"Kapı çaldı.Jack kapıya koştu.Gelen adam ceket giymiş,şapkalıydı.
Komşunun Jack'î çağırdığını söyledi.Jack hemen komşusuna gitti.Ardından o ceketli adam eve girdi.Bıçağını çıkardı ve jakuzideki zavallı Jack'in karısı Trishy'yi boğazından bıçakladı..."
Ben Jaden,Dean ve Sam ile birlikte yeni bir olay yerine gidiyoruz.
Sonra görüşürüz...
Arkadan Sam :Kapat şu kamerayı Jaden...
Olay yerine geldik.Her zamanki gibi sahte FBI kimliklerimizi gösterip kurbana ve jakuzi çevresine göz attık.Darbenin bıçak izi olduğu kolay anlaşılıyordu.
Dean:Hadi Sam,Jaden!Jakuzi çevresini arayalım.
Sam:Peki Dean,hadi Jaden...
Ben:Tamam geliyorum.
Cesede dokunduğunda birşeyler hissettim.Sonra Dean'a kurbanın adının Trishy olup olmadığını sordum.Şaşırdı,bunu nerden bildiğimi sordu.Tahmin olduğunu söyledim.Dean,aptalca ama tutmuş dedi.
Ben:Hadi ama Eye of the tiger eşliğinde kafa bulan birisin...
Dean gülümsedi ve oradan ayrıldı.
Eve döndüğümde Dean'ı her zamanki gibi içki ve bilgisayar başında buldum.Araştırma yapıyor diye düşünüp ekrana atladım ki...ah...Araştırma değildi...her neyse...Üst kata çıktım ve Sam'in kitap okuduğunu gördüm.Vampirler hakkında şeyler okuyordu.Karşısına oturdum ve küçük televizyonu açtım ki,16 saniye sonra bozulup kapandı.Normaldi çünkü tv en az 45 yıllıktı...Tekrar aşağı indim.Dean tuvalete gitti.Ben de biraz araştırma yapmak istedim.Kapı çalmaya başladı.3 saniye aralıklarla kapıya kırarcasına vurdu.Silahı alıp kapıya yöneldim.Hafif açtım,Trishy'yi gördüğüme yemin edebilirdim.O sırada Sam geldi.
Hey Jaden,Castiel'a neden bağırıyorsun.Gözümü kırptım ve karşımda korkudan titreyen bir Castiel vardı.Halüsinasyon görmüş olmalıydım.
Özür dileyerek içeri aldık.Tam konuşmanın ortasında Dean geldi.Birşey mı kaçırdım dediği an ona tip tip bakmaya başladık.
Castel bize bildiklerini anlattı ve katilin elindeki fotoğraftaki kişi olduğunu söyledi.Eskiden bir avcıymış fakat...
-Fakat ne?.Çok büyük ihtimalle leviathan.Leviathanlar insanlardan ve hayvanlardan önce yaratılan,siyah kanlı,sadece temizlik suyu ile yok edilebilen yaşlı ama güçlü varlıklardır.İlk olarak Castiel'in içine tanrı geldikten sonra içine tutunmuşlardı,böylece Cehennemden şeytan çıkararak Dünyaya dağıldılar.
Castiel'in gitme vaktiydi.Tam çıkarken bir teyze kapıya geldi:
Toz şekeriniz var mı güzel kızım?
-Üzgünüm ninecim,bitti.Sizde evinize gidin artık dışarda çok yaratık var,tehlikedesiniz.
Siz de yavrum,hepiniz de...
-Anlamadım ninecim?Gözleri simsiyah oldu ve gelenin leviathan olduğunu anladık.Sam ve beni fena savurdu.Dean tokatla geçiştirdi biraz,biz ayağa kalktığımızda
çamaşır suyu dolu şırıngayı Dean'i sıkıştıran teyzenin arkasında tuttum.Dean yumruğu bir geçirdi ve teyze şırınganın üstüne düştü.
İyi atlatmış olduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Hayalet
HorrorDean Winchester...Kardeşi Sam ve ortak oldukları Jaden ile avcılığa başlarlar.Sam Jaden'ı seviyordur fakat her seferinde Dean onu Sam'den uzaklaştırmaya çalışıyordur.Bir türlü itiraf edemiyor sevdiğini.Bu üç arkadaş kampa gidiyor.Ortalama olarak en...