Cred ca in fiecare zi imi aduc aminte cu drag de ea. Am fost prea putin timp impreuna ca sa pot spune ca am avut o relatie, insa ne-am simtit extraordinar. Ea era genul de fata care nu avea nevoie decat de cel mai mic impuls ca sa zambeasca. Ea a fost inceputul zambetului meu. Pana atunci nici nu cred ca reusisem cu adevarat sa zambesc. Sigur, mai rasesem ocazional, dar nu cred ca zambisem, pentru ca.. nu stiam cum sa o fac. Tin minte si acum cum mi-a tremurat fiecare parte a corpului in momentul in care m-a luat de mana. Ma simteam de parca tot ce era in jur se transformase, disparuse. Exista doar ea. Eu doar pe ea o vedeam. Si culmea, cred ca si ea simtea la fel. A fost o conexiune de moment. Nu mai simtisem asta. Era totul nou pentru mine. Sincer, m-am rusinat. Cu pielea de gaina, cu dorinta arzatoare de a o saruta, am ridicat privirea si m-am uitat adanc in ochii ei. Ma pierdusem. Reusise sa ma faca sa uit ca exista orice altceva in afara de ea. As vrea sa pot spune ca am inteles ce se intamplase, dar nu am reusit. M-a coplesit. Era toata doar un zambet, unul cald, inocent. Cred ca si ei i se parea ceva ciudat la mijloc. Cred ca amandoi am realizat cat de speciala a fost conexiunea pe care reusisem sa o cream. Asta pentru ca timp de cateva secunde bune, niciunul dintre noi nu a zis nimic, doar am stat, ne-am privit, ne-am admirat privirile.
Uneori cred ca avem nevoie doar de o singura privire din partea persoanei potrivite pentru a putea sa mergem mai departe. Cred ca fiecare dintre noi merita sa aiba o muza, o sursa de inspiratie, un tot care il defineste. Cred ca toti avem dreptul sa zambim. Cred ca toti trebuie sa zambim. Eu am reusit sa zambesc si a fost minunat. De atunci, daca vreodata nu am motive sa zambesc, imi aduc aminte de ea, si fata mi se lumineaza instant. Cred ca ea a fost una din acele iubiri pe care niciodata nu le uiti. A fost o iubire simpla, scurta, naturala si din toata inima. A fost acel gen de iubire care iti da putere. O sa spui ca nu poate fi iubire, dar asta nu e neaparat adevarat. Cred ca fiecare isi defineste termenul de iubire dupa principiile proprii, iar pentru mine ea a insemnat iubire, pentru simplul fapt ca a fost singura persoana care nu trebuia sa faca nimic ca sa ma faca sa zambesc.
P.S.: In caz ca vreodata ajungi aici, iti duc dorul nespus, S. Mi-ar placea sa mai avem timp sa povestim. Mi-ar placea sa te mai vad din cand in cand. Mi-ar placea sa ma mai tii de mana, macar o data.
YOU ARE READING
Despre oamenii care ne schimba viata
SpiritualFragmente la intamplare despre oameni care dintr-un anume motiv, ne-au facut ziua sau zilele mai frumoase.