Cica parte introductiva

2 0 0
                                    


     Ati simtit vreodata cum toata lumea voastra se naruie?Cu siguranta ati simtit asta macar o data. Ei bine, cam asta simt eu in aceste momente...

     Stiti acele momente cand desi ai multi oameni in jurul tau te simtit tot singur? Acela este unul dintre ele.

     Veti intreba de ce? Greu de raspuns. De cele mai multe ori e o intrebare fara raspuns ori pentru ca nu-l stii sau daca il stii nu vrei sau nu poti sa il explici si altora. 

     Veti spune: " cine e depresiva asta care  scrie aici?" Sa va zic un secret? Doar voi stiti ca sunt o posibila depresiva. Haideti sa va spun in mare cate ceva:

-Nu sunt perfecta, nimeni nu e. Cine va va spune ca e perfect, sa ii dati o palma...2...3...fara numar;

-Sunt a dracu de emotiva dar vorbesc a dracu de mult cand incep sa ma simt bine intr-un loc;

-Vreau sa devin avocat...sau ma rog, am vrut...in acest moment totul e incert;

-Am pierdut multi oameni prin sinceritate;

-Am crezut orbeste in oameni chiar daca stiam ca nu e bine;

-Citesc persoana cu care port o discutie pentru prima data dupa primele minute totusi aleg sa o ascult pana la capat;

-Prieteni consider ca nu mai am de mult.Sau poate ca nu am avut niciodata. Nu poate, sigur!Amici, cunostite dar nimic mai mult.

-Am fost alaturi de multa lumea cand aveau nevoie cu sau fara voia lor (mai tarziu mi-au multumit chiar daca nu intr-un mod direct) 

 -Cand vine randul meu sa am pe cineva alaturi...puf intra Houdini in viata mea (am spus sa-l concediez dar ii fur painea de la gura)

-Mie nu mi se pare dar mi s-a spus de cateva ori ca am o energie aparte, ca sunt sociabila si ca oricui ii face placere sa poarte o discutie cu mine, ca sunt inteligenta si ca am o autoironie si un umor aparte (asta pana ajung sa ma cunoasca, zic eu, daca vreti sa stiti mai multe va fac legatura cu orbii aia) 

-Zambesc mereu, nu gandesc negativ, am probleme suficiente dar consider ca se putea mai rau;

     Stiu ca nu au o ordine si ca nu intelegeti mare lucru de aici, oricum sunt multe prostii de spus care imi scapa si pe care probabil o sa vi le spun mai tarziu, dar lucrul cel mai important IMI IUBESC ENORM FAMILIA. Veti crede ca am o familie imensa de vorbesc asa, mi-as fi dorit sa fie dar din pacate am ramas doar eu si mama si mai am cativa verisori si o matusa de suflet. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 22, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Chestii din viata unei individeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum