2.FEJEZET

200 7 0
                                    

Szeptember 1. Szonbat

Saraval ma csajos napot tartunk! Nálla aludtam! Reggel fél 10 lehet ! Lementünk reggelizni ! A szülei és a bátya már az asztalnál ültek és ették a reggelit! Reggeli után felmentünk a szobába ! Beszélgetünk minden féléről ! Cortezról is!! Kiderült hogy gitározik és van 1 bandája! Amiben Alex is benne van és dobol!! Jaj istenem már a neve hallatán is elolvadok! Na joooo....!! Ez mar túl nyálas !! De valahogy azt érzem hogy nem tudd ugy lázba hozni már mint regebben amiota ez a nagyképű Cortez feltünt a színen ! Jaj neee..!!! Remélem nem estem bele Cortezbe !!

Felöltöztünk és elmentünk vásárolni Saraval! A plázába mentünk ! Leginkább ruhákat néztünk a H&M-ben az esti bulihoz! Este ugyan is suli disco volt és Sara ötlete szerint öltözzünk ki ! Hát ha nagyobb eséjünk lessz a kiszemeltjeinknél! Ezen ötlete ellen nem tiltakoztam nagyon jó ötletnek tünt! Sara 1 pántalan egybe részes ruhát választott tele csillogos kis kövekkel ! Nagyon jól kiemelte karcsú alakját! Én 1 mélly dekoltázsolt ruhát vettem amin apró pici kis virágok vannak! Sara állítása szerint nagyon jol áll nekem és remelem ezt Alex is igy gondolja! Megaltunk a CCC-nél valami kényelmes cipőt nézni! Sara 1 sportos de mégis elegáns cipőt nézet ki magának! Én maradtam régi és megszokott magasarkúnál! Aztan haza felé vettük az irányt ! Út közben megaltunk a Borger Kingbe enni ! Mivel ebédre már nem értünk haza!

Mikor Saraék utcájába értünk elbúcsúztam tőle !
Én: Sara, majd este talalkozunk és puszilom a szüleidet !
Sara: rendben, puszi!❤
És haza felé vettem az utam ! Mikor haza értem az öcsém már az ajtóban várt és ahogy meglátott egyből a nyakamba ugrott! És egyből elkezdett kiabálni anyaéknak hogy meg érkeztem ! Ennyit a meglepetés erejéről!
Én: Sziasztok!
Anya:szerbusz kincsem ! Hogy telt a napod?
Apa: szia Iza!
Én : apa !!! Tudod hogy utalom ha igy szolítasz!! -apa kuncog.
Amikor elmegyek othonról 1-2 napra anyumék mindig ugy csinalnak mint ha évekre mennék el! Na mindegy!
Elmeséltem anyuéknak a napom aztan felmentem a szobamba és olvastam és aztán filmet néztem ! A kedvenc filmemet ! Sötét 50 árnyalata! Fuu... nagyon imadom ! Grey nagyon helyes és kemény !! Imadom ! Talán 1-2 jelenetet beválalnék vele!

6 óra fele elkeztem készülődni estére !! Alig varom már!! Anya a ruhamra azt monta hogy nagyon csinos vagyok , de apanak nem nyerte el a tetszését! De nem apának kell tetszen ha nem nekem!
Saraval az utca sarkon taliztunk és onnan együtt mentün a buliba! Már messziről lehetett hallani a zenét! Amikor a sulihoz értün egy csomo végzős és 11-es kint állt és cigizett ! Saraval mi is meg áltunk és én rá gyujtottam mivel én cigizem !! Sara nem ! Oda jött hozzánk pár végzős srác ! Beszélni alig - alig tudtak annyit itak! Amikor be mentünk az aulába mentünk a büféhez ! Sara 1 Colat vett én 1 üveg sört! Talalkoztunk pár osztálytársal és évfolyam társal a tánc téren ! Éppen Justen Biebertől a Sorry ment !! Mind kettem utaltuk Justint ezért inkább felültünk a kilatóra és onnan néztük a tömeget ! Amikor épp elekartunk indulni megszólalt a kedvenc zeném a Havanna ! Amire le mentünk tancolni! Miközben táncoltunk odajött hozzánk pár osztálytársunk ! Mikor vége lett a zenének vissza mentünk a hellyünkre és meglepetésünkre 3 srác ült mögöttünk ! Név szerint: Cortez,Martin,Alex❤!! Épp a sörüket iszogattak amikor észre vettek minket ahogy közeledünk ! Sara egyböl bepánikolt , mivel kiszemeltje Martin épp mögé ült! Martinról tuddni kell hogy iszonyat nagy nőfaló! Mögém sajnos nem az ült akit szerettem volna ! Sajnos Cortez ült mögöttem !! Amikor leültünk egyböl szóba elegyedtek velünk! Beszélgettünk minden féle hülyeségről ! Pervezkeddtünk egymassal stb.
Idő közben Martin és Sara is eltüntek és hat 2 fiúval maradtam fent a kilaton !

Éjfél felé már elég jó hangulatban voltunk ! Éppen az All of me zene szolt és Cortez felkért táncolni! Alexet nem akartam egyedül hagyni de azt monta hogy el lesz egyedül nyugottan menjek ! Nem erre a válaszra vártam de ezt kaptam ! Mikor le értünk a tánctérre Cortez a derekamra tette a kezét amitől libabőrős lettem !!

Éjfél felé már elég jó hangulatban voltunk ! Éppen az All of me zene szolt és Cortez felkért táncolni! Alexet nem akartam egyedül hagyni de azt monta hogy el lesz egyedül nyugottan menjek ! Nem erre a válaszra vártam de ezt kaptam ! Mikor le értün...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kb.ilyen !😂 Én a nyaka köré fontam a karom ! Éreztem a kezén kiduzzadó ereket és elégé izmos vàllát ! Mesés érzés volt! Nem nem nem !!! Én Alexbe vagyok bele esve, de ez az álom megvaltozott amikor Alexet meg lattam smárolni ős ellenségemmel Kittyvel ! Hat ennyit Alexről !!
-Cortez: hoppá, a jelölted éppen most úszott el !
Én: csak sokat ivott lehet csak azért csinalja! És amugy is ez a kis ribanc mindenkire rá mászik !
Cortez : jogos!
Fojtattuk a tancikàlást amikor oldalra néztem és meg pillantottam Sarat és Marint miközben Csokolóztak !
-Én :ma mindenki smárolós kedvében van??-kérdeztem
Cortez:lehet ! Lehet hogy nekünk is elkellet volna már rég kezdenünk !- kacsint
De mire ki montam volna hogy nem a szaja az én számon volt , és az ajkaimat nem tudtam rá venni hogy ne csokoljanak vissza ! Egyszerűen mesésen csokolt és fantasztikus érzés! Ilyen jó smárolásom még nem volt!

Mikor vége lett a bulinak nem Saraval mentem haza ,mert őt Martin haza vittem ! Én Cortezzal sétálgattam az utcan haza felé! Út közben beszélgettünk ! És aztan jött 1 váratlan kérdés amire nem szamítottam!
-Cortez: Mijen stílusú pasik jönnek be neked??
Én : Hát legyen rendes , ne arcoskodjon , tudja hol a határ, sportoljon, hellyes legyen és jól nézzen ki ! Mért kérdezed??
Cortez :semmi semmi
Hosszú percekig semelyik őnk nem szolt a másikhoz végül Cortez megtöte a csendet!
- Cortez: ugye tudod hogy pontról pontra engem irtal le??
Én: azért van egód tesó azt meg kell hagyni !
Mikor a hazunk elé értünk megáltunk előtte!
-Én : be jössz??
Cortez : ááá...csak zavarnék
Én: nem zavarnál már mindenki alszik
Cortez: legyen
Be mentünk az ajtón és felmentünk a szobába ! Gyorsan letusoltam aztán Cortez is !! Grrr....😏 És akkor ért 1 meglepetés megint amikor vissza értem a szobámba ! Cortez félmesztelen , Calvin Kleines boxerben ül az agyamon!! Huuuu...te jó isten ! A látvány sokkolt ! Tökéletesen kidolgozott felső test ! Izmos comb ! Bicepsz! Tökéletes ! Azt hiszem megtörtént amitől féltem !!! Beleestem Cortezbe!! Észre vette hogy bamulom!
-Cortez: mi a baj?
Én: nem vagyok hozza szokva hogy félmesztelen srácok vannak a szobamban ráadásul az ágyamban!
Oda jött hozzám és megfogta a derakamat !
Cortez: szokj hozza!
Én: beképzelt vagy ugye tudod??
Mire ő csak elmosolyodott és megcsokolta a nyakamat ! Olyan érzéki volt hogy nem tudtam ellenkezni ! Nem akartam ellenkezni!
Felkapott a kezébe és oda cipelt az ágyhoz ! Lassan levette a halóingem és elkezte apró puszikkal bombázni a testem ! Puha és hűvös volt az ajka ! Egyszerűen szét olvadtam a kezei közt ,mint a vaj! Érezten izmos kezét a derekam körül ! Elképzelhetettlen érzés volt! Aztan feljott a melleim között egészen a nyakamig ! Kényesztetett! Én mindeközben össze vissza karmolàsztam ! Aztán felkelt és elő húzott valamit a farmerje zsebéből ! Nyilvan sejthető volt mi az ! Aztan folytatódtak a dolgok és már csak annyit éreztem hogy behatolt és nagyon nagyon élvezem vele!!!

Utálatból SzerelemWhere stories live. Discover now