Tușe De Nebunie

22 1 2
                                    

Aceasta promovare este pentru AyameSaito

Vreau sa încep prin a-ți spune felicitări pentru minunata ta opera! Pot compara aceasta carte cu însuși portretul Emiliei făcut de Elijah, atât  de minunata, de profunda, de sublima este! Eu personal o ador!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vreau sa încep prin a-ți spune felicitări pentru minunata ta opera! Pot compara aceasta carte cu însuși portretul Emiliei făcut de Elijah, atât de minunata, de profunda, de sublima este! Eu personal o ador!

Ador modul în care scrii, ma face sa ma simt parte din poveste, parca îl și vad pe Elijah stand la catedra și fumând din țigara lui, privind absent în gol, în timp ce elevii se uita bulversați la el.

Este foarte greu sa detaliezi felul în care pictorul se comporta atunci când este în mijlocul conceperii unei viitoare opere de arta, dar tu chiar nu ai probleme în realizarea acestui lucru. Tu te pricepi de minune la a scrie o astfel de carte, cu siguranță ești talentata la desen, căci altfel nu-mi explic cum ai putea sa descrii atât de bine starea lui de spirit. Părerea mea este ca Elijah este bipolar sau doar are niște porniri violente din când în când.

Știam ca se spune despre pictori ca sunt nebuni, dar nu credeam ca ar ajunge vreodată sa comita o crima doar de dragul unui tablou. Dar apoi, citind în continuare capitolele ce au fost postate, mi-am dat seama cât de mult însemna acel tablou pentru el. Dar nu era neapărat tabloul cel ce l-a determinat sa ajungă sa comita o crima, era persoana pe care a pictat-o. Stau și ma gândesc, cât de tare s-a îndrăgostit de Emilia, ce a fost între ei, ce trecut au avut, care este adevărata lor poveste? Personajul creat de tine este atât de complex, ma fascinează întru totul!

Abia aștept sa aflu împreună cu ceilalți cititori răspunsul la aceste întrebări, asta este una dintre puținele cărți care îmi stârnesc interesul într-un mod atât de profund.

Sper ca v-am făcut curioși în legătură cu aceasta carte splendida, chiar merita citita! Continua tot asa, vreau sa descopăr toate secretele din viața lui Elijah!

Ca plata as vrea sa dai follow contului meu personal, LiaSolaris, dar și acestui cont (EchipaWatt).

Promovări |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum