Tak chyba większość Bronych chciała ,by się przenieść do Equestrii.
Tak ale ,jeśli w tym świecie nie jest tak fajnie jak nam się wydaje.
A co ,jeśli w Equestrii jest gorzej niż u nas na Ziemi.
A co ,jeśli to ,co jest przedstawione w bajce tylko jest po to ,żeby zmylić naszom uwage.
A co ,jeśli kucyki się dowiedzą ,że nie jesteś stont tylko z innego świata.
Mogą ze strachu i nieufności cię zabić albo wygnać.
A co jeśli już o nas wiedzą.
W tym pierwszym odcinku podam kilka przykładów dlaczego Equestria jest zła.
1. Raibow Factory: A co jeśli naprawde tak się wytwarza tęcze a tak swojom drogą ,jak by moje dziecko oblało taki test to bym nie miał wyjebane tylko bym się domagał zobaczenia się z niom albo coś w tym stylu.
A w ogolę jaka tam musi być naiwna władza w Equestrii ,że tego nie dostrzegają.
A może jakaś grupa kucyków potajemnie nimi żądzi wiecie jak nami Iluminaci mogą zobić co się im podoba.
2. Antagoniści: Wyobraź sobie takie coś.
Wymyśliłaś sposób ,żeby się przeleportować do Equestrii.
Włodzirz do portalu i się przenosisz.
Ale za nim się z kim zaprzyjaźnić albo zrobić rekonesans po terenie którym się znajdujesz dostajesz magiczny czos i umieraż razem z innymi.
3. Rewolucja: Chyba słyszeliście o tym ,że kiedyś Luna została przez Celestie wygnana na księżyc.
No oczywiście Luna jest już dobra ale może znowu coś jej znowu odwali i co wtedy może wszystkie kucyki przyciągnąć na swojom strone i wybuchnie wojna domowa albo rewolucja i chyba będzie bardzo ale to dardzo krwawa.
A przyjaciół królowej i jom napewno powieszą albo spalom na stosie.
Czyli Mane6 ,Celestia i inni stracom życie to dosyć możliwe.
4. Religia: No jak się nie myle kucyki wieszą tą Celestie i tych różnych.
I sobie wyobraź ,że jesteś Muzułmaninem ale z tych bardzo religijnych i trawiasz do Equestrii i ,co widzisz te nagie kucyki te klacze bez chust bez wierności mężowi i ,co jest twoim zdaniem chaos ,bultel i niepożadek.
A jak na muzułmanina przystało wzywa tych swoich fanatyków Islamu i dalej możemy się domyślać.
5. Rasizm: Chyba w ich świecie nie są tylko kucyki mogą być też ruszne plemiona, cywilizacje albo inne gatunki.
A jak wynika z bajki ,komiksów i książek kucuki nie przepadają za innymi gatunkami.
Czyli można wywnioskować ,że kucyki to totalni rasisci i nazisci.
To sobie wyobraź co by się stało ,jak by się do wiedzieli ,że pochodzisz z innego świata no większość miała by wyjebane ale nie którzy napewno poczują się nieuwni wręcz przestrażeni więc twoje życie w Equestrii stanie się piekłem ponieważ wszyscy będą chcieli się stont wykurzyć poprostu cie zniszczyć i ,co już nie jest tak super i fajnie.
To był pierwszy odcinek w następnym będziemy o mawiać albo zastanawiać się " Co się stało z rodzicami Applejack".
Pozdrawiam Indyk11!
CZYTASZ
Teorie Spiskowe i Mity z My Little Pony.
Mystery / ThrillerPo prostu będe wyjaśniał ruszne Teorie Spiskowe z My LIttle Pony i też będe się zastanawiać nad rusznymi tajemnicami z My Little Pony. Uwaga może byś drastycznie!