Με κοίταξε με το πιο θλιμμένο βλέμμα που είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου.
«Ο πατέρας μου έφυγε. Δεν ζει πια» είπε χαμηλόφωνα, δαγκώνοντας τα χείλη του. Δεν είναι δυνατόν. Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό. Ήταν ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Ο πιο καλόκαρδος, υπομονετικός, δίκαιος άνθρωπος. Ο πατέρας του ήταν και δικός μου, δεύτερος πατέρας. Με αγαπούσε πάρα πολύ και το έδειχνε συνεχώς. Με βοήθησε πολύ με τον πόλεμο που αντιμετώπιζα με τον εαυτό μου και χάρη σε αυτόν απέκτησα αυτοπεποίθηση. Ήταν πολύ σημαντικός για εμένα.
«Δεν θέλω να πω κάτι. Θέλω μόνο να κοιμηθούμε μαζί απόψε, γίνεται;» ρώτησα σαν να τον παρακαλάω, ελπίζοντας πως θα δεχτεί. Κούνησε απλά το κεφάλι του θετικά. Θέλω πραγματικά να βρίσκομαι δίπλα του. Δε θα τον αφήσω μόνο του. Και ας πουν οτιδήποτε οι γονείς μου, δε με ενδιαφέρει. Εγώ θα μείνω μαζί του όσο χρειαστεί. Πρέπει να είμαι κοντά του να τον βοηθήσω να παλέψει με τους δαίμονές του, όπως ακριβώς με βοήθησε ο πατέρας του με τους δικούς μου δαίμονες.
Στο μυαλό μου ήρθε η μέρα που φέραμε τον κύριο Jonathan στο μέρος μας για να δει τα σχέδιά μας. Περιέγραφε τους τοίχους με τόσο εντυπωσιακό τρόπο που νόμιζες πως βρισκόσουν μέσα στα ζωγραφισμένα τοπία.
«Πάμε να φύγουμε. Θα πάω για λίγο σπίτι να ενημερώσω τους γονείς μου ότι θα κοιμηθώ σε σένα και θα έρθω εντάξει;» είπα μα το μόνο που έκανε και πάλι ήταν να κουνήσει θετικά το κεφάλι του.
Αφού φτάσαμε στη γειτονιά μου, αποχαιρέτησα τον Stephan με μια σφιχτή αγκαλιά και προχώρησα προς το σπίτι μου. Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής μας, κανείς δεν μιλούσε. Δεν ήθελα να δείχνω θλιμμένη μπροστά του, ούτε να συζητήσω για τον πατέρα του και τον φέρω σε δύσκολη θέση.
«Μαμά, μπαμπά, ελάτε ένα λεπτό θέλω να σας πω κάτι» φώναξα, αφού ήξερα πως ήταν στον πάνω όροφο και έβλεπαν τηλεόραση. Ήταν ούτως ή άλλως αργά. Έβαλα λίγο νερό σε ένα μεγάλο, γυάλινο ποτήρι, κάθισα στο τραπέζι της κουζίνας και τους περίμενα. Εκείνοι εμφανίστηκαν τελικά, ύστερα από μερικά λεπτά.
BẠN ĐANG ĐỌC
Suicide Game |✔ {Υπό Διόρθωση}
Tiểu Thuyết ChungCopyright ⓒ 2018 ~ Winner of WFFM awards 2018