Multimedya Samantha ( Sammy )
Bugünkü dersler için olan kitaplarımı alıp aşağıya indim.Derse çoktan başlamış olmalılardı.Asansörle 4. kata çıktım.B2 sınıfının kapısının önüne geldim kapıyı tıklattım.
'' Girebilirsin ''
kapıyı açıp içeri girdim.Ders tahmin ettiğim gibi çoktan başlamıştı.
'' Bayan Daron , derse gelmek için çok erken bir saat değil mi ? ''
dedi 26 yaşlarındaki savaş eğitimi öğretmeni.Herkes kıkırdamaya başladı tabi.
'' Özür dilerim.Birdaha olmayacak efendim '' dedim.
'' Geçebilirsiniz ''
Ashleyin yanına gidip durdum.Sıralar felan yoktu tabi.
'' Şimdi ilk dersimize kıvılcım yaratmayla başlıyacağız.Bayan Kattharina göstermek istermisiniz ? ''
şov kızımız göstersin tabi.
'' Tabi efendim '' diyerek.Savaş eğitimi öğretmeninin yanına indi.Ve ellerini ovuşturdu.Sonra büyük bir ateş kıvılcımı oluşturdu.
'' Tebrikler oturabilirsiniz ''
elindeki kıvılcımı söndürdü ve bana küçümseyici bakışlarını göndererek yerine geçti.
'' Şimdi sırada Bayan Daron ''
Ben olmasam olmazdı (!) sanki
'' Hadi gelin yoksa dersimden geçemeyeceksiniz. ''
Yanına gittim.Ellerimi ovuşturdum ve odaklanmaya başladım.Sonra ellerimi açtım ama sönük bir ışık belirip kayboldu.Tabi herkes kıkırdadı.
'' Ününüz resmen yayıldı Bayan Daron sizden daha fazlasını beklerdim açıkcası ''
dedi dalga geçermişcesine.Ellerimi tekrar ovuşturup denedim ama yine olmadı.
'' Yazık çok yazık bir de Germus ' u siz mi yenebileceksiniz Bayan Daron ? Bir kıvılcım yaratmaktan bile acizsiniz ''
ne biçim öğretmendi bu be ? Resmen benimle eğleniyordu.Sınıf çoktan kahkahalarla yankılanıyordu.Ellerimi tekrar tekrar ovuşturup deniyordum ama bir türlü olmuyordu.
'' Siz bir zavallısınız Bayan Daron , babanızda öyleydi.Bir zavallı. ''
'' Babam hakkında öyle konuşma ! '' deyip son kez elimi kıvılcım yaptığımda sadece büyük bir patlama hatırlıyorum.
***
'' Tatlım babana gel hadi ''
'' Baba,baba nerdesin ? korkuyorum ''
'' Burdayım tatlım hadi gel babana ''
'' Göremiyorum çok fazla ışık var ''
'' Çocuğa yaklaş Sammy o senin kaderin ''
son duyduğum ses buydu gözlerimi kırpıştırarak uyandım.Okulun revirindeydim sanırım.
'' Sonunda uyandın tatlım. Arkadaşın seni çok seviyor olmalı dünden beri burada ''dedi arkasındaki koltuğu işaret ederek.Ve bir çift koltukta uyuyakalmış Peter 'ı gördüm.Üstümdeki yorganı alıp üstüne örttüm.Başım dönüyordu.Yatağıma yattıktan sonra odaya Cameron girdi.
'' Selam '' dedi.
'' Şişşt uyandıracaksın.'' dedim Peter 'ı işaret ederek.
'' Pardon '' dedi.Yanıma bir sandalye çekip oturdu.
'' Eee dün birileri seni sinirlendirmiş galiba ''
'' Evet ya öyle oldu biraz ''
'' Sanırım seninle iyi geçinmeliyim. ''
Gülümsedim.
'' Ben her zaman yanındayım.O hocada seni kızdırmaması gerektiğini öğrendi artık '' dedi elimi tutarak.Sonra Peter'ın öksürük sesi
'' Bölmüyorumdur umarım ''
araya girmem gerektiği umarak söze girdim.
'' Cameron rica etsem biraz çıkabilirmisin.Peter'la özel konuşmamız gerekte ''
'' Tabi sorun değil benimde işlerim vardı zaten ''
diyerek odadan çıktı.Çıkar çıkmaz Peter gelip yanıma oturdu.
'' Yalan söylüyor. ''
'' Ne konuda ? '' dedim.
'' Her konuda.''
'' Nerden biliyorsun ? ''
'' Erkekleri tanırım.Aynı zamanda düşünce okuma yeteneğimde var tabi ''
Omuz silktim.
'' Bir de elini tuttuğunda... '' diyerek elimi tuttu.
'' Kalbinin sesinin duyulması mümkün olmuyor. ''
Evet Cameronda olmamıştı.Ama Peter'da neden oldu şimdi ? Bu da neyin nesiydi ? Ondan korkmuşmuydum acaba? Çünkü kalbin korktuğun zaman hızlı attığını duymuştum.Saçmalama Sammy.Ne alaka ? Durduk yere niye korkayım ondan ? Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu artık şu elini çekse iyi olacaktı gerçekten.Dememe kalmadan elini çekip odanın kapısına gitti ve bana döndü.
'' Benden hoşlanıyorsun. '' deyip dışarı çıktı.Kolumdaki 8 Rakamı parlamaya başladı bu da neydi şimdi ?
Sonunda hoşlandırdım çocuktan.Sonuçta bir aşkın başlaması gerek artık.Yeni bölümü nasıl buldunuz bakalım ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu (DÜZENLENİYOR)
FantasíaSamantha Daron daha 8 yaşındayken kolunda bir sekiz işareti oluşmuştur.Doktorlar vücudunda meydana gelen değişikliklere anlam verememektedir.İnsanlara göre olağandışı özellikleri vardır.Daha iyi duyabiliyor , daha hızlı koşabiliyor ve insanlardan ço...