Orele s-au terminat repede, ca de obicei. O astept pe Jess la intrare pentru a putea merge acasa. A si aparut, mergem amandoua spre statie, asteptand ca autobuzul sa apara. Ma fatai de colo colo plictisita uitandu-ma la ceas din cand in cand.Intr-un final autobuzul apare oprind in statie. Ne urcam ducandu-ne la locurile noastre din spate.
Imi asez capul pe geam gandindu-ma la intamplarea de azi. A fost foarte ciudata. Ma simt atat de prost ca i-am permis sa-mi vorbeasca asa. Sper sa nu-l mai vad niciodata.
Autobuzul opreste in statia unde Jess coboara.
-Vorbim, pa! Spune sarutandu-ma pe obraz. Ii zambesc aproband din cap.
Ma ridic lenesa de pe scaun, asteptand ca soferul sa opreasca autobuzul. Cobor mergand catre casa mea, vazand-o de 10 m departare.
Observ masina mamei parcata pe alee. Grabesc pasul, alergand spre usa, deschizand-o stangace.
Imi las geanta la intrare si ma duc in sufragerie vaznd-o pe mama pe canapea.
- Hei mama !
- A, buna Alli. Imi raspunde ea. Ridicandu-se de pe canapea luandu-si geanta din cuier.
- Aaaam, pleci undevaa? O intreb stramband din nas.
- Da draga, m-au chemat la munca...
- Iar? Si aseara si ieri seara in fiecare zi? Nici seara nu te lasa in pace? O intreb trista
- Imi pare rau draga, asta e , trebuie sa rezist. Vezi ca am sunat pentru o pizza. Daca nu vine in 5 minute e gratis. Imi spune ea razand eu raspunzandu-i la gest.
-Pa scumpo! Spune pupandu-ma pe frunte.
-Pa mama. Spun plictisita aruncandu-ma pe canapea.
"Minunat, inca o seara singura" Zic in sinea mea... La scurt timp se aude soneria de la usa, cred ca asta trebuie sa fie pizza. Ma ridic lenesa tarand picioarele pana la usa. Deschid privind din cap pana in picioare trunchiul solid care se afla in spatele ei. Era unchiul Roger.
- Hei piersicuta, spune zambind si venind sa ma ia in brate
- Unchiuleee, cu ce gand pe aici? Il intreb sarindu-i in brate
- Am venit ca mi-a fost dor de tine. Spune zambind.
- Mama ta e acasa? Intreaba in timp ce intra in casa asezandu-si geanta la intrare .
-Nu. Spun scuturandu-mi capul
-Am venit la fix. Facem petrecere. Rade privindu-ma. Ii raspund la gest luandu-i geanta, ducand-o in sufragerie.
Soneria se aude din nou. Ma duc grabita la usa deschizand-o. Era baiatul cu pizza. Ii iau pizza zambindu-i. Inchid usa fiind gata sa plec dar tipul ciocane din nou
- Ce mai vrei? Ai intarziat, acum e gratis. Ii spun zambind.
Ma duc in sufragerie facandu-i semn unchiului sa vina in bucatarie. Asez pizza pe masa incepand sa mananc cot la cot cu el.
Incep sa-i povestesc ce am mai facut. Cu scoala, cu mama. El stind ca mai mereu e plecata si ca stau mai mult singura
- Cu baietii cum stai? Ma intreaba el tusind
- Ce? Am.. baietii.. bine, cred. Adica nu. Nu am pe nimeni momentan. Spun balbaindu-ma. Instantaneu gandul mi se duce la tipul de pe hol.
- Asa e bine. Esti prea mica. Spune zambind si pupandu-ma pre frunte.
Ahhh, urasca cand face asta. De ce ma crede asa mica? Am 17 ani...
CITEȘTI
Dark
Fanfic❝ - Alli, ia casca mea. ❞ ❝ - De ce? ❞ ❝ - Doar, ia-o ! ❞ ❝ - Spune-mi ca ma iubesti !❞ ❝- Justin, ce ai de gand?❞ ❝- Spune-o ! ❞ ❝ - Justin, te iubesc enorm ! ❞ ... All Rights Reserved✔ [+18, contine limbaj necenzurat. ] by biebs_mtfq