Mission pt.2

146 9 0
                                    

Rychle jsem přes jednoho agenta udělala salto a vytáhla jsem si další pistol. Jakmile jsem dopadla na zem tak jsem ho zastřelila. Přišlo ještě víc agentů. ,,Jane!" Zakřičel Steve. Nestihla jsem se otočit a už mě nějakej agent majzl po hlavě. Spadla jsem a probodla jsem ho pohledem. Chtěl na mě dupnout ale já se překulila a nohu jsem mu zkroutila, on spadl vedle mě a já si na něj sedla a zabodla jsem mu nůž do srdce. Rychle jsem udělala hvězdu a kopla jsem do břicha agenta co chtěl střelit na Steva. ,,Ty svině." Zařval agent. Kopla jsem ho do hlavy a on spadl na zem. Ze zadu mě zase někdo mrdnul do hlavy. ,,To si děláš prdel ne?" Zeptala jsem se křikem. Kvůli těm imbecilům mě teď bolela hlava. Ten agent do mě začal kopat. ,,Do p*či přestaň k*rva!" Zařvala jsem na něj. Sice se teď nechovám zrovna jako dáma, ale to je mi teď vážně jedno. Rychle jsem vytáhla pistol a střelila jsem ho do hlavy. ,,To máš za to ty debile." Odfrkla jsem si a postavila jsem se. ,,Bucky s ostatníma už šli tak musíme jít taky!" Slyšela jsem jak na mě řve Steve. ,,Už jdu." Odpověděla jsem. Rychle jsem jednoho agenta vyřídila mojí pěstí.

Najednou mě někdo vzal pod krkem a u hlavy jsem ucítila hlaveň pistole.
,,Ahoj zlatíčko, dlouho jsme se neviděli." Na chvilku jsem zavřela oči a bolestně jsem je zase otevřela. ,,Meiere, vůbec jsem vás nečekala." Řekla jsem sarkasticky. ,,Opovaž se hnout jinak..." Udělal dramatickou pauzu. Už jsem chtěla něco udělat, ale otočil mě, a asi 10 metrů ode mě byl Steve, který byl na kolenou a vedle něho byl agent co na něj mířil. ,,Neee!" Pošeptala jsem si sama pro sebe. ,,Ty debile, pusť mě." Začala jsem se vzmítat. ,,Kapitáne." Začal Meier a ignoroval moje skřeky. ,,Můžete si vybrat." Řekl a ještě víc pistol přitisknul na mojí hlavu. ,,Buď zabiju jí a vy budete moci odejít, nebo zabiju vás a nechám ostatní jít." Už jsem cítila jak chce zmáčknout spoušť. ,,!" Zakřičel Steve. ,,Nezabíjejte jí!" Rozhodl se Steve. Začala jsem křičet když na něj začli mířit pistolema. ,,Ne prosím zabijte mě prosím nechte ho!" Začala jsem bezmocně řvát. ,,Hmmm." Začal přemýšlet Meier. ,,Tak koho mám teda zabít?" Zeptal se sám sebe. Musela jsem konat a to rychle. Bylo jich 5 tak je musím odrovnat a to rychlostí blesku. Kývla jsem opatrně na Steva, který pochopil že až řeknu má útočit. ,,Asi zabiju oba." Rozhodoval se Meier dál.
,,Teď!" Zařvala jsem a loktem jsem Meierovi dala do břicha. Ten mě ihned pustil. Rychle jsem si vyndala pistol a zastřelila jsem všechny agenty co ještě Steve nestihl vyřídit. Otočila jsem se na Meiera, který mířil na Steva. Steve si ho ještě nevšiml a kdybych na něj zakřičela nestihl by tam dát svůj štít když je zády k němu. Začala jsem panikařit. Rozeběhla jsem se k němu a dřív než by se něco Stevovi stalo jsem vyskočila před něj. Meier stiskl spoušť a já už nestihla dát před sebe ruce na kterých mám ty náramky.
Svezla jsem se bezmocně na zem. Meier se dal na útěk a Steve se ke mě rychle sklonil. ,,Jane? Jane?" Zeptal se se slzami v očích. ,,Steve musíš zmizet! Rychle!" Zachraptěla jsem na něj. ,,Já tě tu nenechám Jane!" Řekl rozhodně a vzal mě do náruče. Ihned běžel i se mnou pryč.

Rychle mě donesl tam kde ošetrují vojáky a zavolal na někoho. Po pár sekundách přišel doktor. Začala jsem vidět rozmazaně. ,,Prosím Jane zůstaň se mnou." Řekl Steve a stekla mu jedna slza po obličeji. Rychle mě chytl za ruku. ,,To je v pořádku Steve, dostanu se z toho." Řekla jsem s ne příliš přesvědčivím úsměvem. Snažila jsem se ale i přes mumlání Steva jsem zavřela oči a upadla temnoty.

Protect my love (captain america ff)COMPLETED sequel comingKde žijí příběhy. Začni objevovat