Dora The Killer

1K 66 238
                                    

Λοιπόν... Ξέρω πως περιμένατε την Νίνα, αλλά βλέπετε... Είχα ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα.

Βλέπετε, χώρισα την ιστορία της σε τέσσερα κομμάτια (Δεν έχετε ιδέα πόσο μεγάλη είναι αυτή η κωλοϊστορία).

Και στην πραγματικότητα ήταν τελειωμένη το προηγούμενο σαββατοκύριακο όπως είχα πει, αλλά ξέρετε τι έγινε; Το τέταρτο κομμάτι της ιστορίας που είχα μεταφράσει κάτι έπαθε το σημειωματάριο και διαγράφτηκε.

Ευτυχώς έχασα μόνο το τέταρτο κομμάτι και όχι όλη την ιστορία. Αν είχα χάσει όλη την ιστορία θα είχα πάθει εγκεφαλικό.

Το καλό είναι πως το έχω σχεδόν τελειώσει και το άλλο Σαββατοκύριακο θα είναι σίγουρα έτοιμο, μην σας πω και νωρίτερα.

Πάντως, επειδή έχω πολύ καιρό που δεν έχω δημοσιεύσει τίποτα αποφάσισα να δημοσιεύσω αυτό:

Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια, cp oc.

Η αλήθεια είναι πως αυτό το δούλευα ταυτόχρονα με την ιστορία της Νίνας για να το δημοσιεύσω μετά, αλλά τώρα αυτό είναι που είναι έτοιμο πρώτο.

Θα είναι κάτι σε στυλ "Βερόνικα"

Αλλά χειρότερο.

Πολύ χειρότερο.

Παρά πολύ χειρότερο.

Αλλά αυτή την φορά θα έχει σωστή ορθογραφία.

Να μην μου γκρινιάζετε πάλι.

Επίσης, το ακόλουθο κεφάλαιο εμπεριέχει :

Κτηνοβασία(;), νεκροφιλία, αστεία για βιασμό, incest(;), ρατσισμό, παιδοφιλία, σκηνές βίας, αίμα, κανιβαλισμό, φριχτό μαύρο χιούμορ.

Το πως δεν με έχουν διώξει από το Wattpad ακόμα με τις κλωτσιές δεν έχω ιδέα...

Αν δεν αντέχεται μην συνεχίσετε.

Αλλά εδώ που τα λέμε τόσα και τόσα έχετε δει από μένα...

Μέχρι τώρα θα πρέπει να έχετε γίνει εντελώς αναίσθητοι.

Απολαύστε 😈

*************************************

Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια (CpOc version)

Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια (CpOc version)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Crappypasta (Greek) Onde histórias criam vida. Descubra agora