TANITIM

1 1 2
                                    

Şu an bu bölümü yazarken ağlıyorum. Neden mi?
Bu sorunun cevabını bölümün sonunda ögrenirsiniz.

İyi okumalar😍😍

07.09.2004 benim bu lanet dünyaya geldiğim gün.
Niye lanet dünya dedim bunu merak ediyorsunuz değil mi? Hemen açıklayayım: Aslında 7 yaşıma kadar çok güzel bir hayatım vardı. Sonrasını ne ben söyleyeyim ne de siz sorun ama ben maalesef söylemek zorundayım. Çünkü bu kitapta hayatımı anlatmak istiyorum. Neyse ben konuya döneyim.

Annem bir adamla evlendi. Bu adamı aslında evlenmeden önce severdim sonra ne oldu da birden nefret etmeye başladım bilmiyorum.

Annem bu adamla nasıl evlendi nasıl tanıştı anlatayım ama önce nasıl ve niçin Türkiye'ye geldiğimizi(evet türk değiliz aslında ben türküm onu da sonra açıklayacağım) ve bizim hakkımızda yani ailem hakkında bilgi vermek istiyorum.

1 ablam,2 abim ve bir de küçük bir kız kardeşim var.
Biz aslında Hollandalıyız ve 11 senedir Türkiye'de yaşıyoruz.Ben Belçika'da doğdum. Babam Adanalı ama babamla görüşmüyorum. Beni küçük yaşta terk etmiş. Öyle işte ilerki bölümler de bu konuları daha detaylı anlatacağım.

Niye Türkiye'ye geldik aslında bir sürü sebebi var ben şimdilik sadece 2 sebebini yazmak istiyorum.

1. sebebi dedem ve anneannem zenginler çok mu zenginler? Hayır ama işte 2-3 arsaları ve 2-3 arabaları var. Dedemlerin burda yani Türkiye' de evleri var. Biz de tatil için gelmiştik ve çok beğendik tabi ben o zaman 2 yaşındaydım galiba.

2. sebebi ise biz de zengin gibi bir şeydik evimiz yanmıştı.(nasıl yandığını bölümün sonunda anlatacağım.😁😁) Evden eser yoktu ya şaka gibi  oyuncaklar,koltuklar,resimler,kıyafetler nerdeyse her şey yanmıştı. Annem o gece karar verdi bundan sonra Türkiye'de yaşamak istiyorum gibi bir karar aldı. Annem bize herkese sormuş gitmek istiyor musunuz diye. Bizimkiler de evet demişler. Yangından kalan bir kaç eşyayı aldık ve böylece Türkiye'ye taşınmış olduk.

Annem o zaman evliydi küçük abimin babasıyla. (burda ona Osman derler.) Onunlada kavga ediyordu bu yüzden gitmemiz de bir sakınca yoktu. Bir 2 ay filan annem toparlanmaya çalıştı çünkü evini seviyordu. Kim sevmez ki evini???

Annem toparlandıktan sonra abimin babasıyla boşandılar filan buraları tam olarak ben de bilmiyorum...

Şimdi sıra annem nasıl o adamla evlendi?
Bunu anlatmak istemiyorum çünkü o adamı sevmiyorum ama anlatmak zorundayım.

Dedemin 3 katlı bir evinde kalıyorduk. Sağ olsun bize çok yardımcı oldu Türkiye'ye taşınmamızda.

Iıı neyse bizim sokakta bir kadın oturuyordu. Kadın Almandı. Annem kadınla hemen dost oldu. Anlaşmaları zor olmadı cünkü annem Almanca biliyordu.(İngilizce,Almanca,Flemenkçe bir de Türkçe biliyor inanılmaz...😁😍) Neyse o kadın bir gün annemi sahile götürdü ve o adam ordaydı. 5-6 ay annem o adamla konuştu görüştü öyle işte sonra evlendiler.
Sonra daha detaylı anlatacağım.

Böyle işte kısaca hayatımı özet geçtim
(7 yaşımdan öncekileri tabii. Çok iyi hatırlamıyorum küçüktüm yani.)

Ve ben 7 yaşımdan sonraki günlerimi,yaşadıklarımı kısacası hayatımı anlatmak istiyorum çünkü asıl oraları çok garip ve gizemli.😁😁 (yani 2011'den sonraki yılları anlatmak istiyorum...)

Nereye kadar yazarım ne kadarını anlatmak isterim veya ne kadarını hatırlarım bilmiyorum...
Umarım çok güzel bir kitap olur.
Ve burda çok güzel dostluklar elde ederim.

Yeri geldiği zaman güleceğiz.(benim deyişimle anıracağız.😁😁) Yeri geldiği zaman ağlayacağız...

İlk bölümün sonuna geldik bölüm değildi aslında kendimive hikayemi tanıttım sanki....😁😁

------------
Niye ağlıyordum annemle kavga etmiştim.  Her zaman kavga ederim de bu biraz farklı olmuştu.

Bölümü yazarken telefonum 3 kez kapandı ya sinirlerim bozuldu...

Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın.

Öptümmm😍😍😁

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GARİP HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin