Ihastuminen on raakaa... kunnes se loppuu

83 1 0
                                    

Tapasin yhden pojan... hän on jotenkin erilainen kuin muut. Hän on komea. Hän on... hän on täydellinen. Taidan olla ihastunut häneen, mutta hän ei varmaankaan minuun. Olen hänen kanssaan samalla luokalla koulussa, hän välillä katselee minua tunneilla suoraan silmiin. Emme kovinkaan juttele mutta yksi päivä hän tulee luokseni välitunnilla ja kysyy: ''Hei, voisimmeko mennä käymään tuolla syrjemmässä'' Vastaan: ''Toki''. Liikumme hieman syrjempään ja hän näyttää siltä että on tekemässä jotain pahaa minulle, hän vie minua jonnekkin paikkaan koulussamme jota ne ole koskaan ennen nähnyt. Kuulen huutoa... ''PÄÄSTÄ IRTI MINUSTA'' ''LOPETA''. Kyseenalaistan tilannetta mutta seuraan silti häntä. Menemme verhoista sisään ja näen minun kiusaajani, tajuan että ihastukseni on yksi heistä. Yritän perääntyä, minut napataan. Yritän huutaa ''apua'' mutta kukaan ei kuule minua. He yrittävät sitoa minua penkkiin kiinni, mutta epäonnistuvat sillä rimpuilen niin paljon.

... Päivää myöhemmin...

Heräsin omasta sängystä... onneksi. En tiedä miten olen päätynyt siihen. En välttämättä halua mennä kouluun, en halua nähdä heitä enään koskaan. Eilinen tilanne sai minut niin ärsyntyneeksi että voisin sanoa kaikille paskat ja häipyä maailmasta. Mutta ei minulla ole pokkaa sellaiseen... Olisimpa rohkeampi. 

Kaverini lähettävät minulle viestejä ''missä olet'' ''miksi et ole koulussa''.  He taitavat olla huolissaan, en siltikään vastaa heille. Mielessäni pyörii monen monta eri ajatusta... voisimpa vain kadota tästä maailmasta eikä kukaan huomaisi sitä. 

... seuraava päivä ...

Tänään aion mennä kouluun. En välitä kiusaajista, enkä mistään muustakaan. 

*koulussa*

Huomaan että entinen ihastukseni / kiusaajani lähestyy minua, yritän olla välittämättä. Hän tulee puhumaan minulle: ''Moi, olisitko halunnut tulla käymään tuolla syrjemmässä taas'' yritän vastustaa mutta suostun silti. Seuraan häntä samaan paikkaan kuin ennen ja menemme samoista verhoista sisään. Näen muutkin kiusaajani ympyrässä jonka sisässä seison. He alkavat huutaa: ''liity meihin, liity meihin, liity meihin'' mietin mielessäni: ''Mitä ihmettä?''. Menee hetki aikaa ja huomaan, olen aina ollut yksi heistä.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ihastus...Where stories live. Discover now