Seviyorum sizi... 🌹
Evt, ben bu tuğba deden gerizekalıya hergün katlanmak zorundaydım.
Bu ve bunun gibi insanlardan cidden nefret ediyordum."knk! Hadi gel dışarı çıkalım" dedi hatice bende, "başımı salladım ve Peki knk dedim."
Ve dışarı çıktık henüz dersin başlamasına 10 dakika vardı. Bir banka oturduk ve etrafta ne olup bitiyor öğrenmek için bir göz attık.
" knk ben aşık oldum ve sana bunu uzun zamandır söylemek istedim seninde bilmeni istedim ve sonunda artık dayanamadım söyledim. Çünkü bunu senden saklayamam sonuçta sen benim en iyi arkadaşımsın, sırdaşımsın artık sen benim 2.bir ailem gibi oldun.
" canım benim, tontişim, bebeğim, hayatımın kadını 😂söyle bakalım kime aşık oldun."
"hani bizim sınıfta Burak varya ona 🙁"
"oha knk ciddi misin sen!"
" evt knk çok ciddiyim"
"Peki, ona söylemeyi düşünüyor musun"
"hyr knk eğer ona söylersem sevdiğimi, neler olur sende biliyosun"
"ah! Tabi ya tuğba gilin en zeki ineklerin den birisidir Burak, ah o rumeysa yokmu o rumeysa yelloz pis şeytan her gördüğüm de yolasım geliyor o yellozu."
size rumeysa'nın kim olduğunu açıklayayım kendisi erkek düşkünüdür aynı zamanda tuğba grubunun en gözde kızıdır bir nevi grubun tuğba'dan sonraki 2.reisi gibi bişeyidir ve bizle hiç anlaşamaz bizde onunla ve o grupla anlaşamayız. Eğer hatice burağa onu sevdiğini söylerse herkese anlatır ve alaycı bir şekilde dalga geçer ve Tuğba ile arkadaşları asla buna musade etmez. Hyr sanane ister sever ister aşık olur bu kız sanane Burak senin sevgilin mi niye kızla dalga geçiyosunuz. Ama ben asla kardeşim dediğim birisini gözümün önünde başkasına ezdirtmem. Yok ya zaten o tek başına birden 4 kişiyi devirecek güçte bir kız boşuna ben ona "kaslı kadınım"demiyorum.
Kalbi çok temizdir ve bi o kadar da safdır.
" evt knk biliyorum olacakları. Sen merak etme ben halledeceğim "
" nasıl!! "
" bana Bırak canım"
Ve ders zili çalar...