Capitolul 2

717 38 17
                                    

Voia să-i facă viața un calvar. Numai suporta atenția pe care ea o primea fără pic de merit, doar pentru că ajuta lumea și era harnică asta nu înseamnă că cineva trebuie să o placă.

- Nu are nimic fracturat, doar puține vânătăi. Trebuie să se așeze în pat și să se odihnească, pentru închiderea rănilor. Scumpo, să nu uiți alifia pe care ți-am prescriso. Spuse Lucas Hamilton, doctorul comunei.

- E vina acelei împuțite. Mi-a distrus fața frumoasă. Scumpule, atunci când ne vom căsători, sper să fie dată afară. Nu vreau să-mi sperie copiii, zise destrăbălata.

„Aveai față distrusă demult”  își zise el.

- Fetițo, fața ta era distrusă demult, iar fie vorba între noi, copiii aceia, ar fi fost speriați de fața ta, nu de a ei. Spuse asistenta de a doua vârstă, Gillian Marley.

- În satul ăsta sunt numai incompetenți! M-am dus de-aici. Dave, când te vei plictisi, să mă suni,  rosti Tiffany cu subînțeles.

Ușa cabinetului fusese trântită cu putere, doar câteva milisecunde se simți briza creată de aceasta.

- Îți mulțumesc mult, Gillian. M-ai scăpat de o profitoare și o urâțenie de prima clasă,  exclamă ușurat bărbatul.

- Prietene, nu știu cum îți alegi femeile, dar aceasta este cea mai urâtă pe care am văzut-o. Mă bucur că, Isabel, i-a retușat fața.  Zise zâmbind doctorul.

- Nu o aduce îți discuție pe acea jegoasă. E o vrăjitoare și o stricată. Nu a văzut în viața ei un săpun. Mă întreb dacă știe să citească, spuse el furios.

- Din punct de vedere al frumuseții, da, e o vrăjitoare, m-a vrăjit. Am văzut că e mult prea timidă și inocentă pentru a fi stricată. Iar astăzi și-n fiecare zi o văd la râu cum se spală și folosește săpun. Tocmai a terminat liceul și a luat bacul cu nota zece la toate cele trei materii. Deci, e o persoană minunată. N-ai vrea să-mi faci cunoștință? Întrebã doctorul plin de speranță.

O furie bruscă îi acaparase corpul. Sentimentul acesta de furie combinat, cu ceva, cu gelozie? Voia să-i strice fața frumoasă a doctorașului, dar prietenia pe care o legaseră de atâția ani îi oprise impulsul violent.

Lucas văzuse cum prietenul său, strânge de brațele scaunului din piele, se abținea să nu-l lovească. Ochii lui erau cuprinși de gelozie.

- Sigur că te voi ajuta, amice. Forțându-se să ofere un mic zâmbet.

- Știam că-mi ești un prieten de nădejde, te voi invita la nuntă. Îți promit, rostise Lucas plin de voioșie.

„Nu și dacă mireasa va rămâne văduvă”.

Ce era cu el? El nu era așa. Nu trebuia să-i pese de ea. Planul său este și va fi doar răzbunarea.

- Îți mulțumesc pentru discuția asta „relaxantă”, însă vreau să mă pregătesc pentru bal. Trebuie ca burlacul satului să arate cel mai bine. Sper să agăț ceva.

- Da, scumpule, vei agața ceva, rufe. Spuse Gillian.

- Mulțumesc pentru iubirea împărtășită, Gill.

La fermă totul decurgea vioi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La fermă totul decurgea vioi. Animalele erau îngrijite și bine hrănite. Pământurile erau săpate și cultivate, totul mergea ca pe roate. Dar fericirea aceasta se va spulbera?

Isabel stătea pe un scăunelul de lemn uzat mulgând de zor, era modul ei de relaxare si gândire. O ajuta să-și pună în ordine gândurile. Oare fusese prea dură cu Tiffany? Nu era obișnuită cu violența, dar acea fată și-a căutat-o cu lumânarea.

O mică briză de curent îi întrerupse șirul gândurilor.  Era EL, Dave Black. Hainele se mulau pe trupul vânjos al bărbatului. 

Cu pași de felină se îndreaptă spre locul fetei.  Ochii lui erau sălbatici și înfometați după trupul ei,  dar trebuia să ascundă această dorință.

- Din cauza ta, mi-am pierdut partenera din seara aceasta.  De-abia aștept să zbori de la fermă,  iubito.  Își apleacă capul spre urechea fetei și îi șoptește încet.  Îți voi face viața un calvar.

- Ascultă aici,  copil de bani gata. M-am săturat până peste cap de atitudinea ta de copil fățarnic.  Dacă eu sunt mai săracă și am mai puține resurse ca tine,  nu-ți dă posibilitatea de-ați bate joc!  Țipă fata nervoasă.

Bărbatul rămase pentru o clipită cu gura deschisă.  Nu-i venea să creadă că această fată îl jignise.  Suferința ei va fi prelungită.

Fata realizase ce tocmai zise la nervi,  o va ucide.  Nu gândise cuvintele pe care avea să le spună.  Viața sa frumoasă la fermă se va scurta și doar din cauza gurii ei mari.

- Îmi pare rău,  nu am vrut să rostesc acele cuvinte,  spuse fata cu capul aplecat.

Doamne,  cât adora supunerea ei.  Îi făcea ca mădularul să învie din morți.  Înainte de a o expedia de la fermă,  avea să joace cu trupul voluptos al acesteia.

- Iubito,  o dată ce ai aprins focul,  numai ai cum să-l stingi.  Pregătește-te să plângi,  trupul tău îmi va fi jucăria, șopti cuvintele senzual.

Un fior îi străbăte trupul.  Ce era acest lucru? Excitație?  Ceva incomond se simțea între coapse,  o fierbințeală.

- Deja îți simt mirosul excitării tale.  Ce ai zice dacă ne-am arunca noi doi în acel fân proaspăt, am face ca disconfortul acesta să dispară.  Spuse bărbatul.

- Parca ai zis că te pregătești pentru bal,  nu mi-ai spus că vei crea o scenă porno.  Și nu-mi compromite fetița,  dispari de aici fătălăule.  Spuse doamna Black,  nervoasă.

- Am vrut doar să lămuresc căteva lucruri cu Isabel.  Așa-i,  scumpo?  Spuse bărbatul aducându-i o privire dură fetei.

Fata stătea înmărmurită pe scaun.  Nu putea scoate niciun cuvânt.  Se uita lung la cei doi,  mamă și fiu.  Mama o apăra,  iar fiul o acuza.

- Doamnă Blake,  nu s-a întâmplat nimic,  Dave a venit la mine doar ca să-mi spună un mic lucru:  să-mi cer scuze,  târfei,  lui Tiffany.

- Fata,  nu-și va cere scuze acelei prefăcute.  Să-ți intre bine în cap.  Acum,  duceți-vă să vă schimbați pentru bal.

Cei doi plecară,  cum ai zice pește,  doar ușa hambarului au lăsat-9 deschisă.

*

- Claire,  eu nu ies așa.  Spuse Isabel.

Rochia pe care o poartă aceasta era una albă,  potrivită caracterului ei inocent.  Îi evidenția culorea părului și a tenului închins.  Nu era machiată,  doar cu puțin luciu.

- O,  ba da.  Doctorul Hamilton a pus ochii pe tine,  la fel și Șopârla.  Dacă nu vei merge la bal,  te voi lua în lenjerie intimă.  Iar din cauza ta vor exista decese.

Cam atât pentru astăzi 😂😁

   ^   |            Lucas Hamilton

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   ^
   |
  
         Lucas Hamilton

Săraca fată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum