Onbirinci Bölüm

7.7K 580 96
                                    

Multi Medya: Min Yoongi

#BTS | Dimple

23. 04. 2018 💫

●●●

Elimdeki beşinci içki dolu bardağı kafama dikleyerek masaya bıraktım. Ardından ise diğer dolu bardağı alıp kafama dikledim.

Daha sonra bir tane daha alacakken biri tarafından engellendi.

"Komaya gireceksin farkındasın değil mi?" Gözlerimi devirerek jiminin elini itikleyip kaldığım yerden devam ederek kafama dikledim bardağı.

5 bardakla komayamı girilir ulan.

"Emin ol bu içtikleri onun için sadece bir başlangıç!" Kafamla tae'nın dediklerini onayladım.

Eğer içkiden komaya girip gebereceksem şimdiye kadar eşşekle cennetini boylamış olmam gerekiyordu.

"Bu kadar içkiye bağımlı olman hiç normal değil..." sanki ben kendim çok normalim.

Elime bir bardak daha alarak oturduğum deri rahatsız koltukta geriye doğru atarak yayıldım.

"Sallasana. Normal olup olmamak kimin umrunda ki"

Bu şey gibiydi 'anı yaşa' kafası.

Sınırları zorlamayı severdim.

Elimdeki bardağı kafama dikleyerek, bardandaki viskiyi tek dikişte mideme yolladım.

Yakıcıydı ama haz veriyor.

"Oo kimleri görüyorum..." Yoonginin lanet olasıca tiz sesi kulaklarıma dolarken, gözlerimi içki bardaklarından çekerek onlara çevirdim.

Her zaman ki gibi baştan aşağı siyah giyinmiş, bir aralar delicesine taptığım şimdi tükürme isteği gelen iğrenç sırıtması ile karşımdaydı.

Gözlerimi devirerek cevap verme gereği duymadım. Eğer cevap verirsem uzardı. Ve ben mümkünse şimdi bile kalkıp gidebilirdim.

O da daha çok üstelemeden diğer arkadaşları boş yerlere oturdular.

"Naber, kardeşim." gözlerimdeki ifadesizlikle onların tae ve jimin ile selamlaşmasını izledim.

Hadi jiminide geçtim de, hayattaki en bok şey çocukluk arkadaşının senin düşmanın ile yakın arkadaş olmasıydı.

Bu gerçekten hayatımın en bok şeyiydi.

Gözlerimi onlardan ayırarak masaki içi dolu bardaklardan bir tane daha alarak kafam dikledim.

Bu iyi geliyordu.

"Artık içmeyi kes artık eko." diğer bir bardağı elime alacakken tae karşı çıkmıştı.

"Bu kadar içki yeter. Daha yok"

Bok yok.

Ellimi tutan elini itikleyerek bardağı kafama dikledim.

Şuan burda içki içmez ve delirmezsem birazdan yan-yana oturduğum düşmanlarım yüzünden çıldıracaktım.

Bu yüzden... benim deli gibi şahroş olmam gerekiyordu.

ᴀʟᴛıɴ ᴠᴜʀᴜş || ᴍʏɢHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin