Biasına psikoloji proje ödevini gruplaşarak yapmanız gerektiğini ve hocanın da seni Baekhyun'la eşleştirdiğini söylersin. *Bebekimi karıştırmasam olmuyr* Biasın buna yeterince sinirlenir ama sen ona bir de ödev için Baek'in evine gitmen gerektiğini söyleyince iyiyce küplere biner.
Biasının tepkisi;
Namjoon;
"Hah sende benim buna izin vereceğimi sandın? Saçmalama otur oturduğun yerde. Gerekirse ödevini ben yaparım"
Jin;
Sen ödevi yapmanın zorunlu olduğunu söylersin. Ama onun kararı nettir.
"Sen niye gidiyormuşsun. Hoca ödev Baek'in evinde yapılacak diye bir kural mı koydu. Olmaz izin vermiyorum. Gerekirse o benim eve gelir biz yaparız"
J-Hope;
"Ödev için? Baekhyun picinin? Evine? Ulan benim kızda ki zekaya bak ya kız süzme mal çıktı. Bak hayatım. O şerefsiz seni ödev bahanesiyle eve atmak istemiş. Sende yutmuşsun. Neden bu kadar körsün"
*Allahınodunu-.-
Suga;
"Sen söyle o şerefsize benim psikolojim çok iyidir. Gelsin oyniym ben onun psikolojisiyle. SEN DE KALK GİT BABA KAHVE GETİR. BİRDE GELMİŞ YANIMA CİDDİ CİDDİ EVİNE GİDEYİM Mİ DİYE SORUYOR!! "
Ertesi gün okulda Baek'le psikoloji çalışırlar.^^
Tae;
"Ha bu çocuk şimdide buradan yürüyor haa. Hayır (adın) izin vermiyorum. O çocukla küs oldğumu biliyorsun seni bana karşı kullanıyor. Çok zorlanırsan ödevi beraber yaparız. Ama o çocuktan uzak dur"
Jimin;
"Sen şu son zamanlar da cidden sabrımı sınıyorsun kes sesini otur evinde. Ödevini tek başına da yapabilirsin. Elalemin evine gitmek ne demek!! Çocuk ödev bahanesiyle tek hamle de benim kızı kandırmış aq beni bile 1 sene peşinde koştum."
Sonlara doğru kendi kendine mırıldanır.
Jungkook;
"Vayy bee. Sen şuan ciddi ciddi bana bir erkeğin evine gitmek için izin istiyosun ha. Hahah cidden büyük cesaret. Ay dur dur dur bakiym bir daha söyle ne dedin"
Sinirle güler ve sözünü yineletir.
***
Ulan 2 bölümdür Baek'ime küfür ettiriyorum içim acıyor. Ühühühhh aşkım üzülüyorum.
Düz 50 bölüm yapmaya çalışıyorum ellerim şey oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
De TodoBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃