7. Legenda.

1.3K 42 20
                                    

* Charlotte *

Nudziłam się, więc poszłam sobie do biblioteki. Szukałam jakichś baśni, aż nagle z jeden z półek wyleciała gruba, zakurzona książka. Podniosłam ją i odłożyłam spowrotem na miejsce. Znowu kurde wypadła! Czekajcie... A może chce, żebym ją przeczytała? Wzięłam ją i usiadłam. Okładka była zrobiona z brązowej skóry, a na środku widniał złoty napis 'BAŚNIE I LEGENDY'. Otworzyłam na spisie treści. Na dole był tak samo złoty napis 'AUTORSTWA TOMA REBONDE, OBDARZONE KOMENTARZAMI DESTINY BEELGE".

Baśń o robaczku i jabłonce.
Nie.
Legenda o trzech księżycach.
Nie.
Baśń o pieśni syren.
Nie.
Baśń o Skaczącym krześle.
Nie.
Legenda o krwawym księżycu.
Tak.

Strony były zamazane. Zaczęłam przebierać w stronach, aż w końcu znalazłam.

LEGENDA O KRWAWYM KSIĘŻYCU.
W piątą noc od pełni księżyca, kiedy to księzyc zabłyśne krwawą czerwienią, kiedy woda w strumieniach wyschnie, na świat przyjdzie pewna piękna dziewczynka, która będzie posiadała moc większą, od innych. Niestety będzię oddana do złych rąk. Zesłana na ziemię, będzie musiała wrócić do miejsca, w którym to się narodziła.
A narodziła się w krainie niezwykłej, fantastycznej, zwanej Amarhesa. Z rąk przyjaciela musi zginąć, by krainę ocalić przed złym królem Achdenem. W ten powita Śmierć jak starego przyjaciela, i razem, jak równi sobie, odejdą z tego świata.

Wow. Czy to może chodzić o Katty? Z drugiej strony ta legenda jest trochę dziwna. Śmierć? Powita jak starego przyjaciela? Równi sobie? Wyrwałam tą kartkę, przez co bibliotekarka spojrzała na mnie z oburzeniem.

- Chyba tam ktoś wyrwał kartkę - Powiedziałam pośpiesznie, i wcisnęłam kartkę do kieszeni. Wyszłam z biblioteki i pobiegłam do kwatery.

O jaką dziewczynkę może chodzić?😏😏

Chciałabym was wszystkich pozdrowić i życzyć zdrowia! ❤💕

Bajo!💙💚💛💜

Win or die | Niebezpieczny Henryk 1/2 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz