Ahoj chci se omluvit toto je má první fanfikce
prosím omluvte mé pravopisné chyby...Nebudu zdržovat a můžeme začít
Když se Sasuke vrátil z dlouhé mise za hranicí země ohně a zemí vody nepřál si, nic jiného než vidět jeho.Toho jediného člověka který ho drží v Konoze
Sasukeho pohled
Konečně se vracím domů za ním za Narutem celý týden jsem o neviděl,tak jsem ho chtěl políbit a znovu obejmout a nepustit.
Sasuke došel k hokage ta byla nadšena že se vrátil,sice s modřinami ale vcelku.Když se Sakura dozvěděla že se Sasuke vrátil ihned běžela k hokage.Zrovna když Sasuke vyšel z kanceláře Sakura tam čekala.
Sasukeho pohled
Konečně za Narutem když uslyším ten nejotravnější hlas který existuje,a uvidím tu krávu s růžovou palicí ta se na mě pověsí jako klíšte,Sakura začne konverzovat:Ahoj Sasuke já odpovím ironicky možná ji to odradí nazdar...Ale Sakura si ničeho nevšimne a zeptá se mě kam jdu odpovím domu.Ona se zeptá proč já ji neodpovím pak se ji asi po dvou hodinách unavujícího žvatlání zbavím.Zamířím rovnou za Narutovi
Sasuke stojí před Narutovím bytem, a zaklepe čeká tam asi deset minut když mu příjde otevříta KibaSasuke netuší co dělá Kiba u Naruta....
Sasukeho pohled
Kde je Naruto?!Zeptám se Kibi podrážděně,Kiba nic neříká tak vejdu do vnitř,a tam uvidím obličej spícího bloňďáčka.Je tak roztomilí...
Kiba nic neříka a odchází...V tom okamžiku se probudí Naruto když spatří Sasukeho tak se začne usmívat...
Narutův pohled
Co tady děláš Sasuke?zeptám se černovlásek se tváří naštvaně ale nevím proč však spolu jenom spíme je to jen sex bez ničeho ale asi je pro něj,já se do něj asi zamiloval...Ale bojím se mu to říct co když se mi vysměje do tváře?Říkám si...Sasuke ke mě příjde políbí mě dravě na rty,a řekne mi tu nejsladší větu co může Naruto miluji tě a v ten okamžik jsem pochopil že pro něj to taky není jen sex ale něco víc tam mu odpovím já tebe taky.
Když se jijich rty setkali nemohli se od sebe odtrhnou ani na pár sekund,odtrhli se od sebe jen když Sasuke svlékal Narutovi triko.Pak Sasuke přidal jazyk Narutovi to chvíli trvalo ale pak se taky zapojil,pak černovlásek hodil Naruta na postel a přesunul se z úst na krk poté přešel na hruď tam je Narutovo citlivé místo a olízl mu bradavku Naruto si musel zacpat ústa aby nevikřikl jeho jméno....Sasuke pak začal Narutovi stahovat kalhoty ale bloňďáčkovi se moc nechtělo nechtěl být jediný nahý tak se Sasuke taky vysvlékl,pomalu a dráždivě přejel po Narutovu mužství...Naruto začal sténat tak sladce a potichu že to Sasukeho přinutilo mu stáhnou i spodní prádlo a strčil si malého Naruta do úst a pomalu začal olizovat špičku Naruto sténal čím dál tím víc.Pak se Naruto předklonil a Sasuke muzačal strkat prsti do zadku nejdřív jeden,druhý,třetí....pak zapojil i své mužství ale byl opatrný a dával Narutovi prosor aby si zvikl....Ale Sasuke moc dlouho nevidžel a vyvrcholil přímo v Narutovi...
Doufám že se vám to líbilo jestli jo budu pokračovat
ještě jednou se omlouvám za pravopis :D :D