Beavatás

304 12 0
                                    

Reggel kopogásra ébredtem. Lisa még az igazak álmát aludta,így hát nekem kellett ajtót nyitnom. Megnéztem az időt. 5:10. Ki zaklat ilyen korán?
Szép komótosan felkeltem és odacsoszogtam a zaj forrásához,majd kinyitottam. Hoseok volt az ajtó túl oldalán.
-Mit keresel itt ilyen korán?-kérdeztem tőle a szememet dörzsölve. Tiszta fáradt vagyok.
-Az igazgató megbeszélésre hívott... Jungkokkal együtt.-felelte a hiperaktiv barátom.
-Jó rendben indulok,csak felöltözöm.-mondtam,majd elköszöntem tőle és becsuktam az ajtót. Amint elkezdtem azon gondolkodni,mi történt múlt éjjel,rögtön kipattant a szemem,majd bementem a fürdőbe megmosni az arcom. Tükörképemet nézve elszörnyedtem. Sosem látott karikák a szemem alatt,sápadt bőr. Mint egy zombi. Gyorsan felvittem egy kis enyhe sminket,hogy ne látszódjanak a karikák a szemem alatt,majd kifésültem a hajam,amit kiengedve hagytam. Gyors odamentem a gardróbomhoz és kiszedtem belőle egy halálfejes fekete pólót és egy szakadt fekete farmert. Póló felé felvettem a szokásos kabit,majd felhúztam a fekete convers cipőm. Felvettem pár karkötőt és a halálfejes nyakláncomat,majd kiosontam a szobából. Lisa még mélyen aludt.

                ~igazgatóiban~
Jungkookkal leültünk a Tarnay asztalával szembeni kanapéra,majd hallgattuk a beszámolóját.
-Gyerekek! Már holnap elküldelek titeket a küldetésetekre. Hollandiába mentek először. A szálloda előre levan foglalva,fogyaszthattok kedvetekre,van minibár is. A köpeny arra van,hogy elrejtsen titeket a halandók elől. De persze amikor szabadidőtök van,nyugodtan járkálhattok azok nélkül is.
-Miért pont Hollandiába kell mennünk?-kérdeztem összeszorult torokkal.
-Kaptunk egy jelzést onnan. Figyelnetek kell egy fiatal kislányra,varázserővel rendelkezik. Adok nektek egy-egy karórát.-itt kezünkbe nyomott egy fekete karórát.-Ez alapján tudjátok nyomon követni a jelzéseket,amiket csak akkor lehet észre venni,ha éppen varázslatot észlel abban a környezetben. A fejleményekről mindig értesítsetek!
-Mivel?-kérdezte Kook.
-Az a karóra nem csak az időt és jelzést mutatja. Hívást is tudtok kezdeményezni meg persze fogadni is. Ha az akció sikeres volt,következő helyszínre küldünk,viszont ha nem,akkor sajnálom,de vissza kell kérnem a köpenyeket.-mondta,jól megnyomva a köpeny szót.-Tehát nem akarom,hogy csalódást okozzatok,eddig ilyen probléma nem adódott. Menjetek készülődni,holnap hajnalban indul a gépetek!-invitált minket kifele. Felpattantam és egy köszönéssel kislisszoltam.

                     ~Koleszban~
-Annyira izgi hogy Hollandiába,a szülőhazádba!-őrjöngött Lis,miközben vidáman válogatott nekem ruhákat.-Muszáj lesz venned rucikat! Ezek annyira elnyűdtek már. Az a fekete bőrdzseki ami rajtad van mindennap,már vagy 100 éves lehet.
-Ne piszkáld a kedvenc kabimat!-védtem a bőrdzsekimet.
-Felkéne újitanod a ruhatáradat. Úgy öltözködsz mint egy emos.
-Nem vagyok emos csak szeretem a fekete ruhákat.
-Ezt vidd el mindenképp.-dobott elém egy elég kihívó fehérneműt.
-Lisa! Nem fogok lefeküdni Jungkookkal!-tágranyílt szemmel bámultam legjobb barátnőmet. Hogy juthat ilyen az eszébe?
-Most ezt mondod..-nézett rám sunyin. Ahjjj de utálom ezt a témát.
Miután összepakoltuk a ruhákat a bőröndömbe,beraktam a szükséges dolgaimat (laptop,töltő,fésű,sminkes cucc,cipők,naplóm,rajz füzet és tisztálkodási szerek),leraktam az ágyam mellé a bőröndöt és leraktam az éjjeli szekrényemre a holnapra kikészített ruhámat. Kimentünk Lisával az udvarra,mert megbeszéltük a fiúkkal,hogy ott talizunk.

                   ~Suli udvar~
Yoongi már integetett felénk,így odamentünk a padhoz,ahol ott ültek mindannyian,mondanom sem kell,hogy ki hiányzott onnan. Gondolom Lilyvel akar lenni utolsó nap. Chhh.. Ha ez a ribanc fontosabb neki mint a legjobb barátai,eskü lecsapom amíg távol vagyunk. Mondjuk ahogy végig nézek a társaságon mégegy fiú hiányzik.. Tae.
-Sziasztok srácok!-köszöntem nekik,majd leültem Namjoon mellé,Lisa meg Jimin mellé.-Hol van Tae és Kook?-kérdeztem. Mindenki tartózkodott,senki nem akart válaszolni.
-Kérsz sütit?-nyújtott felém Jin egy doboz karamellás sütit.
-Köszi nem.-válaszoltam,majd visszahúzta kezét és kezébe vett mégegy szeletet amit rögtön meg is evett.-Hol vannak?-tettem fel újra a kérdést.
-Tae mesélte,mit csináltatok,miután leléptetek.-mondta Yoongi,mire leesett az állam. Nem hittem hogy elfogja mesélni.
-Figyi,szerintem összeilletek meg minden..-kezdte Namjoon.-De Tae eléggé...éretlen.-bökte ki.
-Nem tetszik nekem úgy,mint egy pasi.-nyögtem ki.
-Akkor minek csókoltad vissza?-szállt be Jimin is a beszélgetésbe.
-Nem tudom... Fogalmam sincs.-ismertem be.-Szeretnék többet érezni iránta,mint egy szimpla barátság,de nem megy. Én már másba szerettem bele.-az utolsó mondatot nem akartam kimondani,de kikivánkozott,mire mindenki csak bámult rám.
-Na és ki az?-kérdezte Yoongi. Annyira elszeretném mondani,de ha ezt elmondom,lehet visszajutna az igazgatóhoz. Ha meg nem válaszolok,akkor meg megsértődnek.. Ahjj Maggie! Csak ezt az egy napot bírd ki...

Sziasztok! Itt is lennék az új résszel. Sajnos ez egy rövid részre sikeredett de remélem azért élvezhető volt. Ha tetszett,jelezd valamilyen formában😘❤

Sötétfény suli[Befejezett]Where stories live. Discover now