Capitolul 2

42 2 0
                                    

     Scoala

          Melinda isi facea griji pentru viata sociala a lui Christopher asa ca l-a inscris pentru ultimul an al sau la un liceu.Zis si facut intr-o saptamana Christopher era inscris la liceu.Baiatul era ingrozit de ideea de a merge iarasi intr-un loc plin de copii mai mici sau mai mari ca el:

     -Mama de ce vrei sa ma abandonezi?Ce-am facut?

     -Nu dragul meu de ce ai crede asta?Eu am vrut doar sa iti faci prietenii si sa termini si tu o scoala.

     -Bine mama, voi avea incredere in tine.

          Mama isi imbratisa fiul si il privii cum se indreapta catre liceu.Gandindu-se ca v-a fi dinnou distant cu ea, era o idee ce o macina pe femeie foarte tare ,dar dupa prima zi baiatul se intoarce acasa cu zambetul pe buze.

     -Ei?Cum a fost prima zi?

     -A fost bine...nu ma asteptam sa fie asa spuse Christopher cu zambetul pe buze.

          Femeia fericita sa auda ca fiul sau nu a intampinat probleme in prima zi de scoala, pleaca zambind lasandu-l pe Christopher sa se duca la el in camera.

     -Nu pot sa cred cate sentimente m-au strapuns azi!

          Christopher se trantii in pat, inchise ochii si visa intamplarile ce se petrecura azi la scoala.

     -Buna ziua copii eu sunt doamna diriginta Evelina Dobre.Cu mine veti petrece cel mai mult timp. Impreuna cu mine va veti pregatii sufleteste pentru examenul ce va asteapta la anu.

          Doamna Dobre afisand un zambet cald pe fata, imi facu semn sa vin spre dansa.

     -Ele este noul vostru coleg Cristian H...

     -Christopher. ii soptesc eu doamnei diriginte.

     -Pardon Christopher Hugg, spuse doamna cu un accent ironic, si cum e cu ph?

     -Ce ph?intreb eu nelamurit

     -Ph-ul piscinei. spuse doamna si incepu sa rada.

     -A da, da cu ph..spun eu incepand sa rosesc si cu un zambet larg pe buze.

     -Hai Chris, i-a un loc in banca.

     -Multumensc!

          Cat doamna Dobre ne tot explica Regulamentul de Ordine si Disciplina, o frumoasa fata mi-a captat atentia.Ma privea insistenta si parca tot ma chema spre ea. Cand vroiam sa ma duc la ea aud:

     -Pss..Christopher!!!!

     -Da?!?

     -Foloseste un biletel sa ii timiti Andei.

     -Mersi dar....cine esti?

     -Sunt Marius Ionescu, noul tau coleg de banca iar aceea este Anda Lou o frumoasa roscata cu ochii mari si caprui.

     -E frumoasa. spuse Christopher suspinand.

          Christopher simtea ceva nou ce il furnica prin tot corpul si nu ii dadea pace . Era prima data cand se indragostise, era ceva unic ce ii aducea aminte de dragostea pe care i-o mpoarta Melindei  dar parca de o mie de ori mai mult.

     -Mai, mai prima zi si te-ai indragostit..

     -Cine eu?

     -Da tu, cunosc aceasta sclipire asta mi se intampla mie cand o vad pe Olivia..

     -Pe cine? Cine e Olivia?

     -Ea e Olivia, fata aceasta pistruiata satena si cu ochii verzi, din a doua banca de la perete.

     -Aaa deci ea e Olivia...

    -Da!

           Cand se apropria momentul in care vorbeam cu Anda, o vace calda si armonioasa se aude:

     -Christopher!Christopher! E ora 7:30!!

    -O nu, o sa intarzii, baiatul se ridica repede din pat si se uita tinta in oglinda cand vede ca ......

Viata de om in corp de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum