Ses kaydını açtığımda duyduklarımla gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Bu sözler kardeşim dediğim kızdan mı çıkmıştı?
" Hazal'dan nefret ediyorum. Zaten onu hiçbir zaman arkadaşım gibi görmemiştim, ona yapmacık seni seviyorum demekten de çok sıkıldım, bak ben sana yardım ediyorum ama Hazal ona ihanet ettiğimi asla öğrenmemeli. Öğrenirse hiç dırdırını çekemem. Hele yanında ki Ulaş mıdır nedir o çocukta çok cıvık her karşısına çıktığımda bana yavşıyor, ıyy iğrenç ondan da kurtulacağım.Neyse sonra görüşürüz biz aşkım, şimdi ben ağlama numaralarıma devam edeyim, iyi bir oyuncuyum sonuçta değil mi? Sonra Hazal bana inanmaz falan, oyunuma iyi çalışmalıyım.Nasıl da Hazal'ı kandırdık? Hala saf ve salak olmasına, onu sevdiğimi düşünmesine şaşırıyorum ve acıyorum Ediz. "
Selin'in söyledikleriyle gözlerimdeki yaşlar hızını arttırdı. Gerçekten de böyle mi düşünüyordu? Ben onu kardeşim deyip canım bellemişken, o beni sevmediğini ve bana ihanet ettiğini söylüyordu. Hiç beklemediğim kişiler bile arkamdan bıçaklayardu. Kimseye güven olmuyordu, bunu bizzat şimdi yaşamıştım. Ağlarken bile rol mu yapıyordu? Selin yalan söylediğinde bile çok kızaran bir insandır. Demek ki çok iyi tanıyamamışım bile. Ulaş'ı bile kandırmıştı. Onun hiçbir suçu yoktu sadece sevmişti. Diğer şaşırdığım nokta Ediz ile sevgililermiş. Göz yaşlarımı sildim. Moral diye bişe kalmamıştı bende artık, ama ben güçlüyüm artık değersiz kişiler için üzülmeyeceğim, çünkü değmez.
En önemlisi Gizli numara bunları nerden biliyordu?
Neyseki gizli numaranın gönderdiği bu ses kaydını Selin gittikten sonra dinledim. Daha önce dinleseydim saçını başını yolmadan göndermezdim herhalde. Ben böyle düşünürken yeniden mesaj gelmesiyle telefonum titredi. Açıp baktığımda yine Gizli numara'dan olduğunu gördüm.
Gizli numara: Gerçekleri öğrendin mi?
Gizli numara: Ya da Selin'in ne kadar iki yüzlü bir kız olduğunu.
Hazal: Evet öğrendim.
Gizli numara: Unutmadan da söyleyeyim, ben seni bilerek aşağılamıştım, senin peşinde bir mafya çetesi var, telefonuna mekanik bir cihaz yerleştirmişler ve
mesajları okuyabiliyorlardı. Eğer beni öğrenselerdi bil ki bu senin için pekte iyi olmazdı.Gizli numara: Ama merak etme ben hallettim.
Gizli numara: Yatmadan önce pencereni açık bırak.
Gizli numara: Bugünlük yeter bu kadar bilgi.
Gizli numara: Son olarak seni hala seviyorum ve vazgeçmeye de hiç niyetim yok :')
Gizli numaranın böyle demesiyle içime bir korku düştü. Benim peşimde bir mafya çetesi mi vardı? Ve ben bunu yeni öğreniyordum. İşler daha da ilginç bir hâl alıyordu. Oturduğum yatağımdan kalktım ve pencereyi açtım, açtıktan sonra tekrar yatağa oturdum.En iyisi takmamaktı ve uyumaktı başka bir şekilde unutamazdım çünkü. Gözlerimi kapadım ve uyudum, evet sadece uyudum.
Yarın sabah :
Sabah alarm çalmadan saat 6:00 da gözlerimi araladım ve yataktan kalktım yine mutlu bir şekilde hayatıma devam edecektim. Benim hayat felsefem buydu Mutlu olmak. Masanın üstünden telefonu aldım ve mesaj gelmiş mi diye kontrol ettim. Gizli numara'dan bir mesaj vardı.
Gizli numara: Bugün, mutlu gözüküp mutsuz olduğunu bildiğim için, senin için küçük bir hediye hazırladım. Pencerenin önüne bak.
Mesajı okuyup telefonumu cebime koydum. Pencerenin önüne baktığımda büyük bir hediye paketiyle karşılaştım. Yüzümde küçük bir tebessüm oluştu. Hediye paketini elime aldım, paket ağırdı acaba içinde ne vardı? Paketi yatağımın üstüne koydum. Sabırsızlıkla paketi açtım ve gördüğüm şeyle gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Çünkü paketin içinde benim çok istediğim, almaya üşendiğim ilk baskı olarak kitabın serisi duruyordu. Şimdi diyeceksiniz ki baban holding sabihi niye sen kendin almadın? Bu kitabın bir tanesi iki yüz lira ve 20 tane serisi var. Babam holding sabihi olabilir ama, tutumlu olmak lazım. İhtiyacımız olduğu zaman bir yerde para bulunması gerek. O yüzden almadım ve bu kitaplar özel seri olduğu için her yerde satılmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Numara Mı?
ЮморHazal'ın Gizli'ye olan aşkını kendine bir türlü itiraf edememesi, Ulaş'ın Selin yüzünden aşka inanmamasından sonra, ilk görüşte aşık olması, ( Tabii yaptığı şebeklikleri unutmamak lazım.) Rüzgar'ın büyük aşklar nefretle başlar teorisinden nefret e...