Numele meu este Lorena, am 14 ani si ar trebui sa fiu un zeu, da, un ZEU!
Invidia, ura si orgoliul sunt defecte si da, si zeii au defecte, chiar mai multe decat oamenii.Fiind zei, au putere absoluta, ceea ce ii face mai pacatosi decat un om de rand ori, un semi-zeu.
Mama mea este Atena, zeita intelepciunii, protectoare a mestesugurilor si a eroilor, întemeietoarea orasului Atena si iubitoare a razboiului drept. Dar, tatal meu nu este un om de rand pentru ca eu sa fiu un semi-zeu, de fapt...el era candva om, si acum inca este din cauza defectelor atotputernicilor.
Tatal meu a fost un erou contemporan, singurul erou contemporan. Ajutat mereu de mama mea pentru a invinge "raul", o dragoste s-a infiripat intre ei, o dragoste care a durat multi ani de zile. Dupa rugamintile fierbinti ale fiicei sale, Zeus a acceptat sa-l transforme pe Johann intr-un zeu minor, luand in considerare faptele bune aduse lui, insa, ura Herei inca mai domnea ca un cutit bine infipt in inima, pe Atena, pentru ca mama ei nu era...ea. Astfel, Hera l-a santajat pe imparatul Olimpului sa-il faca pe erou...zeu...zeul sexului. Singurul lucru pe care Atena dorea sa nu se intample.
Fiind aceea meseria tatalui meu, am fost creata la o zi dupa initierea sa printre ei, dar, din pacate am fost unicul sau copil, din cauza simplului fapt ca sotia atotputernicului nu isi terminase inca treaba, astfel, Hera gasise o metoda prin care sa-l faca iar muritor, eu devenind semi-zeu insa,nimeni nu stie de existenta mea inafara de parintii mei.
Atena m-a ascuns intr-o padure pentru ca, daca ar fi stiut altcineva de existenta mea, as fi fost moarta.
Chiar daca eu acum sunt un semi-zeu, am fost nascuta cand tatal meu era inca zeu, ceea ce ma facea pe mine sa am puterile unui nemuritor: puterea inteligentei si ei, bine, a sexului.
Multi ani la rand au incercat Atena si Johann sa ma ascunda, insa acum era prea periculos pentru ca crescusem si nu mai puteam fi ascunsa asa de usor, dar...
Ce ai putea face cu un zeu in formare, care nu trebuia sa existe?
CITEȘTI
Revolta Olimpienilor
Fiksi PenggemarEram un suflet prins in mainile lui Hades,atinsa de palmele lui reci,asteptand sa fiu aruncata in focul care ardea fara oprire langa mine...eram sigura de un singur lucru....El ma ura, si nu o ura infiripata in sufletul lui pustiu din motive intemei...