Κεφάλαιο 37ο - Είμαι ερωτευμένος μαζί σου!

920 80 24
                                    

Έκαναν έρωτα όλο το βράδυ, και μόλις τελείωσαν ο Χρήστος τράβηξε την Τζούλια στην αγκαλιά του. Εκείνη, ακούμπησε το κεφάλι της στο στήθος του και άρχισε να τον χαϊδεύει στο πλευρό του.

"Θα μπορούσα να το συνηθίσω αυτό..." έσπασε τη σιωπή που τους περιέβαλε ο Χρήστος.

"Μη μου το κάνεις αυτό τώρα, μη μου δίνεις ελπίδες." απάντησε στεναχωρημένη εκείνη κι αυτός χάιδεψε την κορυφή του κεφαλιού της.

"Άργησα τόσο πολύ να συνειδητοποιήσω την αλήθεια." είπε άτονα εκείνος και η Τζούλια έστρεψε το κεφάλι της προς το μέρος του για να τον αντικρίσει.

"Ποια αλήθεια;" ρώτησε γεμάτη περιέργεια.

"Ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου!" της απάντησε ειλικρινά και φίλησε το κούτελό της.

 Τα μάτια της υγράνθηκαν, και ακούμπησε πάλι το κεφάλι της στο στήθος του για να μην καταλάβει κάτι εκείνος.

"Τι θα άλλαζε αν το είχες καταλάβει νωρίτερα;" ήθελε να μάθει εκείνη και ο Χρήστος πήρε μία βαθιά ανάσα.

"Δεν ξέρω, ίσως τα πάντα. Θα μπορούσες κι εσύ να μου μιλήσεις από την αρχή και θα πιάναμε τη σπείρα. Δε θα είχες διακινδυνεύσει τη ζωή σου και θα βρίσκαμε έναν τρόπο να είμαστε μαζί." αποκρίθηκε εκείνος.

"Μα εσύ δε θα άφηνες την ομάδα σου για καμία κοπέλα, το ξέχασες;" τον πείραξε εκείνη, όμως η καρδιά της χτυπούσε ανυπόμονα για να ακούσει την απάντησή του.

"Ξέχασες πως είμαι γέρος; Ποιος θα με γηροκομήσει εμένα;" αστειεύτηκε κι εκείνος με τη σειρά του και τα γέλια τους κάλυψαν το δωμάτιο όλο.

"Άντε, κοιμήσου τώρα γέρο! Πολύ σε κούρασα απόψε." είπε εκείνη και του έδωσε ένα φιλί για καληνύχτα.

 Η Τζούλια αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του όσο εκείνος έπαιζε με μία τούφα από τα μαλλιά της. Πριν παραδοθεί κι αυτός σε ένα βαθύ ύπνο, φίλησε την κορυφή του κεφαλιού της και της απάντησε στην ερώτηση που του είχε κάνει.

"Για 'σένα θα άφηνα τα πάντα πίσω μου!" 

  ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~  

 Ξύπνησε το πρωί και άπλωσε το χέρι του για να αγκαλιάσει την Τζούλια, όμως το μοναδικό πράγμα που ακούμπησε ήταν το κρύο σεντόνι του κρεβατιού. Άνοιξε τα μάτια του και είδε άδεια τη δικιά της μεριά και σηκώθηκε απότομα από το κρεβάτι. Κοίταξε γύρω του και εκείνη δεν ήταν πουθενά. Κατευθύνθηκε αμέσως προς το μπάνιο, όμως ούτε εκεί βρισκόταν. Έψαξε στα ρούχα του που βρισκόντουσαν πεταμένα στο πάτωμα να βρει το κινητό του, και μόλις το βρήκε, τηλεφώνησε αμέσως στο Διοικητή.

"Που είναι;" τον ρώτησε μόλις εκείνος απάντησε στην κλήση του.

"Γαμώτο! Έρχομαι από 'κει." έβρισε και τερμάτισε την κλήση.

 Ντύθηκε γρήγορα και ξεκίνησε αμέσως για το Τμήμα. Έφτασε, και μπήκε μέσα ανυπόμονος και αρκετά θυμωμένος. Τους προσπέρασε όλους και έλεγε καλημέρα δίχως να κοιτάει σε ποιον τη λέει. Στάθηκε έξω από το γραφείο του Αρχηγού, χτύπησε την πόρτα και μπήκε αμέσως μέσα δίχως να περιμένει για απάντηση.

"Έφυγε." ανακοίνωσε απογοητευμένος ο Χρήστος.

"Το ξέρω, στο είπα από χθες. Μαζί δεν ήσασταν;" ρώτησε παραξενεμένος εκείνος.

"Όχι, δεν καταλαβαίνεις. Έφυγε. Δεν πρόλαβα να την αποχαιρετίσω. Ούτε καν προσπάθησε να με πείσει να πάω μαζί της..." απάντησε εκείνος φανερά στεναχωρημένος.

"Ίσως γνώριζε πως δε θα την ακολουθούσες, πως δε θα άφηνες τη δουλειά σου και την ομάδα σου πίσω για εκείνη." του είπε ο Διοικητής.

"Το γνώριζε και γι' αυτό δεν είπε λέξη. Ούτε καν μου το πρότεινε..." αποκρίθηκε με θυμωμένο τόνο ο Χρήστος.

"Πως την άφησα να φύγει μου λες; Είμαι ερωτευμένος μαζί της. Πρώτη φορά αισθάνομαι έτσι, δεν έπρεπε να κάνω κάτι άλλο;" συνέχισε εκείνος και ο Διοικητής στάθηκε μπροστά του.

"Παιδί μου, τι θέλεις να κάνεις;" τον ρώτησε εκείνος και ο Χρήστος ανασήκωσε τους ώμους του.

"Να την ακολουθήσω." απάντησε αμέσως δίχως να σκεφτεί τις συνέπειες.

"Είσαι σίγουρος γι' αυτό που πας να κάνεις; Καταλαβαίνεις τις συνέπειες των πράξεών σου, και τι σημαίνει αυτό, έτσι;" τον ξαναρώτησε για να σιγουρευτεί πως κατανοούσε απολύτως τι επρόκειτο να κάνει.

"Ναι, αυτή τη φορά θα ακολουθήσω την καρδιά μου. Σε ευχαριστώ για όλα, όμως...παραιτούμαι!" δήλωσε ο Χρήστος και ο Αρχηγός χαμογέλασε.

"Πιστεύω πως κάνεις το σωστό. Αν χρειαστείς οτιδήποτε ξέρεις που να με βρεις, και αν ποτέ αποφασίσεις να γυρίσεις πίσω, αυτό το Τμήμα πάντα θα σου φυλάει μία θέση κενή, μόνο για 'σένα! Ορίστε, εδώ είναι η διεύθυνσή της, και αυτό είναι το νέο σου διαβατήριο. Ήμουν σίγουρος πως θα έκανες το σωστό. Να προσέχεις!" είπε καθώς τον πλησίασε για να τον αγκαλιάσει ο Αρχηγός.

 Αφού αποχαιρετίστηκαν, ο Χρήστος ανακοίνωσε σε όλους την απόφασή του να φύγει από το Σώμα, και χαιρέτισε όλους τους πράκτορες. Ο Γιώργος του υποσχέθηκε να πάει σύντομα να τους επισκεφτεί, και αφού αποχαιρέτισε και αυτόν, ξεκίνησε για το σπίτι του. Αφού ετοίμασε τα πράγματά του και πήρε κάποια απαραίτητα ρούχα και πράγματα, κατευθύνθηκε προς το αεροδρόμιο. Η νέα τοποθεσία της Τζούλιας ήταν στη Φλόριντα, και ο Χρήστος θα επιβιβαζόταν στο επόμενο αεροπλάνο για να πάει να τη βρει!

ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ (2ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ