Co se s námi stalo?

158 8 0
                                    

Od toho polibku je Steve odtažitější. Snažila jsem se o tom s ním mluvit, ale moc to nevyšlo.

Throwback

,,Ahoj Steve, můžeme si promluvit?" Zeptala jsem se Steva, když jsem k němu dokulhala. ,,Promiň teď jdu na misi tak jindy." Řekl bez jediného pohledu na mě a odešel pryč.

,,Steve, prosím to co se stalo..." Chtěla jsem pokračovat, ale zadrhla jsem se ve větě. Byl tam Steve s nějakou blondýnou a ta ho líbala. Steve si mě všiml a běžel ke mně aby mi to mohl vysvětlil. ,,Jane to ona mě políbila já..." Jednoduše jsem ho zastavila. ,,Steve líbej si koho chceš, ale mohli jsme si o tamtom aspoň promluvit než by jsi šel na další." Řekla jsem smutně a odešla jsem.

Nějakou dobu se mi pak Steve omlouval, ale pak jsem mu odpustila s tím že se nic nestalo a tak asi skončilo povídání si o polibku, prostě děláme že se to nestalo.

End of throwback

,,Konečně!" Zařval Bucky když vystoupil z auta a rozjásaně šel k sobě domů. Na vánoce jsme se rozhodli udělat večírek na který všichni půjdou a díky tomu jsme se dostali zpátky domů. Měla jsem slzy na krajíčku protože naposledy když jsem to tady viděla tak mě zajala Hydra.

Vystoupila jsem z auta a rozhlédla jsem se kolem. Rozloučila jsem se se všemi s tím že se uvidíme večer a pomalu jsem šla domů. Ani nevím, jestli tomu ještě můžu říkat domov.
Otevřela jsem opatrně dveře a nakoukla jsem dovnitř. Bylo to tady přesně jako když jsem naposledy odešla, jen bylo víc prachu, protože kdo by tu mohl uklidnit když... Ani na to nebudu myslet jinak se zase rozbrečím. Jen se nachystám na večírek a odejdu.

Nakonec jsem se rozhodla nějak se nalíčit a vzít si šaty. Zprvu jsem si totiž chtěla nechat to co mám.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na večírek jsem se dostala včas takže tu ještě moc lidí nebylo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Na večírek jsem se dostala včas takže tu ještě moc lidí nebylo. Hned jsem si objednala víno a sedla jsem si k baru. Vedle mě se po chvíli zjevil Bucky. ,,Vypadáš nádherně Jane." Usmál se na mě a napil se piva. ,,Kéž by jsme byli spolu." Zasnil se. ,,Ježiš že ty jsi se už stihl opít?" Zasmála jsem se. On jen přikývnul a se smíchem odešel pryč. Ten bude mít, ale kocovinu.

Podívala jsem se kolem a moje oči se setkali se Stevem, který mě přímo hypnotizoval pohledem. Připomnělo mi to ten polibek a tak jsem svůj pohled radši přesunula na víno.

,,Moc ti to sluší Jane." Usmál se na mě Steve, který si ke mně přisedl. ,,Ty taky nejsi k zahození." Podívala jsem se na něj a radši jsem uhla pohledem.
Po chvilce co vedle mě seděl, jsem toho vypila už trochu víc. Můj problém je ten že když se opiju mluvím pravdu. Jednou jsem takhle řekla nějaký mí kámošce že je kráva. Bylo to pravda ale nemusela to vědět.

,,Někdy bych si přála aby se to všechno vrátilo do doby když nic z tohodle." Ukázala jsem na celou místnost. ,,Nebylo." Dopověděla jsem a napila jsem se. Steve se uchechtl. ,,Už si toho vypila hodně Jane." Radši mi víno vzal a dal ho pryč. ,,Já jsem rád za to jak to je." Usmál se. ,,No jo prosím tě ty máš ty svý svaly, ale víš teď to budeš mít mnohem horší s holkama." Vykoktala jsem přiopile. ,,Proč?" Zeptal se nechápavě Steve. ,,Teď tě každá bude chtít jen kvůli svalům, ale nikdy nebudeš vědět jestli tě doopravdy miluje." Škitla jsem a pokračovala. ,,Já jsem tě vždycky měla ráda Steve bylo by mi úplně jedno kdyby jsi zase byl ten menší míň svalnatější, kvůli svalům bych se s tebou nezačala bavit, mě zaujal hned od začátku tvůj charakter a to co máš tady." Zasmála jsem se a šáhla jsem mu na levé prso kde má srdce.
,,Políbila bych tě i předtím jen jste s Buckym vždycky mluvili o ty tvojí vysněný holce a prostě nechtěla jsem abych pokazila naše přátelství." Dořekla jsem svůj dlouhý proslov a přiopile jsem se usmála. On vypadal jakože vstřebává všechny informace. ,,Tak co řekneš mi kdo je ta tvoje vysněná?" Zeptala jsem se a rozhodila jsem rukama. ,,Jsi opilá Jane, odvedu tě radši domů." Řekl Steve a pomohl mi vstát, přeci jen jsem opilá a ještě rehabilituju tu nohu. ,,Půjdeme k tobě?" Zasmála jsem se a ukázala na jeho byt který byl blízko. ,,Můj byt je daleko a já už nechci chodit." Škytla jsem a zasmála jsem se. Steve si povzdychl ale přesto zamířil k sobě.

,,Pořád stejný." Zasmála jsem se když jsem se dostala k němu do bytu. ,,Tak kdo je ta tvoje dokonalá holka?" Zeptala jsem se trochu naštvaně. Normálně bych takhle nereagovala, ale byla jsem trošičku opilá. ,,Jane, můžeme to vyřešit jindy?" Zeptal se prosebně. ,,Ne Steve!" Řekla jsem rozhodně a přišla jsem blíž k němu. ,,Je to Peggy?" Zeptala jsem se naštvaně. On jen zakroutil hlavou. ,,Nebo snad ta blondýna?" Zeptala jsem se už víc naštvaně. ,,Ne." Řekl jednoduše. Přiblížila jsem se ještě víc k němu. Jedna slza mi stekla po tváři, no jo to ten alkohol. ,,Tak kdo teda?" Zeptala jsem se bezradně. Jednu ruku vzal do té mojí a druhou mi položil na tvář. ,,Celou tu dobu jsi to byla ty Jane." Vydechl Steve.

Protect my love (captain america ff)COMPLETED sequel comingKde žijí příběhy. Začni objevovat