturo : Neden gidiyorsun? Aless babasının yanına gitti biliyorum çünkü hep böyle oluyor.
Yağmur : Gitmeyip ne yapabilirim? Burası çok sıkıcı hem içeride Alexis ile konuşuyorum.
Arturo : Burada kalıp benimle de konuşabilirsin Yağmur. Fakat seçim senindir ısrar etmiyorum.
Yağmur : Tamam. Gidiyorum ben. Görüşmemek üzere.
Arturo : Emin olabilirsin daha, çok görüşeceğiz.
Yağmur : Tabi tabi.
■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■~■
Gecenin sonuna gelmiştik artık baya içmiştim. En son biri beni kucağına almıştı. Ama bu farklı biriydi. Ne abim ne de Alexis.. Çok farklı biriydi. Odama getirmişti beni, sonra üstümü örtüp gitmişti. Kim olduğunu uykulu olduğumdan bilemiyorum ama çok iyi tanıyacağım biri olduğu kesindi.
●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●
-İlk bölüm nasıldı? Yorum yapmayı ve vote'lemeyi unutmayın. Öpüyorum hepinizi bayss😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Medel's Sister | A.V.❤
Fanfiction- Gary Alexis Medel Soto'nun Kız Kardeşi, Yağmur Medel Soto'nun Arturo Vidal'e aşık olmasıyla başladı herşey.❤ Merak ediyorsanız, hikayemi okuyun derim ❤