Kendisi 8.En çok sevdigim oppalarimdan 1.si olur.Sjdjjdjsjs
**************
Bugün Lucas ile birlikte sinemaya gitmiştiniz.Hersey çok güzeldi ama Lucas romantik film yerine seni korku filmine soktu.Sende korkak birisi olduğun için ne kadar reddetsende tabi sevgilin lucas varken bu zor olurdu.Misirinizi kolanızı alıp salonun olduğu yere gittiniz.Sen de Lucas'in elini tutuyordun.Koltuklariniza oturdunuz.Kisa etek giydiğin için oturduğunda örtmek için çantanı bacaklarının üstüne koyarsın ama yaninda erkekler oturduğu için iyice Lucas'a sırnaşırsın.(bu cümleyi takmayın benim beynim bu cümlede püf oldu.)Film başlar ve filmin ilk dakikasında çığlık atarsin.Salondakilerin hepsi sana bakar.Sende utanırsın bu sefer Lucas'in sana olan gulumsemesini gorursun ölmemek için kendini kasıyorsundur.Filmin ortasinda yanında oturan erkek sana doğru bakmaya başlar ve sende onun ne yaptığına bakmak için bakarsın.(saçma oldu.)Bunu gören Lucas sana sinirle bakar ve seni çekiştirerek salondan çıkarır ve bağırmaya başlar.
"O adama neden bakıyordun (adin)!"
"Lucas o bana baktı diye bakmıştım sadece 😢"
Sen Lucas ile tartışırken o adam geldi ve karanlıkta göremediğin adam aslında senin ilk sevgilin olduğunu öğrendin.Lucas iyice sinirlendi ve o adamı iyice pataklayıp sonra seni arabaya bindirdi.Yol boyunca hiç konuşmadınız.Eve geldiğinizde arabadan indin ama Lucas inmedi ve direk gitti.Eve gidip ağlamaya başladın.Lucas ı çok seviyordun ama böyle yapmasına dayanamıyordun.Lucas ise arabasını sahil kenarına koymuş kendiside sahilde tek başına geziyordu.Daha fazla evde durmaya dayanamadın ve kendini sahil kenarına attın çünkü sahil kenarı lucas ile sizin sinirlerinize en iyi gelen yerdi.Sahil kenarına geldin o sırada tek başına yürüyen Lucas ı gördün.Gozleri ağlamaktan şişmişti.Kosarak ona sarildin.Oda sensiz olmaya dayanamamış olacak ki oda sana sarıldı saat bayağı geçti."01.59" (suanki yazma saatim djjdnd)
Lucas sana sarılırken;"Özür dilerim sevgilim çok üstüne gittim.Beni affedermisin?"dedi.Sende ona sarilirken;
"Asıl ben özür dilerim aşkım o adama bakmamalıydım.Benimde hatam var ve seni ben sonsuza kadar affederim seni çok seviyorum Lucas!"
"Bende seni çok seviyorum (adin)!"
Bu konuşmalardan sonra arabaya bindiniz ama eve gitmek yerine gün doğumunu izlemeye karar verdiniz.Kore'nin Namsan Kulesine doğru yola çıktınız.Orada izlemek daha keyifli olabilirdi.(bu saatte kapalı olur ama çaktırmayın girdiniz iste unlulugun gucu!)
Geldiniz ve arabadan indiniz saat şuanda 03.46 idi(aslında 02.06 çaktırmayın jdndnd)gün doğumuna daha 2 saat vardı üstlerinize pikelerinizi aldiniz(pike ne ya yorgan desem uyumaya mi geldiler dicenizde pof neyse iste)Beraber kulede oturup gundogumunu izlemeye başladınız ama o sırada şansınıza bir yıldız kaydı ve ikinizde bir dilek tuttunuz.Daha sonra;
"Seni seviyorum (adin)"
"Seni seviyorum Lucas"
Beraber başlarınızı konunuza koyup güneşin doğumunu beklemeye başladınız.
***********
Nasıl olmuş NCTZen'ler?(büyük ihtimalle NCT nın fandom isimleri bu olmalıydı yazarınızı kurtarın misafirleri geldi ve şuanda hepsi hortluyor ondan dolayı unutamayan yazar hikaye yazmaya karar verdi.xbdnndnd sizi sevirem arada sırada böyle özel bölümler yayınlarım.Muck😙 Muck 😘