A kecskeember

1.2K 38 6
                                    


  Szereted a natív amerikai legendákat? Hallotál már a kecskeemberről? Nem? Akor enged meg, hogy elmeséljem. Akor hallottam a történetet amikor áram szünet volt és tábortűzet rajtunk. Mind tudjuk jól, hogy semmisem jó, egy tábortűz körüli mesélésnél. Ott ismertem meg a kecskeembert.
  - A legenda szerint alakváltók. Általában emberi alakot vesznek fel, ezért is olyan veszélyesek.
Azt mondják ha megtalálod az egyik csontját vagy lefényképezed és a házában tartogatott akor várni fog...
  - Mire?- kéded
A válasz az
  - Megvárja míg elmész. Amikor elmész, felforgatja a házad, míg meg nem találja azt amit elvették tölle. Történt már ilyen... Múlt éjszaka hallottam, hogy néhány férfi szemtől szemben találkozót a kecskeemberrel. Olyan volt az az éjszaka amit én is megtapasztaltam. Néhány ember kitalálta, hogy tűzet fognak rakni a sivatagban és történeteket mesélnek egymásnak. Aztán egy idegen jelent meg és ő is leült hozzájuk de egy szót sem szólt. Senki sem terített rá az idegenrendészeti. Az egyik férfi felhozta a kecskeember történetét. Az idegen nagyon figyelte. A végén a többiek zavarodottan felnevetek de az idegen még mindig csöndben ült. Ezután elhatározták, hogy elolcsák a tüzet és hazamennek. Az idegen már nem fért be a kocsiba, ezért azt mondák neki, hogy stoppoljon, hátha valaki visszaviszi a városba. Elindultak és észrevették, hogy valami követi a teherautót. Megijedtek. Gyorsabban hajtottak de a lény is felgyorsult. Amikor elérte a jármüvet felborította és kiráncigált három embert a kocsiból.
  - Mi lett velük? - kérded
  - Nos, soha nem találták meg öket. Légy óvatos a kecskeemberrel, alakváltok. De már mondtam, ugye? Talán az a hajléktalan koldus az vagy a főnököd vagy a tanárod vagy netán a barátaid is... Szép álmokat..
 

Esti mesékWhere stories live. Discover now