⬜▪Margarer Hyden▪⬜
-T..ti mit akartok itt?-nézett ránk kikerekedett szemekkel Justin.
-Engedj be!-löktem be az ajtót és a védelmezőim mögöttem jöttek.
-Ülj oda le.-mutattam egy barna fotelre.-És kezdj el rohadt gyorsan csiripelni Justin!-kiabáltam rá.
-Figyelj én nem akartam hogy ez legyen de..
-Nincs de.-lépett előre Scott.-Mennyit kaptál hogy képes legyél embert ölni?-kiabálta.
-Én nem tudtam hogy töltve van.-mondta halkan a fiú.-És azt se hogy igazi.
-Hogy mi van?-förmedtem rá.-Nem tudtad hogy töltött fegyverrel jöttél át?-indultam felé de Eugene elkapta a kezem mielőtt a mellkasára csaphattam volna.
-Mi az hogy nem tudtad?-mondta lágyabb hangon Egu.
-Ott van minden az asztalon lévő borítékba.-mutattot az asztalra.-Nekem azt mondta mű fegyvert kapok és azt is írta bele.
Odamentem és kinyitottam a borítékot. Egy 2-3 lapból álló paksaméta volt benne, a fegyver és egy köteg pénz.
Kivettem a lapokat amik össze voltak csatolva. A legelsőn egy.. egy cím van?
Margaret eltávolítása Amy-től
-Ez mi?-lebegtettem meg a lapokat és indultam az előszobába.
-Ez a terv, amiket mondanom kellett neked és amiket válaszolhattál rá. Több verzió van. Ezt mind megkellett tanulnom.
-A képeket is te csináltad?-kérdeztem a fiút.
-Nem, azokat ő.. azt hiszem.
-És annyi pénzért képes lettél volna akár megölni is? Hogyan vállalhattad el így hogy semmit nem tudsz?
-Lefeküdt velem.
-Miii?-kérdeztük egyszerre a fiúkkal.
-Lefeküdt velem Alice, ez volt a fizettség plusz a pénz.
-Te jó isten.-ültem le a másik fotelba.
-Semmit sem tudtál.-mondta Eugene Justin-nak.
-Semmit.-nézett nagy szemekkel.
-Segítenél nekünk?-jött mellém Scott és a kezét a vállamra tette.
-Hát..hogyan tudnék?
-Felhívtad már Alice-t?-kérdeztem.
-Nem, mert eltettem a telefonszámát valahova.
-Nálam hagytad el.-nyúltam a zsebembe.-Most pedig eljössz hozzánk, és felhívod hogy óriási baj van mert lelőttél.
-És ha ezt nem teszem meg?-kérdezte.
Felálltam a fotelból és elindultam lassan felé.
-Ha nem, akkor megveretlek a két izmos fiammal és még fel is jelentelek. Itt a seb.-mutattam a kötésre.-lassan felállt és ránk nézett.
-Mit kell vinnem?
-A fegyvert.-mutattam a konyhába.-És a telefonod.
-És aztán átviszünk Amy-hez.-mondta Egu.
-Figyeljetek rá és ha a pisztoly meg a telefonja megvan, akkor mehetünk.
Elindultam az ajtó felé és Amy-t hívtam.
-Szia drágám, mizu?-kérdezte a lány.
-Csúcs ötletem támadt, kellene a smink cuccod. Tudod amit a sulihoz vettél, csak nem abba vettek fel.
-Szerencséd,mert meg van még. Siess én addig előkészülök.
Leraktuk a telefont és vissza indultam.
-Nos, én megvagyok. Mehetünk?
-Persze.-mosolygott Scott és felém kezdett indulni mikor valaki meglökte.
Scott alrébb ment és én arra lettem figyelmes hogy Justin fejbe vág.
Lerogytam a földre és elsötétült minden.Utolsó képkockám a külvilágból az volt hogy a két fiú leteperi Justint, és éreztem hogy melegség terjed szét az arcomon.
Sziasztok!! Nagyon izgalmas részek fognak jönni!
Hozom a részeket ahogy tudom!
Jó olvasást és véleményeket kérek. Meg persze vote-okat.😍
Puszi💕💕Miiltare
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az első™
RomanceMargaret Hyden vagyok 17 éves és Bostonba lakok. Szeptemberbe kezdem végzős évem. Most lesz az utolsó gimis nyaram. Úgy terveztem hogy a legjobb barátaimmal Amy-vel és Eugene-nel töltöm ezt az időt. És aznap megláttam őt.. Az igazit.. Az egyetlent...